Tervetuloa shoppailemaan:
https://www.etsy.com/shop/Paivishop?ref=si_shop
Etsy.com
4
5823
Vastaukset
- Anonyymi
Paskalafka. Paketit kiertelevät missä sattuu eikä noutokoodia saa mistään. Lopulta maksamasi tuote menee takaisin lähettäjälle. Älkää tilatko. Huijarilafka!
- Anonyymi
Miks mun etsy poisttetttiin ja koko sähköposti suljettiii?!?!
- Anonyymi
Koska he eivät tykkää sinusta koska olet valkoinen eli rasisti suomalainen
- Anonyymi
Etzyssä kannattaa varoa tätä firmaa:
https://www.etsy.com/fi-en/shop/SpecialFabricsShop?ref=shop-header-name&listing_id=1373214512
Lähettää eri väristä kangasta, mitä on ostanut. Ei palauta rahoja, eikä myönnä väärää väriä. Laittelee monia kuvia kankaasta, mutta mikään ei ole otettu siitä itse asiakkaalle lähetetystä kankaasta.
Verhoilukankaat ovat todella kalliita ja vielä kallimoia tullimaksujen kanssa. Siis ei kannata tilata, jos ei ui rahassa ja halua vaan lahjoittaa rahojaan tälle huijarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898