päiväkirja

superwanker

monella teistä on päiväkirja?

12

1085

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *child*

      I Have... ;)

      • *piiiiiiip*

        mulla[KI] on........... =)


      • blondeistablondein72hki

        kalenteri päiväkirjanani.

        Siihen kirjoitan tapaamisten lisäksi joka päivälle tuntemuksia,tapahtumia,fiiliksiä ym yms...;)))


      • Tapahtumia
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kalenteri päiväkirjanani.

        Siihen kirjoitan tapaamisten lisäksi joka päivälle tuntemuksia,tapahtumia,fiiliksiä ym yms...;)))

        sitä pidät netissä vai omalla koneella?
        Mulla on vähän sama tyyli. Mutta olen ruvennut kirjottelee myös töissä. Hankala lähettää se aina sitten sähkö postilla itselleni että tuorein olisi paikalla missä vain. Mä täytän siis excel taulukkoa.


    • millie

      Mä en tiiä voisko sitä ihan päiväkirjax kutsuu,mut se on semmonen vihkonen johon mä joskus kirjotan kaikenlaista... mm. musiikin teoriatunnilla ku ei siel oo muutakaa järkevää tekemistä ja ku myö kuunnellaa klassista musaa,ni mä saan siit aika hyvät fiilarit kirjottamisee..
      Mä kirjotan siihen mun vihkoseen (jonka olen nimennyt allekirjoittaneen Stoori-vihkoseksi) ihan tämmöstä päiväkirja-juttuu tai sit jonkuu novellin,jos jaksan semmosen vääntää...Kirjottaminen on kivaa!!!=)

      • *meidu*

        kirjottaminen on HUBAA!!!! mitäz novelleja sä kirjottelet??? rakkaus?? mä kirjotan just rakkaus novelleja... mut ehkä se kuuluu tähän ikään.. oon 13....


      • millie
        *meidu* kirjoitti:

        kirjottaminen on HUBAA!!!! mitäz novelleja sä kirjottelet??? rakkaus?? mä kirjotan just rakkaus novelleja... mut ehkä se kuuluu tähän ikään.. oon 13....

        Niitähää mä...Mitä,ei musta sil oo välii minkä ikäsenä sitä rupee rakkausnovellei vääntää...Enhää mäkää oo vast ku 14,et sillee...Mut rakkaudest on nii kiva kirjottaa...Ja nyt helpompikii ku siitä on kokemusta.....=)
        Keep on writing!!;)


    • Emmi

      Olen pitänyt päiväkirjaa muutaman vuoden,kirjottelen siihen melkein joka päivä kaikkee tärkeää ja vähemmän tärkeää..Mukava lueskella vanhoja juttuja ja muistella entisiä ihastuksia ja rakkauksia,sekä jo melkein unohtuneita tuttavia ja kavereita.Kirjoittamalla saa ajatuksensa järjestykseen,päiväkirja on kuin ilmainen ja aina kuuntelemaan valmis psykiatri.

      • päivittelykirja

        Mullakin on päiväkirja, jota toisinaan tulee kirjoteltua ehkä liikaakin. Olen huomannut, että asioita avautuu uudessa valossa, kun sitä rustailee.


      • :))
        päivittelykirja kirjoitti:

        Mullakin on päiväkirja, jota toisinaan tulee kirjoteltua ehkä liikaakin. Olen huomannut, että asioita avautuu uudessa valossa, kun sitä rustailee.

        Miulla on, sinne on hyvä kirjottaa aina kaikki mikä häiritsee//ärsyttää :)) Sinne on myös hyvä kirjottaa kun on onnistunut jossain jne. Sitten vanhempana sitä on kiva selata ja katsoa että miten on joskus murrku iässä menny :D


    • stadinPeteQ

      Kirjaatko sun wanking sessiot ?

    • Vannoutunut

      Olen aina melkein koko ikäni kirjottanut päiväkirjaan. Jouluna sain taas uuden, ja olen taas kirjoitellut siihen, mutta aiheeni ovat olleet tunnollisia ja mielestäni surullisia. Viime päivinä sain tietää, että ratsastuskoulu jossa ratsastan, on konkurssissa, sieltä on jo työntekiöistä irtisanottu, ja mä joudun ehkä vaihtaan tallia, se oli viel issikka talli. Ja mä rakastan issikoita. Jää kaikki hepat ja se ihana issikaratsastus taakse. Sillä tallilla, mille vaihdan, ei ees oo issikoita, mul tulee niin ikävä niitä ;( ... Mut oon mä muutakin kirjotellut, oon kova kirjottaan lauluja ja muita.. Kaikki murheet ja salaisuukset voi paljastaa päiväkirjalle, se ei voi laverrella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe