Finalistit aika vaatimattomia

Kissa-86

Poikien finalistitaso on ihan jees, ainakin Rene ja se raitahiuksinen (oliko Ronnie vai Ari?), mutta muut ovat aika vaatimattomia. Jacksonistakin on vouhotettu, mutta aika pahasti hukkuvat pojalla nuotit kun tarkemmin kuuntelee.

Tyttö-finalistit ovat taas nimenomaan tyttöjä, joista Asikainen yrittää nähtävästi väsätä jonkinsortin teinipoppi-bändiä? Taso on ollut muutenkin aika vaatimaton verrattuna Popstars 1:n, tai Idolsin finalisteihin.

Ihmetyttää vaan kovasti, että nyt jäljelle jääneistä kasataan sitten ne bändit. Ihan kuin oikeat tähdet puuttuisivat kokonaan??
Veikkaukseni, että tyttöjen bändissä tulee olemaan kaikki yhden "harjoitusryhmän jäsenet" eli Eeva-Leena, se tummahiuksinen tyttö (kertokaa nimi jos tiedätte) ja sitten se nätti tyttö jonka nimeä en myöskään muista. Ehkä vielä yksi ylimääräinen lisätään kokoonpanoon.

Pojista ehdottomasti se raitahiuksinen josta tulee bändin kantava voima, Rene, ja "jämistä" valitaan täyttöpaikat.

Mitäs olette itse mieltä?

15

2322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissa-86

      Toisaalta tyttöbändin jäsenillä ei välttämättä ole väliäkään, sillä todennäköisesti poikabändi voittaa koko roskan, koska sille olisi eniten kysyntää musiikkimarkkinoilla. Kuten Antti Tuisku-hysteriastakin voimme päätellä, niin pojille on nyt suurta kysyntää, olisi vielä parempi jos tällä kertaa pikkutytöt voisivat kohdistaa palvontansa hetero-miehiin. Tai sitten ei ;) Heh.
      Voihan se tietenkin olla, että Asikainen ottaa listoilleen myös tulevan tyttöbändin, mutta näinköhän Asikaisen biisienteko-resurssit riittäisivät kahtaalle. Sitten niitä tusinapoppi-biisejä vasta tulisikin!

      • Memma

        äänestääkö siitä lopullisesta bändistä sit katsojat, vai päättääkö tuomarit?


      • Memma
        Memma kirjoitti:

        äänestääkö siitä lopullisesta bändistä sit katsojat, vai päättääkö tuomarit?

        siis tarkoitin että äänestääkö katsojat, kummat voittaa tytöt vai pojat?


      • Kissa-86
        Memma kirjoitti:

        siis tarkoitin että äänestääkö katsojat, kummat voittaa tytöt vai pojat?

        Kun molemmat bändit on kasattu, saavat katsojat äänestää kumpi voittaa, tyttö-vai poikabändi. Ainakin huhujen mukaan :)


    • minä

      Luulen, että poikabändi tulee menestymään hyvin ja myy varmasti kasapäin, koska se on oikeastaan ihan uusi juttu Suomessa. XL5:hän on ollut ainoita tuontyyppisiä bändejä Suomessa, ja sekin menestyi paljon paremmin kuin kukaan osasi odottaa, niin kiireellä ja pelkästään yhteen (Mica, ainoa joka osasi laulaa bändissä!) ihmiseen tukeutuen.

      KARISMASTAKIN oon eri mieltä kuin sä! Oikeastaan ne kaikki pojat on mun mielestä tosi karismaattisia ja valovoimaisia, varsinkin Jackson, Ronnie ja Rene. Ari taitaa olla paras laulaja, ihana samettinen ääni!

      Eli mun veikkaus on, et pojat tulee menestymään paremmin kuin tytöt!

      Nii, ja Idolseista en tykänny, en laulun enkä tyylin puolesta.

      • Kissa-86

        "KARISMASTAKIN oon eri mieltä kuin sä! Oikeastaan ne kaikki pojat on mun mielestä tosi karismaattisia ja valovoimaisia, varsinkin Jackson, Ronnie ja Rene. Ari taitaa olla paras laulaja, ihana samettinen ääni!"

        En oo kyllä mielestäni poikien karismasta maininnut mitään??
        Ja mistä me nyt ollaan eri mieltä? En oo sanonut muuta kuin, että Jackson laulaa välillä vähän nuotin vierestä.

        Eli onko Ari se raitatukkainen finalisti? Selventäkää vähän!


      • on.
        Kissa-86 kirjoitti:

        "KARISMASTAKIN oon eri mieltä kuin sä! Oikeastaan ne kaikki pojat on mun mielestä tosi karismaattisia ja valovoimaisia, varsinkin Jackson, Ronnie ja Rene. Ari taitaa olla paras laulaja, ihana samettinen ääni!"

        En oo kyllä mielestäni poikien karismasta maininnut mitään??
        Ja mistä me nyt ollaan eri mieltä? En oo sanonut muuta kuin, että Jackson laulaa välillä vähän nuotin vierestä.

        Eli onko Ari se raitatukkainen finalisti? Selventäkää vähän!

        Joo, Arilla raitoja:

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/


      • Tuoko

        olipa kunnon päättäväistä paatosta.


      • minä
        Tuoko kirjoitti:

        olipa kunnon päättäväistä paatosta.

        Vai niin, no se oli mún tapani kirjoittaa.

        Itselläsi ei sitten aiheeseen liittyen ollut mitään sanottavaa?


    • cleopatra

      Tunnen yhen näistä "vaatimattomista pojista" eikä televisiossa annettu kuva oikeen vastaa todellisuutta. Toisia jätkiä vaan näytetään enemmän kun muita esim. Rene ja Ronnie on saanu valtavasti aikaa. Vaikka olisi kuinka persoonallinen, ei sitä katsoja huomaa kun esiintymisaika jaetaan niin epätasaisesti.
      Jollei finalisteja aleta näyttää tasavertaisemmin, on aivan selvää ketkä lopullisessa bändissä ovat.
      Ois ihan asiallista jos jokaisen finalistin annettais, yhtä kauan, kertoa itsestään ja laulaa vähän jotain biisiä. Näin tulisi parhaiten esille laulutaidot ja persoonallisuus. Ei tällä nykyisellä leikkauksella, jossa pari wannabepopstarsia hyppii ja laulaa eturivissä ja muita näkee vaan vilaukselta takana.

      • Kissa-86

        Se on ihan totta, että jotkut finalisteista ovat olleet alusta alkaen kameran lellikkejä ja muita on nähty vain vilaukselta. Näin pyritään vaikuttamaan katsoja mieltymyksiinkin.

        Ovela salaliitto olisikin, että Asikainen olisi päättänyt keitä finalisteista kuvataan eniten ja kenestä annetaan positiivisin kuva, että katsojat äänestäisivät eniten kuvattuja tyyppejä. Näin Asikainen voisi päättää ketä bändiin pääsisi ;)


    • catie

      Finalistien taso on ihmeteltävän vaisu, ainakin Idols-kisaan verrattuna. Kaikki sitä samaa massaa eikä oikein kukaan erotu joukosta. Ihan näpsäköitä tyttösiä ja poikia, mutta se jokin vaan puuttuu...kypsyyttä ja karismaa ei vielä toistaiseksi löydy kenestäkään karvan vertaa.

      Ehkä tuomaristo etsiskelee tarkoituksella suht hajuttomia, mauttomia ja värittömiä jäseniä uuteen poppisbändiin: onpahan jotain mitä muokata ja "tuotteistaa" haluttuun muottiin. Vahvat ja valmiit persoonat eivät tähän taivu. Erickissä oli potkua, mutta taisi olla liian värikäs tyyppi Asikaisen kaavailemaan kilttiin teinibändiin.

      • Kissa-86

        Kiteytit juuri ne adjektiivit mitkä kuvaavat finalisteja parhaiten: Epäkypsiä ja värittömiä.

        Se on totta että bändien jäseniä tulee saada helposti taluttaa ohjenuorassa joten heidän tulee olla mahdollisimman sinisilmäisiä ja yhteistyökykyisiä.
        Myös vahvoja persoonia voisi olla vaikea mahduttaa esim. poikabändiin joka toimii suhteellisen tasavertaisena kokonaisuutena.

        Mutta eihän unohdeta tässäkään sitä, että koko osanottaja-taso on ollut tällä kertaa aika lailla kehnoa sorttia, josta on suurinpiirtein haalittu parhaat esiintyjät ja laulajat ( jo mainitut kriteerit).

        Eli koko karsinta-systeemi on aikamoinen sekametelisoppa, josta saa kunnolla selkoa vain Asikainen itse. Jos sekään saa ;)


    • Jeppe

      Miina on paras ja tulee vielä voittamaan koko kisan.

      • lily

        niin varmaan.. Miina yliesittää koko ajan, sen kiemurtelua on oikeastaan aika ärsyttävää katsoa.. Toivottavasti kansa on fiksu ja äänestää Miinan pois.

        Jätkistä Jackson voitaisiin lempata saman tien, mutta mä luulen että J menee siihen bändiin. Ainahan noissa on joku "kiintiömusta" mukana ja samalla suitsutetaan kuinka suvaitsevaisia me ollaan, annetaan vähemmistöillekin mahdollisuus menestyä.. Hyvähän se, mutta se että ainoa kriteeri on se, että on pakko saada joku vähemmistön edustaja mukaan, on naurettavaa.

        Just joo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe