Nainen: Vihaatko miehiä

tasa-arvoa1

Vihaatko miehiä? Miksi? Onko vaikea käsittää, että miehet ovat yksilöitä, ja että kokemuksesi miesten kanssa voivat johtua myös sinusta itsestäsi? Vai johtuuko miesten vihaamisesi juuri siitä, että sinulta vaaditaan itsekritiikkiä?

Aivan kuten naisia, miehiä on monenlaisia. Vahvoja, ujoja, herkkiä, kovia, älykkäitä, tyhmiä, oikeudentajuisia, lipeviä, romantikkoja, sovinisteja, altruisteja, empatiankykyisiä, sosiopaatteja, narsisteja...

Ota ihminen aina ensin persoonana ja vasta sitten sukupuolena. Se ei ole aina helppoa kenellekään, koska me olemme lähtökohtaisesti kaikki seksistisiä. Siitä opitaan pois älykkyyden, tiedon ja filosofian avulla.

7

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Femakko ja ylpeä siitä

      En. Entä toisin päin? Mies - vihaatko naisia?

      • Tuollahan oli jo se ketju, siksi avasin tämän.

        Minä en vihaa ketään heidän sukupuolensa takia. Vihamieliset valeet suututtavat, olipa kyseessä sitten miehet tai naiset. Siksi en pidä feminismistä. Enkä sano, että vihaisin kaikkia feministejäkään, mutta suhtaudun heihin syvällä epäluottamuksella, koska heistä niin monet ovat miesvihaajia, enkä halua olla missään tekemisissä miesvihaajien kanssa. Ihminen joka vihaa tai halveksii minua, sellaista on aika vaikea ainakaan raskastaa.

        Minä kyllä vihaan itsekkyyttä ja pinnallisuutta, jota naisilla on nykyään hyvin paljon. Tohtori Tara Palmatierin mukaan narsismi on lisääntynyt länsimaissa todella nopeasti ja etenkin naisten osalta. Onko naiseus sitten itsekkyyden aiheuttaja. Ei mutta, naiseuden mukanaan tuoma korkea-asema, jossa voi ulkonäöllä saada mitä tahansa aiheuttaa itsekkyyttä ja narsismia. Feministit eivät missään nimessä tietenkään halua myöntää, että tissit ja reidet ovat valtava etu elämässä.


      • EI OO NÄIN!!!!!!!!!!!!!!
        tasa-arvoa1 kirjoitti:

        Tuollahan oli jo se ketju, siksi avasin tämän.

        Minä en vihaa ketään heidän sukupuolensa takia. Vihamieliset valeet suututtavat, olipa kyseessä sitten miehet tai naiset. Siksi en pidä feminismistä. Enkä sano, että vihaisin kaikkia feministejäkään, mutta suhtaudun heihin syvällä epäluottamuksella, koska heistä niin monet ovat miesvihaajia, enkä halua olla missään tekemisissä miesvihaajien kanssa. Ihminen joka vihaa tai halveksii minua, sellaista on aika vaikea ainakaan raskastaa.

        Minä kyllä vihaan itsekkyyttä ja pinnallisuutta, jota naisilla on nykyään hyvin paljon. Tohtori Tara Palmatierin mukaan narsismi on lisääntynyt länsimaissa todella nopeasti ja etenkin naisten osalta. Onko naiseus sitten itsekkyyden aiheuttaja. Ei mutta, naiseuden mukanaan tuoma korkea-asema, jossa voi ulkonäöllä saada mitä tahansa aiheuttaa itsekkyyttä ja narsismia. Feministit eivät missään nimessä tietenkään halua myöntää, että tissit ja reidet ovat valtava etu elämässä.

        Ei kaikil naisil oo tissei ja reisii!! V*tuttaa kun naidet aina saa kaikkee parrmpaa juttuu jos on hyvänäköne!!!! Sikshä feministi just o hybä aate ku se vasrustaa sitä et sä saisit ylennykse koska sul o hyvä perse!!!!!!!! Vitu sovinisti!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Ei niin
        EI OO NÄIN!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Ei kaikil naisil oo tissei ja reisii!! V*tuttaa kun naidet aina saa kaikkee parrmpaa juttuu jos on hyvänäköne!!!! Sikshä feministi just o hybä aate ku se vasrustaa sitä et sä saisit ylennykse koska sul o hyvä perse!!!!!!!! Vitu sovinisti!!!!!!!!!!!!!!!!

        Feminismi ja tasa-arvo on eri asia! Feministi vaatii naisille miehiä parempaa asemaa ja vihaa miehiä! Tasa-arvoa kannatan minäkin mutta en feminismiä.


      • EI OO NÄIN!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Ei kaikil naisil oo tissei ja reisii!! V*tuttaa kun naidet aina saa kaikkee parrmpaa juttuu jos on hyvänäköne!!!! Sikshä feministi just o hybä aate ku se vasrustaa sitä et sä saisit ylennykse koska sul o hyvä perse!!!!!!!! Vitu sovinisti!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niin hän se vituttaa minuakin, että pidemmät miehet vievät kaikki johtajan paikat ja saavat parempaa palkkaa kuin me keskimittaiset, mutta niin se vain menee.

        Toki on aina poikkeuksia kuten kaikkien tuntema f1-moguli.. Bernie on nimittäin pieni äijänkäppänä. Tosin häntä ei ole valittu asemaansa, hän otti ja loi sen itse itselleen.


      • Hyvä Pärse
        EI OO NÄIN!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Ei kaikil naisil oo tissei ja reisii!! V*tuttaa kun naidet aina saa kaikkee parrmpaa juttuu jos on hyvänäköne!!!! Sikshä feministi just o hybä aate ku se vasrustaa sitä et sä saisit ylennykse koska sul o hyvä perse!!!!!!!! Vitu sovinisti!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä kaikilla naisilla on tissit ja reidet ja paljon muutakin. Riippuu siitä, miten niitä käyttää.

        Mutta paaskat niillä mitään ylennyksiä saada. Niillä saa lähinnä huomiota ja kaikenlaisia muita etuja. Katso itse Suomen naisjohtajia (googlaa); montako missiä sieltä mahtaa löytyä?


      • Hyvä Pärse kirjoitti:

        Kyllä kaikilla naisilla on tissit ja reidet ja paljon muutakin. Riippuu siitä, miten niitä käyttää.

        Mutta paaskat niillä mitään ylennyksiä saada. Niillä saa lähinnä huomiota ja kaikenlaisia muita etuja. Katso itse Suomen naisjohtajia (googlaa); montako missiä sieltä mahtaa löytyä?

        No jokainen nyt sen verran tajuaa, että jos ihminen on koko elämänsä panostanut ulkonäköön, se on jostain muusta pois. Reisillä ja risseillä pääsee vain niin ja niin pitkälle.

        Johtajaksi ei voi päästä ulkonäöllä, siihen tarvitaan jo jotain muutakin. Mutta hyvännäköinen nainen, joka pukeutuu arvokkaasti ja esiintyy arvokkaasti pääsee taatusti helpommin johtajaksi kuin hompsuisen oloinen nainen tai tissimissi.

        Ei kukaan mieskään pääse pelkästään pituutensa takia j ja komeiden kasvojensa takia korkeaan asemaan, vaan ainoastaan helppommin kuin kanssakilpailijat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2243
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe