Jos haluaa avustusta Gazaan Israelin arabeille voi tehdä näin:
Toimittaa Israelin kautta siellä on järjestöjä jotka vievät ja tulevat tarkastetuiksi jotta kielettyä ei mene sinne.
Joku kts lössiläine väittää että saarto on laiton on myös terroristijärjestöt laittomia ja valtaa pitäminä ainakin on laiton joten saarto on oikea ja tarkistus ennen sinne vientiä on oikein
Apu Israelin Gazaan
1
<50
Vastaukset
- vanha ystävä
Etköhän taas laita "youstube"-videota tänne :)
Me täällä Ernestasissa olemme jo pitkään joutuneet katselemaan hihhulointiasi. Onneksi sentään siri tajusi lähteä lätkimään kyllästyttyään idioottimaisuuksiisi.
Sinä et taida sanamies ymmärtää, tyhmä kun olet, että ei täällä kukaan usko apukoululaistyyppisiin kirjoituksiisi koska olet niin paljon valehdellut täällä.
Olet sanamiehenä aiemmin kertonut olevasi kaksimetrinen atleettivartaloinen pohjalainen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla? :)
Vai hävettääkö se, että sanamiehenä uhkailit muita kirjoittajia IP-osoitteiden selvittämisillä ja verilirisee-uhkailuilla? :)
Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :) Jopa "kuulaa kalloon" uhkailet minulle laittavasi :)
Nyt sitten olet kiukuissasi kun olen vanhatkin valheesi tänne tuonut esille.
Miksi pidät sitä huonona asiana? Miksi kirjoitit näitä valheitasi silloin ja miksi edelleen jatkat niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712