Nuota uskontoja on paljon ja niiden tulkintoja lukematon määrä. Mistä te tiedätte sen että teidän uskonne on paras mitä markkinoilla on? Mikä tekee siitä paremman kuin muut uskonnot? Miksi ja miten päädyitte vaitsemaan tämän todellisen totuuden tästä sekamelskasta?
Oikea uskonto
6
60
Vastaukset
- usk.onto
Ei helluntailaisilla ole yhtään ongelmaa synnin ja uskoontulon välillä.
Jos liikkeellä tai siinä lahkossa on jotain kiinnostavaa voidaan hyljätä viina, tupakka ja huumeet sekä uskoa koska vain siltä seisomalta.
Näin olen asian kuullut helluntailaisilta. - Kerettiläinen
>>Nuota uskontoja on paljon ja niiden tulkintoja lukematon määrä. Mistä te tiedätte sen että teidän uskonne on paras mitä markkinoilla on?>Mikä tekee siitä paremman kuin muut uskonnot?>Miksi ja miten päädyitte vaitsemaan tämän todellisen totuuden tästä sekamelskasta?
- babelin belissä
uudestikastajien babylonissa ovat kaikki saastaisimmissakin muodoissa harjoitetut seksuaalisuuden nautinnot saaneet runsaasti "uudestisyntyneitä" leikkeihinsä.
Pakene pois baabelista kuin suinkin voit. - Grace_2014
On olemassa vain oikeaa uskoa, ei uskontoa. Uskonnot ovat ihmisen kehittämiä oppijärjestelmiä. Yhteys ihmisen ja Jumalan välillä on eri juttu. Itse valitsin sen uskonnon, jonka Jumala vastasi avunhuutooni.
- armo hormissa
Itse valitsin sen uskonnon, jonka Jumala vastasi avunhuutooni.......?????
-Valintasi on johtanut sinut harhaan et ole Jumalan valittu ja se siitä.
Tee parannus, rukoile selvyyttä asioihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838