Elikkäs olen 17v vanha ja penikseni on seisokissa noin 13 cm ja paksuutta kylläriittä keskelta ainakin 14cm ympäryysmitaltaan, mutta olen huolissani pituudesta. Voiko ikäiselläni enää penis kasvaa pituutta?
17 vuotiaalla pieni 13cm penis, voiko kasvaa enää?
16
3953
Vastaukset
- vooooiiii
Kasvaa se vielä, äläpä ole huolissasi! Sitäpaitsi, tuo on ihan keskiverto penis...
- Ei normaalia
Kyllä 17 vuotiaalla pitäisi olla se 17cm saavutettuna... nyt kiireesti treenaamaan pumpulla lisää kokoa, kun oot vielä kasvuiässä, myöhemmin se ei enää toimi. Myös laihduttaminen auttaa, jos sulla on päässy kiloja kertymään!
- pöydänkulmaan
mätki nii ett turpoaa
- Hahhah hoh hoh
Ei sinulla ole vielä 13cm, eikä kyllä 14cm paksuutta tule ikinä olemaan. Sehän olisi kuin pätkä Balkania eli ns tasapaksu kärsä.
Kun vauhtiin pääsit, kerro vielä, ettei 13 cm ole lyhyt.
Totuus: Kolmetoista on lyhyt, neljätoista on paksu. Yhdistelmä noista on keskiarvon yläpuolella, jos tilavuus lasketaan.
17-vuotias on nuori, nuori, jolla harvoin enää kikuli kasvaa, mutta SE voi kasvaakin.
Mutta tarvitseeko sen niin kauheasti kasvaa. Jos se kasvaa yli 15-senttiseksi, se saa kaikki persemittasyytökset ja pikkuisen omaavien kikkeliveikkojen kadehdinnan päälleen.
Parempi vaan ilmoittaa kaikki yli 13-senaiset 11-senttiseksi, niin saa hyvän mielen isommista mulkuista kateellisille mielensäpahoittajille :D
- Homo fantasioi !!
13cm pituus on normaali Suomessa ja 14cm paksuus on väärä mittaus ylinahoittineelle kikkelille. Homo-X on aloittaja!
Se mikä on sinulle normaali, ei välttämättä ole meille muille.
Kyllä tuo 13 cm tuolla pojalla voi olla väärinkin mitattu. Liekö ymmärtänyt mitata häpyluustakaan.
Mistä muuten tiedät tuon pojan nahat? Jospa hänellä on lyhyt ja paksu ympärileikattu kullí.
Minä muuten edelleen kirjoittelen vain tällä hx-nikillä. Se ei tunnu menevän sinun kaaliin, mutta eipä sinne taida paljoa muutakaan mennä.
- asdasdas
Et eritellyt onko se 13 cm häpyluusta mitattu vai nahasta mitattu? Jos on nahasta mitattu, mittaa häpyluusta ja katsoa paljonko tulee lisää.
- Bone meacuring
Kyllä asia on niin, että jos häpyluulla on rasvaa vähän eli merkityksetön määrä 0- 2cm, niin sitä luuhun painamista ei edes itse huomaa. Kun rasvaa on normaali määrä 2 - 4cm, niin kyllä sen jokainen kuuta vasten painaa, koska eihän se ihon pientä pysy paikallaan. Kunnon ihrakerros kyllä painetaan satasella luuhun. Käytännössä siis aina - joka iikka ja K
kalle - mittaa luusta, kuten järkeen käy ja kansainväliset ohjeet käskee tehdä.
Turha selostaa muuta. - Eipäs eii
Bone meacuring kirjoitti:
Kyllä asia on niin, että jos häpyluulla on rasvaa vähän eli merkityksetön määrä 0- 2cm, niin sitä luuhun painamista ei edes itse huomaa. Kun rasvaa on normaali määrä 2 - 4cm, niin kyllä sen jokainen kuuta vasten painaa, koska eihän se ihon pientä pysy paikallaan. Kunnon ihrakerros kyllä painetaan satasella luuhun. Käytännössä siis aina - joka iikka ja K
kalle - mittaa luusta, kuten järkeen käy ja kansainväliset ohjeet käskee tehdä.
Turha selostaa muuta.4cm läskiä ei tosiaankaan ole normaalia. Sellainen mies on löysä läskikasa.
- Bodybuilder 1967
Eipäs eii kirjoitti:
4cm läskiä ei tosiaankaan ole normaalia. Sellainen mies on löysä läskikasa.
Itse olen bodausta harrastanut 25-vuotta ja kyllä minulla 3cm on rasvaa kyseisessä paikassa, vaikka rasvat on kisalikemissa. Se on geneettinen juttu miten rasva jakautuu. -Onneksi lavalle noustaan tangat jalassa. Mitä itse olen kehonmittaukseen perehtynyt, niin kyllä se peniskin järkisyistä luusta mitataan, kun ei sitä oikein muuten voi ja jos voi, niin sitten on geenit sellaiset, ettei rasvaa ole siinä kohtaa.
- Persehomo (h-x)
"kyllä sen jokainen kuuta vasten painaa, koska eihän se ihon pientä pysy paikallaan"
Hih hih, kuutako vasten se painetaan, hih....- Kuusta tietenki
Häxy: kyllä! Kuuta vasten! Ja se kuu on jokaisen perse, jonka syvimmästä kraaterista eli persesilmästä se mitataan.
Kuusta tietenki kirjoitti:
Häxy: kyllä! Kuuta vasten! Ja se kuu on jokaisen perse, jonka syvimmästä kraaterista eli persesilmästä se mitataan.
Minä olen niin tottunut arpomaan Askon tekstiä, että tuota kuusta/luusta-juttuakaan en huomannut, ennen kuin joku siitä komialla nikillään vihjaisi.
Askolla on tangat yllään kun menee lavalle. Riittiköhän hellariteltta tangojen raaka-aineeksi?
Tuplahaukkareita näyttäessä lipsahti näkyviin myös triplavatsat. Niitä oli kahdet :D
Askolle opettaisin sen verran englantia, että meacuren sijasta voisit käyttää vaikkapa measurea. Bone measuring voisi jotain tarkoittaa. Tai toisaalta, siitähän sinut tunnistaa, kun aina sen väärin kirjoitat.
Käyttäisit samaa nikkiä koko ajan. Olet vissiin niin neiti, ettet uskalla. Onko kuukautiset myöhässä, kun olet niin raskaana?
- Ukkonen tulee
Asko on Amerikan jätkiä ja se kyllä enkun haldaa. Ei siis ollut Asko, tuo Oulun realisti ja isomuna.Tosin puhe-enkku ja kirjoitettu on eri asiat.
Häxy: onko sinulla aina tapana inhottava totuus kohdatessani alkaa mustamaalaamaan totuuden kertojaa?
Oletko häxy muuten kesätöissä, kun et niin aktiivisesti ole täällä roikkunut?Puhe-enkkua käytetään puhuessa. Ja sitä toista, arvaatko?
Oli kyllä Asko ja ei ollut kyllä isomuna :D Minä olen realisti...
Täällä hyvin harvoin saa lukea minkäänlaisia totuuksia,(ellen niitä itse kirjoita) ja jos sellaista saisin lukea, se varmaan hämmentäisi.
Mitä eroa on kesä- ja talvitöillä? Toki nyt olen lomalla ja vielä kaksi seuraavaa viikkoa. Lauantaina alkaa viihtyily Kalajoella. Että tervetuloa Jukuilemaan kanssani meren vilvoittaviin tuuliin...:D
Äläkä Oulun paksu poika siellä muutama kilometri ylempänä mene varoittamatta mereen uimaan. Merenpinnan nousu saattaa saada minut haukkaisemaan suolaista...:D
Tuskin kuitenkaan tsunamia saat aikaiseksi...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681