kilpailijoista

muija18

Onneks se yks muija tippu, olikohan sen nimi Tuulia vai mikä... sillä oli hiukset aina miten sattuu ja voi vitsi niitä sen vaatteita!
Mikä v***u se sen lahje-juttu oli siinä sen vikassa esityksessä! YÄK! Ei kyllä todellakaan ollu mitään ihailtavaa siinä muijassa!
Ja sama myös se Inka. Sen ois pitäny tippua jo aikoja sitte!
Ja jätkistä se Jackson vai mikä onkaan on niin
älyttömän hirvee.. eihän se osaa edes laulaa!
On hienon näköstä kun muut vetää ihan täysillä niin yks seisoo paikalla ja laulaa silmät kiinni!

Mutta muijista ehottomasti parhaat ja kauneimmat
on Eeva-Leena ja Mia! WAU!;) (vaikken mikään lesbo ookkaan!)

10

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna87

      Just just...
      Vaikka lesbo olenkin niin ei se Mia hirveesti sykähdytä, ei laita kuumia aaltoja läpi kehon tai sytytä tulvaa vulvaan. Yhtä hehkee ku lapsuus lama-ajan duunariperhees..

      • Hilleri!!

        Jonna Jonna...olet niin pieni vielä, ettet käsitä maailmasta vielä tuon helvettiäkään.
        "yhtä hehkee ku lama-ajan duunariperheessä" ..ja mikä vittu sinäkin luulet olevas? TOISET sentään menee kisaan ja yrittää kaikkensa...sinä olet koneen ääressä ja kohta mietit ku iso finni on sun otsassa.... Kasva ja kehity henkisesti pari vuotta niin sitten voit taas avata suus, nulikka.


      • Jonna87
        Hilleri!! kirjoitti:

        Jonna Jonna...olet niin pieni vielä, ettet käsitä maailmasta vielä tuon helvettiäkään.
        "yhtä hehkee ku lama-ajan duunariperheessä" ..ja mikä vittu sinäkin luulet olevas? TOISET sentään menee kisaan ja yrittää kaikkensa...sinä olet koneen ääressä ja kohta mietit ku iso finni on sun otsassa.... Kasva ja kehity henkisesti pari vuotta niin sitten voit taas avata suus, nulikka.

        Vuosaaren satama-altaan kupeessa oon pienen ikäni elänyt, siellä nähnyt elämän varjo- ja shineshine-puolen ja täällä varmaan elän kunnes kuolen. Mun mitättömän pieni finni oikeessa leukapielessäkin on tehnyt jotain arvokkaampaa, kuin kukaan idols- tai popfarts-kilpailija. Se nimittäin pysyy hiljaa silloin kun on tarvetta (eli ei siis turhia napise ja lötise) -toisin kuin sun ihannoimilla vulgaariemännillä jostain vitun Oulusta.
        Jeesus -onkohan se Åulu ees Suomessa. Ite en oo ainakaan koskaan käyny...


      • Sisko
        Jonna87 kirjoitti:

        Vuosaaren satama-altaan kupeessa oon pienen ikäni elänyt, siellä nähnyt elämän varjo- ja shineshine-puolen ja täällä varmaan elän kunnes kuolen. Mun mitättömän pieni finni oikeessa leukapielessäkin on tehnyt jotain arvokkaampaa, kuin kukaan idols- tai popfarts-kilpailija. Se nimittäin pysyy hiljaa silloin kun on tarvetta (eli ei siis turhia napise ja lötise) -toisin kuin sun ihannoimilla vulgaariemännillä jostain vitun Oulusta.
        Jeesus -onkohan se Åulu ees Suomessa. Ite en oo ainakaan koskaan käyny...

        Joo taas näitä kakaroita, jotka luulee Suomen olevan pelkkä Helsinki.. hohhoijaa. Maantiedon kirja käteen. Sit vielä mietitään miks hesalaiset on niin sulketuneita ja välinpitämättömiä..Niin no tietenkään se Oulu ei ole Suomessa ku neiti ei ole siellä käynyt. Ja sama kai se on mistä paikkakunnalta on, jos on vaan hyvä laulaan. Voi juma mitä ihmisiä täällä liikkuu!


      • blue
        Sisko kirjoitti:

        Joo taas näitä kakaroita, jotka luulee Suomen olevan pelkkä Helsinki.. hohhoijaa. Maantiedon kirja käteen. Sit vielä mietitään miks hesalaiset on niin sulketuneita ja välinpitämättömiä..Niin no tietenkään se Oulu ei ole Suomessa ku neiti ei ole siellä käynyt. Ja sama kai se on mistä paikkakunnalta on, jos on vaan hyvä laulaan. Voi juma mitä ihmisiä täällä liikkuu!

        sitten vielä "stadilaiset" ihmettelevät miksi muu suomi suhtautuu heihin ärsyyntyneenä. Oulu ei edes ole lappia ja lappikin on suomea. Helsinkiläiselle vinkiksi: matkustakaa ja nähkää ellette halua vaikuttaa idiooteilta.


    • silmät auki ja mieti

      Silmät kiinni voi käydä vaikka vessassa. Useat laulajat sulkevat paineen edessä silmänsä ja yrittävät muistella sanoja sitä kautta paremmin. Ei ne silmän sulkemiset popidoliutta tuo. PAH.

