Rumat ihmiset, menkää kotiinne.
https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc
naperotko täällä pelleilee
10
122
Vastaukset 10
- poksija.
persketti noita pulinapoksilaisia.
Never! Me emme ole sotkeneet palstaa, älkääs KOTKOtelko turhia!
- taitaja.
helposti loppui kuitekin
- nuorentaja.
kyllä tänne sopii nuoremmatkin
- huomaaja.
Oujeah!!! on päivän teema näköjään.... huvittavan näköinen tuo etusivu, ei helevatu teijän kaa!
- yöhoitaja
se on vaan kulliotsan naapurihuoneen lerssiotsa
- mahaton.
no voe mahoton.
- serla
Paperipussi päässä on hyvä silloin, kun on rumempi kuin poliisi sallii.
- pelle hermanni.
onneksi kyllästyivät nopeasti
- Napero.
Noh puoliksi menee! Joku naperoista aloitti 20kpl uusia ja hohottaja eli meitsi jatkoi vanhoja. Niin se meni. Tänään en jatka mitään ellei joku provosoi ja aloita. Vahva veikkaus kuka se napero on, mutta hohottajasta teillä ei mitään tietoa.
Pulinoihin tuli samanlaisia OUJEAH!!! aloituksia, jotka seriffi ansiokkaasti poisti. Aktiivista sefutoimintaa! Siitä aikuisille mallia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451