Nuota uskontoja on paljon ja niiden tulkintoja lukematon määrä. Mistä te tiedätte sen että teidän uskonne on paras mitä markkinoilla on? Mikä tekee siitä paremman kuin muut uskonnot? Miksi ja miten päädyitte vaitsemaan tämän todellisen totuuden tästä sekamelskasta?
Oikea uskonto
6
59
Vastaukset
- usk.onto
Ei helluntailaisilla ole yhtään ongelmaa synnin ja uskoontulon välillä.
Jos liikkeellä tai siinä lahkossa on jotain kiinnostavaa voidaan hyljätä viina, tupakka ja huumeet sekä uskoa koska vain siltä seisomalta.
Näin olen asian kuullut helluntailaisilta. - Kerettiläinen
>>Nuota uskontoja on paljon ja niiden tulkintoja lukematon määrä. Mistä te tiedätte sen että teidän uskonne on paras mitä markkinoilla on?>Mikä tekee siitä paremman kuin muut uskonnot?>Miksi ja miten päädyitte vaitsemaan tämän todellisen totuuden tästä sekamelskasta?
- babelin belissä
uudestikastajien babylonissa ovat kaikki saastaisimmissakin muodoissa harjoitetut seksuaalisuuden nautinnot saaneet runsaasti "uudestisyntyneitä" leikkeihinsä.
Pakene pois baabelista kuin suinkin voit. - Grace_2014
On olemassa vain oikeaa uskoa, ei uskontoa. Uskonnot ovat ihmisen kehittämiä oppijärjestelmiä. Yhteys ihmisen ja Jumalan välillä on eri juttu. Itse valitsin sen uskonnon, jonka Jumala vastasi avunhuutooni.
- armo hormissa
Itse valitsin sen uskonnon, jonka Jumala vastasi avunhuutooni.......?????
-Valintasi on johtanut sinut harhaan et ole Jumalan valittu ja se siitä.
Tee parannus, rukoile selvyyttä asioihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4222831- 1461423
- 821098
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37941Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44941Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40940- 102892
- 211884
- 9857
- 49779