Pariskunta, jota olimme jo aikaisemmin ajatelleet pyytää tulevan lapsemme kummiksi, saivat itse lapsen hiljattain ja ehtivät pyytää meitä lapsensa kummeiksi ennen kuin me heitä. Toki suostuimme, mutta nyt mietityttää voisimmeko pyytää puolestaan kummilapsemme vanhempia oman pian syntyvän lapsemme kummeiksi? Kummivaihtoehtoja omassa lähipiirissämme ei juurikaan ole, joten silläkin syystä.
Voiko kummiksi pyytää henkilöä, jonka lapsen kummi on?
3
252
Vastaukset
- Kummix5
Siis miksei voisi? Teknisestä kyllä voi. Mietityttääkö sinua jokin muu asiassa? Itselläni on kaksi kummilasta, joiden molempien äidit ovat myös lapseni kummeja.
- kummix3
Tilannehan on mitä ihanteellisin. Olisitte toistenne lasten kummeja. Kummisuhteiden voisi kuvitella toteutuvan edes suunnilleen tasapuolisena ja vastavuoroisena.
Hei pohtivakummi,
näin voi aivan hyvin toimia, jos haluaa. Ei ole mitään syytä, miksi ei, jos se kaikille vanhemmille sopii. On minulle tullut vastaan sellainenkin, että pariskunnat olivat toistensa kaikkien lasten kummit. Että ihan vapaasti voi valita :)
Sinikka-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399