poliisien putkat ja käräjäsalit halki Suomen.
Kun omaa lapsuuden hyväksikäyttöä aloitetaan "hoitamaan" alkoholilla jo esiteini-iässä, seurauksena on usein koko elämän kestävä rattijuopumuskierre.
Paatuneimmat näistä rassukoista jäävät toistuvasti kiinni ratista ja onpa osa
heistä surmannut myös ystäviään känniajeluillaan.
Nämä lähes päivittäin kännissä ajavat pipipäät ajautuvat myös yhteiskunnan ulkopuolelle, vailla minkäänlaisia sosiaalisia suhteita missään.
Yhtälailla he eivät kykene eläessään solmimaan minkäänlaisia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen, lähinnä he tyytyvät hakkaamaan puolisoitaan.
Osaa näistä päihteiden suurkuluttajista joudutaan viranomaispäätöksin pitämään erossa lapsista, joita kohtaan he tuntevat sairaalloista mielenkiintoa :(
Hämmästyttävän suuri osa heistä päätyy internet-häiriköiksi, osa jopa perustaa omia kotisivujaan nettiin, missä he ITSE jeesustelevat MUIDEN känniajeluja :)
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/mies-puhalsi-todella-hurjat-lukemat/3561688
Espoolaisen elämäntapa-rattijuopon
3
65
Vastaukset
- Entter
Edellinen ja kaikki muutkin kirjoitukset on lähetetty eri paikkakuntien poliiseille ja käräjä- sekä hovioikeuksiin (yksilöintitiedoilla) taustatiedoiksi.
Hiljainen tieto vaikuttaa taustalla viranomaisten ajatuksiin ja sitä kautta mahdollisesti myös päätöksentekoon, että sitä saa mitä tilaa… :) - "Ja sitten mä taas
heräsin ja kävin työntämässä ruuvin mun Nissanin renkaaseen.
Otin selfien musta ja mun elimestä, johon työnsin myös pitkän ruuvin."
Edellinen ja kaikki muutkin kirjoitukset on lähetetty eri paikkakuntien poliiseille ja käräjä- sekä hovioikeuksiin (yksilöintitiedoilla) taustatiedoiksi.
Hiljainen tieto vaikuttaa taustalla viranomaisten ajatuksiin ja sitä kautta mahdollisesti myös päätöksentekoon, että sitä saa mitä tilaa… :)
Samalla kun masturboin rajusti, yritin päästä sisälle viranomaisten ajatuksiin ja sitä kautta pyrin voimakkaampaan ejakulointiin ja samalla huusin henkeni hädässä:
"JIIIHHHAAA - JIIIIHHHHHAAAAAA!!"
Mällini lensi korkealle ilmman ja putosi suoraan omaan silmääni.
Silloin mä tajusin, että sitä saa mitä tilaa..... :( - Voitko muuten laitta
yhdenkin kopsun jostain "poliiseile ja eri oikeuksiin laiitamistasi taustatiedoista"?
Laita vaiks sinne sun omille kaatopaikkasivuille, ni saadaan taas nauraa :)
Kai ne "kaikki eri käräjä- ja hovioikeudet" jo vastas sulle?
Kerroitko samalla et sut on yritetty murhata useammin ku Osma bin Laden?
Pääsätsä samala "sisälle viranomaisten ajatuksiin ja pätöksentekoon"?
Mut hei mitä jos ne viranomaset käyttää kans foliota lippiksen alla niinku sä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779