Täällä oli se yö klo 3:00 tai päivä kello 14:00 ni 50-60v ukot haukkuu kaikki homot ja sivarit nippuun millon tahansa, vähän niinkuin Johanna Tukiaista vainotaan julkkispalstalla. Mielummin menen sivarii kuin nukkuisin homeisein patjan päällä sen 6kk ja mielummin olen se homo-sivari, kuin se vaimonhakkaaja ja homovihaa ylläpitävä isäpuoleni.
Vastaukset 5
- Oikee suunta
Oikea asenne, propsit sulle.
Toivottavasti pysyt päätöksessäsi. - Vitun_vässykät
Olet säälittävä, äidin tissiä imevä paskaloinen.
- Kungpao
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
- Vitun_Vässykät
Kungpao kirjoitti:
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
Mutta minäpä olen!
- Vitun_vässykät
Vitun_Vässykät kirjoitti:
Mutta minäpä olen!
Joku perkele kirjoittaa vielä valheita minun nimissäni! Etovaa!
En ole homo vaan biseksuaali. Siinä on vissi ero. Julkisesti olen hetero koska pelkään mitä sukulaiset ja kaveritkin sanoisivat. Mutta illalla kotona Jorman imeminen maistuu ja ei naiset käy mielessäkään.
Poliisille pitäis ilmoittaa paskaloiset jotka varastaa mun nikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432230Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7605- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 32515