Ihme tapahtui Olympiastadionilla!

Hellareilla näyttää olevan paljon voimakkaampi jumala kuin kellään muulla ja sepäs pystyy oikein konkreettisiin ihmeisiinkin, josta tehdään oikeita uutisiakin.

Kiitos Herra Jeesus!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719336129.html

Johanna Tukiaisen tukkaan olivat ilmestyneet Jeesuksen kasvot! Kyllä nyt pahinkin skeptikko on saanut voimakkaan näytön siitä, että eivät jumalat vielä kuolleita ole!

>>>> Täysin mahdottomana Jeesuksen ilmestymistä Johanna Tukiaisen kuontaloon ei pysty pitää.

Maailmalta on raportoitu lukuisista Jeesuksen kasvojen löytymisistä esimerkiksi tortillasta ja kalapuikosta. >>>

Joten nyt taitaa maailmanloppu olla aika lähellä, kun Jeesus ilmestyi jo Tukiaisen tukkaankin, niin kohta varmaan on Hallava hevonen satuloitu ja karauttaa pilvistä hakemaan omansa, kuten Johanna Tukiaisen.

Kohtapa se nähdään, että pitävätkö viimeisimmät profetiani paikkaansa, vai saapuuko Herra pilvistä sittenkin! Jäämme jännittyneenä odottamaan!

23

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

      Siitäs saitte pakanat. Jumala on olemassa ja tekee voimallisia ihmeitä.

      • pyh!

        Mene nikkivaras muualle.


    • heh, hih

      Ihan itsestäänkö, se bush sanoo että tukiaisen tukassa oli jeesus, vai ovatko jotkut muut, niin sanoneet!?

      Ja mistä he tietävät, että kyseessä on jeesus, kun kukaan ei ole häntä nähnyt, millainen hän on?

      Bushin vastaus: " Nytpähän näkevät"

      heh, niinpä t. b

    • pyh!

      Kuvitteletko, että lässytyksesi uppoaa meihin? Turha toivo.

      • >>> Kuvitteletko, että lässytyksesi uppoaa meihin? Turha toivo. >>>

        Vähätteletkö sinä jumalasi kykyä tehdä ihmeitä?

        Ottaen huomioon sen, että kuinka kuolleelta jumalasi on vaikuttanut viimeiset reilut 2000 vuotta, vetäisisin kyllä lipun salkoon ja ylistäisin herraa koko sydämestäni, jos kalapuikkoonkin jumalasi vaivautuu pärstänsä loihtimaan.

        Sehän on hienoa taikuutta se. En minä osaa naamaani kalapuikkoon taikoa, mutta jumalasi osaa, niin kunnia sille, kelle se kuuluu! Kiitos Herra Jeesus kasvoistasi kalapuikossa! Ja Tukiaisen tukassa.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Kuvitteletko, että lässytyksesi uppoaa meihin? Turha toivo. >>>

        Vähätteletkö sinä jumalasi kykyä tehdä ihmeitä?

        Ottaen huomioon sen, että kuinka kuolleelta jumalasi on vaikuttanut viimeiset reilut 2000 vuotta, vetäisisin kyllä lipun salkoon ja ylistäisin herraa koko sydämestäni, jos kalapuikkoonkin jumalasi vaivautuu pärstänsä loihtimaan.

        Sehän on hienoa taikuutta se. En minä osaa naamaani kalapuikkoon taikoa, mutta jumalasi osaa, niin kunnia sille, kelle se kuuluu! Kiitos Herra Jeesus kasvoistasi kalapuikossa! Ja Tukiaisen tukassa.

        Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta.


      • pyh! kirjoitti:

        Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta.

        >>>> Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta. >>>>

        Minun valheeni?

        Kyseessä oli sinun jumalasi järjestämä ihme! Etkö iloitse siitä?

        Miksi sinä häpeät jumalasi tuottamaa ihmettä?

        Sinun herrasi hurskas sanansaattaja Johanna Tukiainen on jumalasi niin vahvassa suojeluksessa, että jumalasi päätti ilmestyä kyseisen hurskaan kristityn tukkaan, jotta koko maailma ja kristikunta voi kokea yhdessä tämän tutisuttavan ihmeteon!

        Ja sinä teet siitä minun valheen?

        Kyllä voi jumalasi nyt suuttua, kun et suhtaudu hänen tuottamiin ihmeisiin asiaan kuuluvalla hartaudella. Voisiko olla kohta lippu kadotukseen jo sinunkin taskussasi?

        Toivottavasti kuitenkaan ei ole, koska en halua tavata sinua koskaan.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >>>> Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta. >>>>

        Minun valheeni?

        Kyseessä oli sinun jumalasi järjestämä ihme! Etkö iloitse siitä?

        Miksi sinä häpeät jumalasi tuottamaa ihmettä?

        Sinun herrasi hurskas sanansaattaja Johanna Tukiainen on jumalasi niin vahvassa suojeluksessa, että jumalasi päätti ilmestyä kyseisen hurskaan kristityn tukkaan, jotta koko maailma ja kristikunta voi kokea yhdessä tämän tutisuttavan ihmeteon!

        Ja sinä teet siitä minun valheen?

        Kyllä voi jumalasi nyt suuttua, kun et suhtaudu hänen tuottamiin ihmeisiin asiaan kuuluvalla hartaudella. Voisiko olla kohta lippu kadotukseen jo sinunkin taskussasi?

        Toivottavasti kuitenkaan ei ole, koska en halua tavata sinua koskaan.

        Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta.


      • pyh! kirjoitti:

        Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta.

        >>> Minua ei SINUN VALHEESI kiinnosta. >>

        Mikä minun valhe?

        Uutisissa kerrottiin sinun jumalasi tekemästä ihmeteosta, niin sinäkö et usko sitä, tai kiistät sen?

        Ottaen huomioon jumalasi tekemän itsemurhan noin 2000 vuotta sitten, niin eikös olisi hienoa, että se itsemurha menikin pieleen, jolla varhaisessa historiassa tehty rike piti sovittaa, jonka rikkeen seurasta sinäkin kannat selässäsi, vaikka sinulla ei ole siihen osaa eikä arpaa, niin tuo ihmehän tarkoittaa vain sitä, että jumalasi onkin elossa!

        Tosin jumalaltasi ei mennyt putkeen juurikaan mikään, niin eipä tuo epäonnistunut itsemurhakaan toisaalta yhtään ihmetytä.


    • No joo, liikkuuhan maailmalla eräänlainen kuva Jeesuksen ulkonäöstä - tosin sillä kuvalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miltä Jeesus todellisuudessa näytti. Jos nyt jonkun kuontaloon on jonkun niin tiedä häntä kenen kuva se on..


      https://www.youtube.com/watch?v=HYo3WFjhG7E

      alex :)

      • otsalohkoon

        Mikäli adventisteista on kysymys, niin sinne kuontaloon ilmestyy heidän jumalansa kuva, eli Ted Wilssonin naamahan se sinne ilmaantuu. Taitaa tulla myös kuva oikeaan käteen ja advarien otsiin myös?


      • Oikaisu tarpeen
        otsalohkoon kirjoitti:

        Mikäli adventisteista on kysymys, niin sinne kuontaloon ilmestyy heidän jumalansa kuva, eli Ted Wilssonin naamahan se sinne ilmaantuu. Taitaa tulla myös kuva oikeaan käteen ja advarien otsiin myös?

        Ei kun Ellu sinne kaikessa komeudessaan!


      • Hirveetä menoa :(
        otsalohkoon kirjoitti:

        Mikäli adventisteista on kysymys, niin sinne kuontaloon ilmestyy heidän jumalansa kuva, eli Ted Wilssonin naamahan se sinne ilmaantuu. Taitaa tulla myös kuva oikeaan käteen ja advarien otsiin myös?

        Nyt ei ole kyse adventisteista. Vaan näistä hillujista.

        https://www.youtube.com/watch?v=MjPIdaG5mKQ


      • lesson
        Hirveetä menoa :( kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse adventisteista. Vaan näistä hillujista.

        https://www.youtube.com/watch?v=MjPIdaG5mKQ

        Miestä kaatuu kuin heinää, tuohan todistaa suurista voimista, josta vain alexit ja bushmannit kateudessaan vikisee jotain. Koittakaa saada samaa aikaan? Hinn on voimallinen persoona ja osaa bisneksen. Se joka menestyy, sitä siunataan. Tästä Hinnin esimerkki. Merkit seuraa..;D


      • pyh!
        lesson kirjoitti:

        Miestä kaatuu kuin heinää, tuohan todistaa suurista voimista, josta vain alexit ja bushmannit kateudessaan vikisee jotain. Koittakaa saada samaa aikaan? Hinn on voimallinen persoona ja osaa bisneksen. Se joka menestyy, sitä siunataan. Tästä Hinnin esimerkki. Merkit seuraa..;D

        Riivaajien henkien voimalla se noita eksytystemppujaan tekee.


      • Kerettiläinen

    • hölynpölyä1

      En ota kantaa toisten uskonmäärään ja aitouteen, mutta en minä mitään kasvojakaan näe.

      Maailman 10. ihme olisi tuo Herzogin väite, että keskimmäinen tytär syntyi kultapön peitössa!

      http://www.hs.fi/kaupunki/a1406006862404

      • lesson

        Mitä vikaa viihteessä, jos porukat nauttii ja firma tekee hyvää tulosta?

        Jos pitää tuon kaltaiseen puuttua niinkuin alexit ja bushmannit haluaa, eikös silloin pidä lopettaa kaikki urheilutapahtumat jne..wrestling, jossa yleisö hurmioissaan huutaa, samaa sirkukset, härkätaistelut, rodeot, musiikkitapahtumat, konsertit. Kaikissa sama kuvio, eli toimiva bisnes josta kansa tykkää ja hurraa.


    • pyh!

      täyttä potaskaa puhutte.Ellu on Ellu vaikka voissa paistettais

      • paistamisesta.

        Bushmannihan sittee paistelee päivittäin. En tiedä, että onko se suolaista voita.


    • Sama kaiku taas

      Tyypillistä Bushmannia.. Koska on olemassa ihmisiä joiden usko Jumalaan on vääristynyttä - käytt Busmanni sitä todisteena että Jumalaa ei ole olemassa.

    • urhe

      tämä ei ole usheilupalsta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe