chevroletin huolto

Real chevyman

Onko teillä tietoa missä on hyvä merkkihuolto Chevroliteille?
Eli itsellä on kokemuksia muutamista huolloista jotka olivat luokattoman huonoja.

6

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoPar miäs

rautakumpu Loimaalta, isokivijärvi Virroilta, A1 autoväri Kempeleestä ym. Mikäli tarkoitat oikeita Chevrolet autoja jotka valmistettu Amerikan mantereella. Näitä korean chevyjä huoltaa joka autokorjaamo.

• Ameriikan Antti

Osta Haynesin korjausopas www.amazon.com 17 euroa,
        tai www.alfamer.fi 33 euroa, www.biltema.fi 25 euroa, www.ago.fi 23 euroa, www.suomalainenkirjakauppa.fi 23 euroa. Ei maksa huollot niin paljon.

• Chevymann

Mitä eroa on esim. Amerikan mantereella ja korean niemimaalla tai venäjällä vamistetuilla chevy cruzella?

• Ei mitään

Samat osat ja osanumerot. Varaosat voi tilata myös USA:sta edullisesti sitten joskus, kun niitä tarvitaan. 1.4T moottori ja vaihteisto on numeroiden perusteella aivan sama kuin minun Insigniassa. Alustan osat käyvät myös Astraan. Eli myös Saksasta saa osia Chevroletiin tai toisin päin, Astraan ja Insigniaan saa osia Amerikasta edullisemmin.

• Kaikkea pientä

Osat on pääosin samoja, mutta varusteissa on eroa. Venäjällä käytetään huonommille teille sopivaa alustaa korkeammalla maavaralla. 1.4 T moottoria ei ainakaan alkuvuonna ollut saatavana. USA:ssa taas ei ole kuin sedankorimalli.

• nuukailija
        Kaikkea pientä kirjoitti:

Osat on pääosin samoja, mutta varusteissa on eroa. Venäjällä käytetään huonommille teille sopivaa alustaa korkeammalla maavaralla. 1.4 T moottoria ei ainakaan alkuvuonna ollut saatavana. USA:ssa taas ei ole kuin sedankorimalli.

Venäjältä ja Virosta kannattaa myös tilata halvalla! Tai vielä varmempi on hakea itse, samalla kun hakee viru valgeeta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe