Onko kenelläkään mielipidettä tästä vapaasta tapahtumasta? Onko tää tapahtuma alaikäisillekkin vapaa? Olen kuullut että siellä on leirintäalue jolle saa viedä omia juomia eikä alaikäisiltä kysytä henkilöllisyyspapereita? Isänä olen kovin huolissani minkälainen valvonta siellä on? Luulen että meidän perheessä tämä on ensi vuonna ajankohtaista. Tyttäreni on 16 vuotias.
Mitä mieltä puntala Rock tapahtumasta?
2
496
Vastaukset
- rgk
Asiallinen festivaali, jossa ei järjestyshäiriöitä juurikaan ole. Paikka on pinta-alaltaan pieni leirintäalue ja järjestyksenvalvonta on hyvin hoidettua. Ranta-alue on kiinni ja siellä pitää yksikköään SPR festivaalin ajan. Valvotusti pienissä ryhmissä pääsee festivaalin aikana pulahtamaan järveen.
Omia juomia alueelle on vielä so far saanut vietyä, kunhan ne ovat joko tölkeissä, tai muovipulloissa. Alaikäisten juomiseen puututaan, ja niin kuin laissa sanotaan. Alueella on erikseen K-18-anniskelualue. Monet festivaalin järjestäjistä ja järjestyksenvalvontaporukasta ovat alan ammattilaisia ja toimivat mm. sairaanhoidon, järjestyksenvalvonnan, musiikin ja nuorisotoiminnan ammateissa.
Mikäli asia askarruttaa enempi, neuvoisin olemaan yhteyksissä suoraan yhdistykseen, joka Puntalaa pyörittää, eli Lempäälän Karuselli ry. Pj. Honkanen ja Koivuluoma osaavat varmasti valaista asiassa enempi. Totuushan on, että jossain vaiheessahan tyttäresi festivaaleille lähtee. Itse pitäisin Puntalaa hyvänä paikkana festivaalietikettien opetteluun. Sopivan pieni (yleisömäärä rajattu) ja lämminhenkinen pikkufestari, jossa punk-rock soi.
Omat tietoni saattavat nykyään olla päivityksen puutteessa, mutta asiasta tiedän melko tavalla, koska aikoinani olin perustamassa yhdistystä ja toimin festivaalipäällikkönä festareilla useamman vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954