sydäninfarktin,mutta olen edelleen elossa.Hiihaa,näillä mennään!!!
Sain
7
228
Vastaukset
- meno jatkuu
Sain.
Ikävän avohaavan otsahein. Unohdin matalan räystäskourun pään liiterin nurkalla. Laitoin siihen rättiä vastaisen varalle. Haava ei tartte tikkejä, vain puhdistuksen ja laastaria. - pörriäinen
Rauhallisesti kuitenkin.. :D
- ...
Auts! Onnea. :)
- iloa edes vähän
Sain päällehein sadekuuron ankaran. Lievää kuitenkin lyijykuuroon verrattuna. Moni muukin sai. Siitä edes pikkuisen vahingoniloinen.
- Toivun sittenkin
Join kolmena iltana peräkkäin ja sain kamalan ahdistuksen. Valvoin viime yön ja olo oli kurja. Herätin kumppanini koskettamaan minua useita kertoja, koska se vähän helpotti. Olisin halunnut vain nukkua pois ja tunsin olevani ihan turha ihminen. Ajatukset olivat synkkiä.
Vaikka nyt väsyttää, ahdistus on häipymässä. Nyt jo voin ajatella valoisammin, olen töissä ja käväisen tällä palstalla ennen kuin aloitan seuraavan homman.
Olen iloinen, että ahdistus helpottaa, uskon että illalla olen jo kunnossa ja huomenna tapaan harrastusryhmäni. Alkoholia ei tee mieli. Nyt taas jaksan.- säästäen savea...
Sain päähäni myssyn. Kirpputorilta 1€. Nyt huoneessani on 20 astetta. Toppaliivi ja pipo korvilla tekee mukavan ja ylellisen olon. Lasillinen punaviiniä sai tyyliä iltaan.
Juuri avaamastani hanapakkauksesta saisi enemmänkin, mutta ei makeata mahan täydeltä. - curin tolmalla
säästäen savea... kirjoitti:
Sain päähäni myssyn. Kirpputorilta 1€. Nyt huoneessani on 20 astetta. Toppaliivi ja pipo korvilla tekee mukavan ja ylellisen olon. Lasillinen punaviiniä sai tyyliä iltaan.
Juuri avaamastani hanapakkauksesta saisi enemmänkin, mutta ei makeata mahan täydeltä.Sain aika tällin kun menin vitsailemaan nutturaa pitävälle miehelle. Kun siitä viikset nipussa heräilin niin sanoin; eräillä se on tuo huumori sitten kuivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724