      • Oululainen

        Eihän tolle Jonnalle voi kun nauraa, jos sen koko maailma on yksi Helsinki, stadi, tai miksi ne sitä pääkaupunkia nykyään kutsuukaan niin olkoot! Silloin sen elämä on se. Mä voin vain sanoa ihan puolustelematta Oulua tai ihan mitä tahansa kaupunkia, että olipa se sitte iso tai pieni tai pienempi paikkakunta missä asut, ei se elämä siellä kuule ole sen erilaisempaa ja rikkaampaa. Se vain riippuu miten sä elät sitä elämääsi siellä, jokaisella on omat mieltymyksensä ja tapansa elää elämää. Tottakai jokainen on ylpeä siitä missä on syntynyt jne. mutta itse kauan oulusta pois asuneena voin sanoa että täällä etelä-pohjanmaalla pienen pienellä paikkakunnalla asuvana olen erittäin onnellinen ja luon kovalla vauhdilla tulevaisuuttani! Tottakai matkailu aina avartaa, mä olen käynyt helsingissä satoja kertoja, olen kiertäny etelä-suomea, itäistä suomea ja keski-suomea, missään paikassa ei ole sen erikoisempaa ja henhkeämpää se elämä, joka paikassa oin yhtä lailla rikoksia, murhia, tappeluita, raiskauksia... Eli jonna vois vähän miettiä ennen kuin sanoo helsinkiä suomen navaksi, hohohoijaa, mene tyttö pieni kasvamaan ja miettimään elämäs arvoja. Hanki tavotteita elämääsi ja mieti mistä voisit olla ylpeä joskus! :)


      • Jonna87
        Oululainen kirjoitti:

        Eihän tolle Jonnalle voi kun nauraa, jos sen koko maailma on yksi Helsinki, stadi, tai miksi ne sitä pääkaupunkia nykyään kutsuukaan niin olkoot! Silloin sen elämä on se. Mä voin vain sanoa ihan puolustelematta Oulua tai ihan mitä tahansa kaupunkia, että olipa se sitte iso tai pieni tai pienempi paikkakunta missä asut, ei se elämä siellä kuule ole sen erilaisempaa ja rikkaampaa. Se vain riippuu miten sä elät sitä elämääsi siellä, jokaisella on omat mieltymyksensä ja tapansa elää elämää. Tottakai jokainen on ylpeä siitä missä on syntynyt jne. mutta itse kauan oulusta pois asuneena voin sanoa että täällä etelä-pohjanmaalla pienen pienellä paikkakunnalla asuvana olen erittäin onnellinen ja luon kovalla vauhdilla tulevaisuuttani! Tottakai matkailu aina avartaa, mä olen käynyt helsingissä satoja kertoja, olen kiertäny etelä-suomea, itäistä suomea ja keski-suomea, missään paikassa ei ole sen erikoisempaa ja henhkeämpää se elämä, joka paikassa oin yhtä lailla rikoksia, murhia, tappeluita, raiskauksia... Eli jonna vois vähän miettiä ennen kuin sanoo helsinkiä suomen navaksi, hohohoijaa, mene tyttö pieni kasvamaan ja miettimään elämäs arvoja. Hanki tavotteita elämääsi ja mieti mistä voisit olla ylpeä joskus! :)

        Aiet Oulus on elämää, zeesus mitä porukkaa. Ja joku Etelä-Pohjanmaa; no ohan sie yhtenä viikonloppuna vuodes elämää (Provinssin aikaan), mutta että siellä mitäs vielä pystyy asumaanki. Ei kai sentään...!
        Ja tosta matkailusta sen verran, et oon mä sie Oulus kerran käyny. Jää kyllä viimeseks vierailuks -ei siellä elämään pysty; tundratuulet vaan puhalsi ja tuntu kesälläkin olevan ainaki miinus viistoista pakkasta. Hah...


      • Alma
        Jonna87 kirjoitti:

        Aiet Oulus on elämää, zeesus mitä porukkaa. Ja joku Etelä-Pohjanmaa; no ohan sie yhtenä viikonloppuna vuodes elämää (Provinssin aikaan), mutta että siellä mitäs vielä pystyy asumaanki. Ei kai sentään...!
        Ja tosta matkailusta sen verran, et oon mä sie Oulus kerran käyny. Jää kyllä viimeseks vierailuks -ei siellä elämään pysty; tundratuulet vaan puhalsi ja tuntu kesälläkin olevan ainaki miinus viistoista pakkasta. Hah...

        Joo et oo tainnu käydä kun ei ole sun mielestä elämää.. Parempi, et pysytkin siellä "stadissa" eipähän tarvi oululaisten katella tommosia ihmisiä.. Juma mikä pikkutyttö! Oot kato vielä nii pieni, että ei kai sulle oo mitään missään.. Kannattais kasvaa ja ottaa aisoista selvää ennen ku tulee tänne laukomaan asioita!

        Ja hei itse en muuttaisi Helsinkiin mistään hinnasta.. täynnä just tommosia tuperyksiä ja sulkeutuneita lapsosia.


    • jenni

      Mixköhän moni niistä mimmeistä laittaa niihin esiintymistilanteisiin sellasia vaatteita(kuten minimini hame)missä ne ei selvästikkään viihdy ja on tosi epävarmoja?Koko esitys ois paljon parempi ku ois "omat" vaatteet!ja mun mielestä ne vois mielummin keskittyä harjottelemiseen ku ittesä tälläämiseen!tietysti siisti pitää olla,mut voi sitä olla vähemmällä määrällä ja ajallaki!Eika täs mulla sit muuta=)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      205
      4953
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3053
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1637
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1163
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1119
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    Aihe