Nytkö Nadsimarketti aloitti kolmannen valtakunnan atakin

Voi helvettí

Pelastuslaitos ja poliisi ovat pyytäneet rakennustarkastajaa tutkimaan onnettomuuspaikan rakenteita.

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka mitä häh

      Mahdottoman suuri päälle kaatuva seinä oli kiinnitetty neljällä neljän millin ruuvilla. Kaataahan se vanhuksen ja vaikka riskimmänkin. Kuoliaaksikin?
      Itse juutalaisten kuningas pultattiin kolmella täkkipultilla kunnon puuhun. Siinä pysyi kuin täi tervassa. Silloin osattiin.
      Miksi saksalaisen rakennussuunnittelu/toteutus on sitä mitä se on. Muuttuukohan se mihinkä suuntaan?

    • ristiriitaista

      Lidl korostaa, että kyseisenkaltaiset seinät eivät ole vaaraksi asiakkaillemme. Mies loukkaantui vakavasti, kun Lidlin kärrykatoksen lasiseinä kaatui. Viranomaisten alustavien arvioiden mukaan seinä saattoi olla heikosti kiinnitetty. Suomen rakennukset on suunniteltu kestämään koviakin tuulia. Ulkorakennukset mitoitetaan y l e e n s ä samalla tavalla kuin normaalit asuinrakennukset.

    • Ensin tutkitaan jne.

      Mikä kiilamestari Lempäälän rakennustarkastaja oikein on jos on hyväksynyt heppoisen kiinnityksen.valvojahan tässä on suuressa vastuussa.

      • pohjat pettäääääää

        ^ Samaa mieltä ^

        Herää kysymys mikä on rakennusvalvonnan tehtävä? Olettaisin että rakennustarkastaja tarkastaa että kaikki on tehty määräysten mukaisesti ja että rakennus on turvallinen.....................

        Mutta nyt kun on käynyt henkilövahinko haetaan syyllistä jostain muusta kuin rakennusvalvonnan viranomaisesta joka on hyväksynyt ko. rakennuksen loppukatselmuksessa.


        Kommenttina vielä sanon että kun näille kunnan rakennustarkastajille jostain asiasta huomauttaa......vetävät herneet nenään....kuten muutkin virkamiehet....


    • Oho-miehet kyseessä

      Eiköhän tilaaja eli rakennuttaja ole erehtynyt palkkaamaan kaatuneen seinän osalta vallan kelvottoman rakennusyhtiön sekä kelvottoman rakennusvalvojan.
      Vahinkoja ei synny, vaan kaikki on aiheutettua.
      Tai onko kyseessä saksalaisen rakennustavan rantautumisyritys?

    • Mesemies

      Kyllä Saksalaiset osaa ainakin tehdä parhaimmat automerkit.
      Suomalaiset aliurakoitsijat raksoilla tuppaa vaan olevan Viron Kalevipoikia joiden ammattitaito on olematon,kunhan vaan rotataan joku sermi pystyyn ja siinä se on.

    • Malttia jo etukäteen

      Kaikki tehdään suunnitelmien mukaisesti. Ja siihen isoon seinään on suunniteltu neljä nelimillistä kiinnitysruuvia. Maatueksi irtolaattojen päällä makuuttaminen lisättynä irtolaattoihin "ankkurointi". Miksi.

      -Hieman vielä mainitsemistasi saksalaisista autoista (huomioi käyttämäsi iso alkukirjain, ei kai nyt sentään).
      Saksalaisissa autoissa kuolee ja rampautuu yliedustettu määrä ihmisiä Suomessa. Joku siinä saksalaisautomerkissä on perusteellisesti vikaan suunniteltu, kun vakavia liikenneonnettomuuksia sattuu jatkuvasti.
      Esimerkiksi autoyksilön nopea "rapautuminen", jolloin käytännössä parilla tonnilla saa parisataa hevosvoimaa, muttei toimivaa iskunvaimennus/jousitus/jarru/ jne juttuja. Auto on suunniteltu nopeasti romutettavaksi, mutta kannattavampaa on myydä parilla tonnilla romu edelleen liikennekäyttöön.

      Olen itse kokeillut Nekalan puuhun hypänneen auton (kuolonkolari) iskunvaimentimia. Ehkä se auto jatkaisi pomppimistaan tänä päivänäkin vielä jos olisi jäänyt parkkipaikalle :) -olipa romu germaaniauto.


      Alkuperäinen asia, että rakennusta suunniteltaessa kaikki asiat on otettava huomioon ja kokonaisuus riippuu suunnitelmista. Työmies, joka asian toteuttaa, harvemmin poikkeaa suunnitelmista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe