Kymmenen kynää?

yjdnvu

Olin menossa äitini kanssa jonnekin. Huomasin ihmisen, jonka tunnen ja jonkun muun joka varmasti oli hänen kaverinsa, aivan kuin he olisivat piiloutuneet joltain. Pian äitini sanoi huomaavansa siskonsa ja kävelimme hänen luokseen. Hän istui tuolilla ja vieressä oli pöytä, joka oli täynnä pientä tavaraa. Olin jatkuvasti melkein nukahtanut, enkä melkein jaksanut pitää niitä auki. Jossain vaiheessa äitini sisko puhui varmaan minulle, että kun olen käyttänyt 10 kynää, en tule tapaamaan häntä (ei kuitenkaan tarkoittanut, että kuolisi). Seuraavaksi odotin, että hän antaisi minulle 10 lyijykynää, mutta hän antoikin vain värikyniä, jotka ovat muodoltaan kolmioita, siis tavallisia kyniä, mutta se muoto, kun katsoo esim. kynän kärjestä, se näyttää kolmiolta. Kyniä oli jopa enemmän kuin 10. Lähes kaikki kynät oliva punaisia. Oli myös hyvinkin paljon kulunut kynä, joka oli väriltään sininen, ehkä hieman vaaleahko. Vaikka petyin, otin kynät kuitenkin ja ajattelin, mitä hän yritti tarkoittaa. Seuraavaksi olin jossain lähellä sitä paikkaa, jossa kohtasin äitini siskon. Pengoin kaappeja, ne olivat hyvin sotkuiset ja täynnä pientä tavaraa. Saatoin ehkä löytää sieltä jotain mielenkiintoista. Kaapit taisivat olla siskoni poikaystävän.

Eihän mitään pahaa ole tapahtumassa?

3

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      No mitään "pahojen asioiden" tapahtumia enteileviä symboleita en kyllä parhaalla tahdollakaan tästä unesta tulkitsisi,

      Sen sijaan numero 10 esiintyminen symboliseeraa yleisesti tavoitteita elämässä.
      Kynien ilmaantuminen taas lyhyesti sitä, että unennäkijän on ryhdyttävä "sanoista tekoihin".
      Unennäkijä tietää omaavansa kyvykkyyttä enemmän kuin "äidin sisko" uskookaan, siksi hän pettyy saamiinsa kyniin ("hän antoikin vain värikyniä",""Vaikka petyin, otin kynät kuitenkin ja ajattelin, mitä hän yritti tarkoittaa").

      "Pienet tavarat" ovat henkilön yksityisasioita.
      "Kaappi" on yksityiselämä.
      Kaappien penkominen vaikuttaa siltä että unennäkijä on hiukan uteliaisuuteen taipuvainen mitä tulee toisen yksityiselämään, eli kuten hän untaan kuvailee

      "Pengoin kaappeja, ne olivat hyvin sotkuiset ja täynnä pientä tavaraa. Saatoin ehkä löytää sieltä jotain mielenkiintoista. Kaapit taisivat olla siskoni poikaystävän."

      Mukavaa kesänjatkoa ja kauniita unia!

    • KeskustelunAloittaja

      On pakko tulla tänne kertomaan tästä unesta lisää. Olen siis aloittaja.

      Isoisäni kuoli tuolloin 31.7.2014. Tämä oli siis enneuni. Minun tunteeni siitä, että jotain pahaa on tapahtumassa oli totta.

      Hämmästyttävää tässä on, etten muistanut, että kirjoitin viestini suunnilleen päivän verran ennen isoisäni kuolemaa. Itse enneunen näin joskus ennen päivää 20.7.2014.

      • Isoisäsi oli se sininen kynä. Hänen aikansa oli kulunut loppuun. Te muut olette ne loput kynät. Hyvä kun kirjoitit, vaikka se sitä kynää loppuun kuluttaakin, näin kuvainnolisesti :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe