He aloittavat mollaamaan luterilaisia oikein olan takaa ja Martti Lutheria. Mutta auta armias jos haluat korjata heidän vääriä väitteitä seuraa välitön poisto. Mitä tuollainen toiminta ilmoittaa??? Se kertoo sen, että katoliset itse tietävät olevansa väärässä mutta eivät myönnä eikä salli siitä kirjoitettavan. Minulla oli vielä pari vuotta sitten jonkinlainen sympatia myös katolisa kohtaan, mutta nyt ei mitään. Heidän toiminta on kuin stasin opista, että kaikki toisinajattelijat hiljennetään jopa kovin keinoin eikä mitään kaihdeta.
Nyt paavin joukko kunnostautuu
1
<50
Vastaukset
- sefsfesfes
Mitäs se sinulle kuuluu, sinähän olet eronnut kirkosta joten et ole enää Luterilainen vaan luopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043