mulla on xp pro fin ja aioin asentaa sen uudelleen kannattaako päivitys asennus vai tyhjentää koko c asema ja sitten uusi asennus syy siihen miksi haluun poistaa on se koska siellä on kaikkia turhia tiedostoja joita en saa pois xp koko on n. 5gt ja paisuu koko ajan tai mitä mun pitäs tehdä kun kaikki vanhat pelitkin puuroutuu vaikka laitevaatimukset ylittyy kirkkaasti? sp2 ei mahdu enää c asemaan
xp:n uudelleen asennus
7
1851
Vastaukset
- Harri
viitsit niin puhdas asennus on paras. Jos kovo liian täynnä niin kyllä kone hidastuu. Tyhjää pitää olla ainakin 10 %.
- Viime viikolla asentanut
Jos aiot asentaa käyttiksen uudestaan niin suosittelen tekemään sellaisen asennusrompun, jossa on WinXP ja SP2 yhdistettynä.
Itse asentelin viikko sitten tuolla tavalla käyttiksen uudestaan tyhjälle kovalevylle.
Kaikki sujui hyvin eikä ole ollut mitään ongelmia ja hyvin on kone toiminut.
Olen seuraillut eri keskustelupalstoja ja aika paljon on ongelmia ollut SP2 aentamisen jälkeen ainakin jos SP2 on jälkikäteen asennettu koneeseen.
Suosittelen tekemään asennuksen tyhjälle kovalevylle yhdistetyllä WinXP SP2 asennusrompulla niin ongelmilta (luultavasti) välttyy.- Käsi
Kerroppa kuinka tollanen asennusromppu tehdään?
- Coco
Käsi kirjoitti:
- Jaska
Käsi kirjoitti:
AutoStreamer! Etsi netistä ko. ohjelma. Sillä on tosi helppo integroida SP2 XP:hen!
- koiruli
Jaska kirjoitti:
AutoStreamer! Etsi netistä ko. ohjelma. Sillä on tosi helppo integroida SP2 XP:hen!
Jos on xp-cd erikseen ja tilattuna sp2-cd onnistuuko ongelmitta?
- Jaska
koiruli kirjoitti:
Jos on xp-cd erikseen ja tilattuna sp2-cd onnistuuko ongelmitta?
SP2:lla integroidun XP:n asennus CD:n tekoa vai yleensä XP:n uudelleen asennusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078