VASTATKAA KUN TEILTÄ TIEDUSTELLAAN TUOTETTA!!!!!!

Rannoilla vaan ollaa

Kyllä alkaa jurppimaan kun te ihmiset ETTE VASTAA KUN TEILTÄ TIEDUSTELLAAN MYYTÄVÄÄ TUOTETTA! Eli kun kerran saatte laitettua myynti-ilmoituksen esim Tori.fi tms niin huolehtikaa nyt asia loppuun asti ja seuratkaa antamaanne spostia ja VASTATKAA MITÄ PIKIMMIN JA EI VIIKKOJEN PÄÄSTÄ!!!! Monet kaupat menneet persiilleen kun teiltä ei saa vastauksia kyselyyn??? Jos ette osaa myydä niin on aivan turha laittaa niitä ilmoituksia yhtään enää mihinkään!!!!

Pikkuuseen alko vatuttamaan teidän rannoilla makailut!!!!! VASTATKAA!!!!!

12

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinkaajat torilla

      Minä ainakin vastaan paitsi silloin jos tingitään, silloin jätän noteeraamatta. Puhelinnumero on hyvä jättää pois niin tinkaajatkaan ei häiritse, sähköposti tulee puhelimeen ja siitä on helppo katsoa tinkaus ja viskata roskiin.

      • Et ole tosissasi?

        Oletko mielisairas? Tyhmän merkki, jos ei tingi. Aina voi vastata ettei tinkivaraa ole ja sen jälkeen kiinnostunut päättää ostaako vai ei.


      • OletKaiMielisairas
        Et ole tosissasi? kirjoitti:

        Oletko mielisairas? Tyhmän merkki, jos ei tingi. Aina voi vastata ettei tinkivaraa ole ja sen jälkeen kiinnostunut päättää ostaako vai ei.

        Luonteesi varmaan kuultaa viesteistäsi läpi eivätkä myyjät siksi halua antaa sähköpostiaan sinulle.


      • jespox

        Tinkaus on ärsyttävää varsinkin, kun tinkaaja pyytää kohtuutonta alennusta tuotteesta, mutta joskus kohtuullisempien tinkausten myötä on saanut myytyä tavarat nopeammin ja ihan hyvään hintaan.


    • Torimamma

      Kyllähän se myyjääkin sapettaa kun halvasta hinnastakin kehdataan tingata vielä puolet pois. Ei tee mieli vastata ollenkaan, mutta vastaan silti.
      Oletko sellaisesta kuullut että ehkä viesti ei ole tavoittanut myyjää?? Minulle sattui yhden ostajan kanssa niin että liki kymmenen viestiä sanoi laittaneensa ja itse en saanut niistä yhtään!!! Onneksi oli sinnikäs ostaja, saatiin kaupat tehtyä. Myöskin naapurikaupungista tulevat viestit esimerkiksi Torin kautta saattaa tulla muka ulkomailta, joku voi jättää senkin vuoksi vastaamatta.
      Eipä tuosta nyt kannata noin hermojansa menettää, asiat ei aina ole niin yksinkertaisia kuin aloittaja kuvittelee. Joillakin ihmisillä on myös asioiden tärkeysjärjestys eri kuin sinulla. Sinulla näköjään huutonetti ja tori ykkössijalla muu elämä sen jälkeen :D
      Ihmiselämässä sattuu ja tapahtuu, kuolemaa, sairastumista, tietokone voi hajota jne muuta pienempää kiusaa.
      Eikähän ne ostajatkaan aina ole kohteliaita, jättävät vastaamatta kun mieli muuttuu eikä halutakaan ostaa.

    • pöö

      Niin ja sit teille kyselijöille. Vastatkaa tekin sen jälkeen kun myyjä vastaa. Kyllä alkaa jurpimaan tollaset ketkä ei sitten enää vastaa kun myyjä on vastannut! Älä kysy jos ei oikeesti kiinnosta!

    • Thats it

      Teitä hieman hitaalla käyviä kyselijöitä riittää idioottimaisine kysymyksineen, ei kukaan täysjärkinen jaksa teille vastailla.

    • Vgtyhujib

      Vastaan vain asiallisiin kyselyihin, tinkaajille en vastaa.

    • dgdfgfhfj

      Jos tiedustelijoita on 20, joista puolet vielä sen jälkeen, kun olen lisännyt ilmoitukseen, että tuote on varattu, niin eipä niille kaikille vastaa. Varsinkin, jos joku aggressiivisesti inttää tulevansa hakemaan esineen seuraavana päivänä, sitten tinkaa osoitetta, sitten utelee, enkö saanut hänen viestiään jne. Ja joku kirjoittaa: "Otan sen." Ai että otat, vaikka se on varattu?

      Saa muuten olla aika tarkka, ja luoda hyvän systeemin, että saa pidettyä hanskassa, kuka on tiedustellut, kuka maksanut, kenelle on jo postitettu, mikä on kenenkin osoite ja numero. On helppo erehtyä. Ei pidä aina tuomita. Ei pidä aina olettaa pahinta. Koskee varmaan itseänikin.

    • 16-3

      Ymmärtäisin, että Hintapyyntö tarkoittaa, että hinnasta voi neuvotella. Ilmoitettu Hinta taas tarkoittaa, että ei voi neuvotella.

    • lumilinko6665

      ei tunnu menevän päähän monella että varattu teksti tarkoittaa että tuote on varattu.

    • ostakaa

      Itse ihmettelen kun tori tai huutonetti välittää viestin että joku on kiinostunut ostamaan mutta kun lähetät viestin ei kuulu mitään ? Olisi kohteliasta ilmoittaa pikimmiten etten ota myy seuraavalle. Joiltain olen saanut monen viestin jälkeen että meni viesti roskapostiin? Toiset vastaavat että ostin toiselta jo vaikka saman päivän aikana laitat viestin. Ja sitten tietenkin ei kuulu mitään joistain ostajista.
      Puhelinnumeroakin kokeili ei hyvää sanottavaa heti aivan outoja ostajia ei mitää selvää saa . Samaa tapahtuu molemmissa mutta kyllä tuo systeemi että voi seurata ostajan/myyjän palutetapahtumia on parenpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe