Täällä oli se yö klo 3:00 tai päivä kello 14:00 ni 50-60v ukot haukkuu kaikki homot ja sivarit nippuun millon tahansa, vähän niinkuin Johanna Tukiaista vainotaan julkkispalstalla. Mielummin menen sivarii kuin nukkuisin homeisein patjan päällä sen 6kk ja mielummin olen se homo-sivari, kuin se vaimonhakkaaja ja homovihaa ylläpitävä isäpuoleni.
Sivarien vainoaminen on naurettavaa
5
166
Vastaukset
- Oikee suunta
Oikea asenne, propsit sulle.
Toivottavasti pysyt päätöksessäsi. - Vitun_vässykät
Olet säälittävä, äidin tissiä imevä paskaloinen.
- Kungpao
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
- Vitun_Vässykät
Kungpao kirjoitti:
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
Mutta minäpä olen!
- Vitun_vässykät
Vitun_Vässykät kirjoitti:
Mutta minäpä olen!
Joku perkele kirjoittaa vielä valheita minun nimissäni! Etovaa!
En ole homo vaan biseksuaali. Siinä on vissi ero. Julkisesti olen hetero koska pelkään mitä sukulaiset ja kaveritkin sanoisivat. Mutta illalla kotona Jorman imeminen maistuu ja ei naiset käy mielessäkään.
Poliisille pitäis ilmoittaa paskaloiset jotka varastaa mun nikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052147Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242097Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972097MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141875Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5801819Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1061680Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S161648Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?601604Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411423