Kylä-ilmettä talkoilla.

nietuttaa

Talkoilla yritetään pitää yllä talkoilla Nummisissakin vaan mitään piittamaton tyhmyyden tiivistymä sotkee,rikkoo,heittelee jokeen.
Viimeisin Mattilan sillanvierellä yhdenmiehen talkoolla taitettu laituri.Rannalla olevat kaksi puutarhatuolia ja penkki siellä ne menee alajuoksuun ja rantapuskiin.Mieluusti pyöräilijät istahtivat niille lenkeillään.Muutaman kerran kun penkkejä joesta olen uinut nyt saa riittää.Viikonlopun vimmaiset sotkevat kaiken.yhdenmiehen talkoolla tehty puucee.Oli viety säilytyspaikkaan seuriksen lähelle.Ei muuta kuin kumoon,rikki jne.
Oispa hyvä tietää ketkä päsmäreinä niin voisivat ottaa vaikka kylä ry yhteyttä ja pyytää rantojen siivoustalkoisiin.Mikä tulisi siistiksi niin voisin vapaaehtoisesti puolestanne käydä mitätöimässä talkoonne tulokset.

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelleen n.

Joku kyläläinen on käynyt onkimassa istuimet joesta.Kiitos!Vaan nuotiota sytyttelevät nyt laitureille.Ja rutikuiviin rantoihin.

• Kepupettää

Pitäs olla jotain muuta kuin kepulaista pöhköilyä jotta hommat etenis esim.yksi vanha kepulaisukko vastusti uimahallia

• edelleen.

Mä en tiedä edellisestä mutta Nummisissa on öljyntapaista uimari havainnut joessa.Voisko olla siitä eksoottisesta moottoriveneestä jossa on kaikuluotain ja outo perämoottori.Nuoret vetävät vapoja ja saavat kuulema kalaakin.Kohdatessa hiljentää ihan siivosti vaan urku auki jälkeen.Mietin käytetääkö noissa jotain polttoöljyä?Vähän on ylimitoitettu näille vesille.Tuolla se lojui alkukesästä 140 sillan tuollapuolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5574
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3635
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1068
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      88
      1045
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1032
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe