Viimeiset

sanat

[email protected]
14.24 (8 tuntia sitten)

-> minä
Hei XXXXX!

Lähetin juuri hetki sitten Heinolan poliisille asiakirjoja, todisteita henkirikos-suunnitelmistasi. Asiakirjat todistavat sinun suunnitelleen tosissasi henkirikosta, mutta senhän sinä jo tiedätkin.

Lähetä nyt tästäkin kirjeestä kopiot kavereillesi ja murha.info foorumille.

Heh..

---
Sen jälkeen täysi hiljaisuus. Ei edes foorumillaan enää elvistele. Iskikö kirveensä kiveen?

9

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tralalaa laa laa

      Tämä asia menee oikeuteen, kerrottiin...

    • Mikään asia ei

      vain "mene oikeuteen", sinun jos kenen se pitäisi tietää...
      Jotta et koko ajan jäisi lapsellisista valheistasi kiinni, voisitko esittää jotain noista:

      - ilmoitusjäljennöksen tuosta "murhatutkimuksen" (hui :) esitutkinnasta
      (JOS esitutkinta alkaa, juttuun määrätään tutkinnanjohtaja ja tutkija ja se diarisoidaan, JOS ei ala - ei voi olla ilmoitusjäljennöstäkään)
      - esitutkinta-aineiston (JOS siis esitutkinta on suoritettu)
      - syytekirjelmän (JOS siis esitutkinta on suoritettu ja JOS syyte on nostettu)
      - oman kanteesi asiassa (JOS siis esitutkinta on suoritettu, mutta syytettä ei ole virallisen syyttäjän toimesta asiassa nostettu)
      - tuomion tai muun jonkin oikeusasteen antaman kirjallisen päätöksen
      (JOS asia olisi kertomallasi tavalla "mennyt oikeuteen")

      JOS sinulla ei ole esittää yhtään mitään edellä mainituista asiakirjoista -
      pidä turpasi kiinni s**tanan mielisairas pervo narkki.
      Jatka käteesi vetämistä ja sitä harhaista sekä rikollista elämääsi!

      Korjaan....
      YRITÄ hankkia itsellesi jonkinlainen elämä!
      Mene johonkin töihin tai yritä edes opiskella.
      Esim. oikeustieteiden opiskelu ei kohdallasi olisi lainkaan pahitteeksi.
      Jos et tuossa iässä vieläkään kykene lopettamaan rikoksiasi - rikoslain opiskelu voisi herättää sinut ajattelemaan, että ei se vankila nyt niin kiva paikka kuitenkaan ole, että sinne kannattaa yrittää 24/7 :)

    • Melko lapsellista ku

      joku hullu hokee viistoista vuotta tota yhtä ja samaa:
      "kohta poliisi alkaa tutkii"
      "kohta mennään käräjäkiville"
      "tuomio napsahtaa ihan kohta"
      "mä julkasen riidattomat todisteet tääl ihan kohta"

      Luulis et vähän kahjompiki tajuis, et ei oo ihan sattumaa et se ei koskaan onnistu misään noista. Poliisi ei tutki sen yhtäkää keissii. Se ei pääse käräjille koskaan missään muussa asemassa ku aina syylliseks epäiltynä ja aina se tuomitaan.
      Ainoo joka on noissa sen sekoiluis saanu tuomioita on se ite. Ei kukaan muu.
      Se ei oo koskaan pystyny julkasee minkäänlaista todistetta yhtään mistään.

      Toi on ainoo mitä se saa aikaan netis:
      "Tämä asia menee oikeuteen, kerrottiin... "
      Kuka kerto? Mihin oikeuteen? Miksi joku sen harha menis johonki oikeuteen?
      Eiks sitä saa johonki hoitoon, vaiks väkisin (M1-lähete)?
      Kuinka paha harha on oikeesti ku se menee pitkin metsiä naamioituneena, runkaten ja hokien et se koitetaan muurhata koko ajan? Psykoosissa?

    • Espoon poliisi

      Espoon poliisin kommentti Heinolan poliisin soittoon aiheesta:

      "Mitä se espoolainen hullu nyt on keksinyt?"

    • Milloin näemme

      jotain seuraavista:

      "- ilmoitusjäljennöksen tuosta "murhatutkimuksen" (hui :) esitutkinnasta
      (JOS esitutkinta alkaa, juttuun määrätään tutkinnanjohtaja ja tutkija ja se diarisoidaan, JOS EI ALA - ei voi olla ilmoitusjäljennöstäkään)
      - esitutkinta-aineiston (JOS siis esitutkinta on suoritettu)
      - syytekirjelmän (JOS siis esitutkinta on suoritettu ja JOS syyte on nostettu)
      - oman kanteesi asiassa (JOS siis esitutkinta on suoritettu, mutta syytettä ei ole virallisen syyttäjän toimesta asiassa nostettu)
      - tuomion tai muun jonkin oikeusasteen antaman kirjallisen päätöksen
      (JOS asia olisi kertomallasi tavalla "mennyt oikeuteen")"

      Eikö hävetä yhtään kun vuosikausia kirjoitat ja puhut täyttä sontaa?
      Mikään kertomasi ei ole edes lähellä totuutta!
      Selität sivukaupalla valheitasi ja väität että sinuun kohdistetaan rikoksia.
      Ja kuitenkin olet TAAS 20.10.2014 vastaamassa uusiin syytteisiin
      Helsingin käräjäoikeudessa!!!

      Nyt vaaditaankin EHDOTONTA VANKEUTTA, mutta senhän sä jo tiesitkin :)

    • Gurgolla on asiaa

      "TAAS 20.10.2014"

      Höpö höpö, ei ole mitään juttuja eikä tule. Ja jos tulee, vastaaja olet sinä..

      Hih...

    • Vastaaja olet sinä?

      Osoita asiakirjatodistein YKSIKIN ihminen, jota vastaan sä olet asianomistajana!
      Jos et voi osoittaa yhtään sellaista keissiä, missä joku muu olisi vastaajana kuin sä itte, oot vaan hemmetinmoinen valehteleva mielisairas narkki :)

      Miltä se muuten tuntuu? Olla tommonen halveksittu hylkiö jolla ei oo yhtään kaverii ja ulosotto, poliisit ja haastemiehet pyörii koko ajan perässä :)
      Ai nii, mut sähän lohdutat koko ajan itteäs vemputtamalla handuusi :)
      Auttaakse myös psyykkeen sairauksiin? Ja taas lähtee lasti :)

    • Ei oo paljon näyttöö

      tullu saiteille et se mielisairas olis jossain jutus asianomistajana.
      Melko säälittävää ku se jauhaa tota skeidaansa vuodesta toiseen
      ja aina määräajoin se on taas sitten käräjäkivillä, valittaa tuomiostaan
      ja sen jälkeen se itkee silmät punasina ku "taas tuli väärätuomio" :)

      • 135 kirjoitusta

        135 kirjoitusta aiheesta 20.06.- 02.08.2014 välisenä aikana.. Se tekee 3 kirjoitusta päivässä.

        On se vaan niin järkyttynyt, että.

        "Olen saanut asiassa kriisiapua. Henkirikos-suunnitelmaa on käyty läpi ammattilaisen kanssa ja hän on sitä mieltä, että kyse on vakavasta rikoksesta ja tuntemani pelko on todellista.

        Olen kauhuissani ja syvästi järkyttynyt tiedoista joissa suunnitellaan minun surmaamista. Tällaisesta on esiintynyt viitteitä myös aiemmin eri asioiden yhteydessä, mutta olen luullut niitä huuhaa jutuiksi, esim. erään poliisihallitukselle jätetyn kantelun yhteydessä, sekä Helsingin Hovioikeuteen jätetyn lausunnon yhteydessä on vihjailtu minun pahoinpitelyllä ja surmaamisella.

        Edellä kertomani asiat yhdessä xxxxxxx xxxxx henkirikos-suunnitelman kanssa liittää yhteen tieto siitä, että suunnitelmien taustalla olevat ihmiset ovat verkostoituneet ystäviksi jotka pitävät tiiviisti yhteyttä toisiinsa ja heidän yhteinen intressi todistetusti olen minä XXXX XXXXX – ollut jo muutaman vuoden.

        Hiljattain ilmi tulleen suunnitelman seurauksena mainitsemaani kahteen aiempaankin voimakas-sävyiseen ”henkirikos” vihjaukseen suhtaudutaan nyt vakavasti, näin uskon.

        Olen syvästi järkyttynyt xxxxxxxxxx osoittamasta halusta murhata minut ja siitä, että hänen epäillään ylläpitävän facebookissa ryhmää jossa surmaamistani on suunniteltu jo pidemmän aikaa. Saatuani tietää suunnitelmista, en ole uskaltanut muutamaan päivään olla kotonani koska pelkäsin henkeni ja terveyteni olevan vakavassa vaarassa. Olen kärsinyt myös unettomuudesta ja nähnyt uhkaukseen liittyviä ahdistavia unia.

        Olin hiukan aiemmin ennen kuin xxxxx xxxx suunnitelma paljastui, tarjonnut hänellä sovittelijan kautta mahdollisuutta sopia keskinäiset riitelymme. Jopa kaikkien niiden valheellisten kirjoituksien jälkeen joita hän on minusta ja perheeni jäsenistä julkisuuteen kirjoittanut, ajattelin että sovinto on mahdollinen ja kummankin osapuolen yhtäläinen etu.

        Mutta nyt tilanne on toinen. Henkirikos-suunnitelma on vakava asia ja se vaatii perusteellisen viranomaisten asiaan puuttumisen siten, että myös siinä mukana olevien henkilöiden osuus suunnitelmaan selvitetään perusteellisesti.

        Asiasta on jätetty viranomaisille ilmoitus reilu viikko sitten.


        Ystävällisin terveisin!



        xxxxx xxxxxx

        Kysymys: Toimiiko "järkyttynyt" ihminen tuolla tavalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe