Täällä oli se yö klo 3:00 tai päivä kello 14:00 ni 50-60v ukot haukkuu kaikki homot ja sivarit nippuun millon tahansa, vähän niinkuin Johanna Tukiaista vainotaan julkkispalstalla. Mielummin menen sivarii kuin nukkuisin homeisein patjan päällä sen 6kk ja mielummin olen se homo-sivari, kuin se vaimonhakkaaja ja homovihaa ylläpitävä isäpuoleni.
Sivarien vainoaminen on naurettavaa
5
145
Vastaukset
- Oikee suunta
Oikea asenne, propsit sulle.
Toivottavasti pysyt päätöksessäsi. - Vitun_vässykät
Olet säälittävä, äidin tissiä imevä paskaloinen.
- Kungpao
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
- Vitun_Vässykät
Kungpao kirjoitti:
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
Mutta minäpä olen!
- Vitun_vässykät
Vitun_Vässykät kirjoitti:
Mutta minäpä olen!
Joku perkele kirjoittaa vielä valheita minun nimissäni! Etovaa!
En ole homo vaan biseksuaali. Siinä on vissi ero. Julkisesti olen hetero koska pelkään mitä sukulaiset ja kaveritkin sanoisivat. Mutta illalla kotona Jorman imeminen maistuu ja ei naiset käy mielessäkään.
Poliisille pitäis ilmoittaa paskaloiset jotka varastaa mun nikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709