Rakettejalöytyi jo kolmannen kerran
YK:n ylläpitämästä koulusta Gazassa löytyi raketteja kolmannen kerran. YK:n toimiston edustaja tuomitsee löydön.
http://goo.gl/HbwfwW
Rockets found in UNRWA school, for third time
UN agency spokesperson condemns discovery, says munitions expert hasn’t yet reached Gaza facility
http://www.timesofisrael.com/rockets-found-in-unrwa-school-for-third-time/
http://goo.gl/HbwfwW
Rakettejalöytyi jo kolmannen kerran
3
<50
Vastaukset
- vanha ystävä
Etköhän taas laita "youstube"-videota tänne :)
Me täällä Ernestasissa olemme jo pitkään joutuneet katselemaan hihhulointiasi. Onneksi sentään siri tajusi lähteä lätkimään kyllästyttyään idioottimaisuuksiisi.
Sinä et taida sanamies ymmärtää, tyhmä kun olet, että ei täällä kukaan usko apukoululaistyyppisiin kirjoituksiisi koska olet niin paljon valehdellut täällä.
Olet sanamiehenä aiemmin kertonut olevasi kaksimetrinen atleettivartaloinen pohjalainen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla? :)
Vai hävettääkö se, että sanamiehenä uhkailit muita kirjoittajia IP-osoitteiden selvittämisillä ja verilirisee-uhkailuilla? :)
Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :) Jopa "kuulaa kalloon" uhkailet minulle laittavasi :)
Nyt sitten olet kiukuissasi kun olen vanhatkin valheesi tänne tuonut esille.
Miksi pidät sitä huonona asiana? Miksi kirjoitit näitä valheitasi silloin ja miksi edelleen jatkat niitä?- n22227wqxzdome
´vanha ystävä´,on kerrankin sivusta seuranneena pakko todeta,että harjoittamasi jatkuva ad hominem- (toisen kirjoittajan henkilöön itse aiheen ja asian sijaan käyvä) pommituksesi ei ole omiaan lisäämään omaa uskottavuuttasi, päinvastoin,se antaa väistämättä signaalin siitä,että argumenttisi ovat loppuneet ja olet hävinnyt debatin.
Jos ´´paukut´´ itse asian ja aiheen suhteen ovat loppuneet,olisi huomattavasti vähemmän noloa vaieta ja vetää henkeä,kuin jatkaa loputonta henkilöön käyvää räksytystä,joka on omiaan herättämään lähinnä myötähäpeää puolestasi,pointtien mennessä jokseenkin suvereenisti kohteellesi. n22227wqxzdome kirjoitti:
´vanha ystävä´,on kerrankin sivusta seuranneena pakko todeta,että harjoittamasi jatkuva ad hominem- (toisen kirjoittajan henkilöön itse aiheen ja asian sijaan käyvä) pommituksesi ei ole omiaan lisäämään omaa uskottavuuttasi, päinvastoin,se antaa väistämättä signaalin siitä,että argumenttisi ovat loppuneet ja olet hävinnyt debatin.
Jos ´´paukut´´ itse asian ja aiheen suhteen ovat loppuneet,olisi huomattavasti vähemmän noloa vaieta ja vetää henkeä,kuin jatkaa loputonta henkilöön käyvää räksytystä,joka on omiaan herättämään lähinnä myötähäpeää puolestasi,pointtien mennessä jokseenkin suvereenisti kohteellesi.Älä välitä se on jälkeen jäänyt yksilö. Mitä noille vammaisille mitään mahtaa kun ovat päästään viallisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646257
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284635- 573919
- 143825
- 323239
- 693021
- 592866
- 762647
- 471970