Haen askeettista kämppistä..

Kylmät kädet

..siis sellaista, joka tyytyisi yhtä vähään kuin minä. Mistään homoseksuaalisuudesta ei ole kyse. Mun nykyisessä kämpässä vuokra on noussut vuosien mittaan jo niin järjettömäksi, että olen jo harkinnanvaraisella.

Jos löytäisin samanhenkisen tyypin, voitais asua yhdessä.

17

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------>>>

      Jos et ole kiinnostunut homoilusta, niin se sulkee sitten ex-tissu7:n pois vaihtoehtojen joukosta.

      • On tietoo..

        Kylmis bluffaa.
        Etsii tapojensa mukaan nuorta poikaa, jota hyväksikäyttäisi humalatilassa kuitenkin.


      • Kylmät kädet
        On tietoo.. kirjoitti:

        Kylmis bluffaa.
        Etsii tapojensa mukaan nuorta poikaa, jota hyväksikäyttäisi humalatilassa kuitenkin.

        Olen aseksuaali. En ole kiinnostunut seksuaalisista asioista lainkaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=e-IWRmpefzE


      • Kylmät kädet

      •  Kk
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikän ehdoton lempibiisi Knife Partyltä:

        http://www.youtube.com/watch?v=xcLqVfKTtKw

        Dubstep on kuin South Park. Moni ei näe sen shokeeraavan pintakiillon läpi sisempiä tasoja.


      •  K 

      • Kylmät kädet
         K  kirjoitti:

        http://www.southparkstudios.fi/full-episodes/s09e14-bloody-mary

        Onneksi ääni kuuluu pätkimättömänä. Jotenkin ironisen hauskaa, kun alkuperäisesti pelkistä yksinkertaisista pahvikuvioista kehitelty, aikuiselille suunnattu animaatiosarja ei pyöri mun koneella, koska HD. Onneksi äänet ei pätki.


      •  Vaahtokassi
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Onneksi ääni kuuluu pätkimättömänä. Jotenkin ironisen hauskaa, kun alkuperäisesti pelkistä yksinkertaisista pahvikuvioista kehitelty, aikuiselille suunnattu animaatiosarja ei pyöri mun koneella, koska HD. Onneksi äänet ei pätki.

        Nykyään kaikki on jotain extreme HD:tä ja jotain saatanan 7.1 surraundia. Onneksi ne saa aina häädön kerrostalossa.


      •  K 
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Nykyään kaikki on jotain extreme HD:tä ja jotain saatanan 7.1 surraundia. Onneksi ne saa aina häädön kerrostalossa.

        todella tasokkaat, langattomat kuulokkeet on keksitty. Ne luukuttajat tahalleen haluaa järisyttää naapurien lasikaappeja. Ne joutaakin kadulle, munkin puolest.


      • Kylmät kädet

        Mä en todellakaan ole niin hyvännäköinen, kuin 18 vuotta sitten otetussa sotilaspassikuvassa.


      • 1Liisi
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Mä en todellakaan ole niin hyvännäköinen, kuin 18 vuotta sitten otetussa sotilaspassikuvassa.

        Maikkulassa kerran näin herran, ja olet aikalailla tämän näköinen:

        http://i.imgur.com/2xDmTuP.jpg


    • työstä saa rahaa

      Mitäs jos menisit duuniin välillä?

      • en kerro ; )

        "työstä saa rahaa" Nikistä sen verran että saahan siitä rahaa mutta miksi se ei silti poista esim. toimeentulotuen tarvitsijoita?
        Duuniin haluavia on pilvin pimein..
        Työläistä pidetään pilkkana.
        Eipä tule pomoille mieleen ketkä oikeasti heidänkin lounaansa maksaa.


    • en kerro ; )

      Kylmis voit muuttaa luokseni asumaan ja sniffaamaan silakan hajuista alapäätäni niin pitkäksi aikaa kunnes löydät yksiön hautuumaalta.

      • Kylmät kädet

        Otatko suihin myös?


    • en kerro ; )

      Otan ja saat panna pe.rseeseen jos hirvittävien häpäreiden (niillä läpyköillä lentää helposti Lahdesta Tallinnaan ja sitten autopilotilla takaisin) ympäröimä mätä lätäkkö on liian väljä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe