Uskon epäilijät

Arianna11

Suosittelen kaikille Jumalan olemassaoloa epäileville lukemaan Roger J. Morneaun Yliluonnollisen lumoissa (Kirjatoimi). Kirja selventää, mistä on kysymys uskon asioissa. God bless you!

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kirjoittamassa teosta saunatontuista. Kaikki ken kehtaavat epäillä moisten olemassaoloa, odottakoot kunnes teos on valmis. Siinä nimittäin on todisteet, ja tosiuskovat itseasiassa uskovat jo ennen kuin oikeastaan alan edes kirjoittamaan koko teosta.

      PS. Tämä teos muuten tulee olemaan ristiriidassa KAIKKIEN muiden uskonnollisten teosten kanssa - valitkaa tarkoin tai joudutte kylmään saunaan tiellä tuoneen!

      • Arianna11

        Kannattaa käyttää alkoholia kohtuudella!


      • jvbf
        Arianna11 kirjoitti:

        Kannattaa käyttää alkoholia kohtuudella!

        Alkoholia ei kannata käyttää lainkaan.


      • Arianna11 kirjoitti:

        Kannattaa käyttää alkoholia kohtuudella!

        Tarkoitit mitä ilmeisemmin Roger J. Morneauta :)
        Tälläistä soopaa ei selvin päin voi kirjittaa :)

        Kirjasta:

        "Saatanan suunnitelman kolmas vaihe oli tuhota Raamattu ilman, että hän todellisuudessa hankkiutuisi siitä eroon. ******* karkoittaisi evoluutioteorian avulla ajatukset Jumalasta miljoonien ihmisten mielestä. Charles Darwin ja Thomas Henry Huxley tulivat molemmat henkien vaikutuksen alaisuuteen jo nuorina. Henget päättivät, että kun nämä kaksi lasta kasvaisivat aikuisiksi, he toimisivat sen uskonnon edistämisen välineinä, jonka me tunnemme evoluutioteoriana. ******* ja hänen neuvonantajansa olivat päättäneet käyttää evoluutioteoriaa tuhoamaan Raamatun perustuksen. He pystyivät käyttämään sitä luomisviikkoa, syntiinlankeemusta ja pelastussuunnitelmaa vastaan. Henget ovat kertoneet meille panosten olleen niin suuria. että ******* itse ohjasi Charles Darwinia tämän tieteellisten käsitteiden luomisessa. Thomas Huxley teki Darwinin teoriasta yleisesti hyväksyttävän, vaikka tämä esittikin ajatuksen, että ihminen on apinoiden jälkeläinen".


    • Log_

      En minä epäile kenenkään uskoa. Jumalan olemassoloon en itse usko, mutta uskon kyllä, että Roger J. Morneau ja sinä uskot jumalan olemassaoloon.

      Se olisi jo jotain jos sinä tai kuka tahansa pystyisi osittamaan minulle jumalan olemassolon. Tähän mennessä kukaan ei ole sitä tehnyt, joten pidän jumalaa edelleen vain joidenkin ihmisten luomana uskomuksena.

      • Arianna11

        Usko on lahja. Kaikilla sitä ei ole. Jumalan siunausta!


      • Log_
        Arianna11 kirjoitti:

        Usko on lahja. Kaikilla sitä ei ole. Jumalan siunausta!

        Siis minkälainen usko on lahja? Ovatko kaikkien uskontojen mukaiset uskot lahjoja vai ainoasta se usko joka sinulla on?

        Miksi oletettu Jumala antoi tämän lahjan vain osalle ihmisistä? Loput joutaa sitten käristyä ikuisessa tulessa...? Tämähän vaikuttaa siltä, että Jumalasi viis veisaa suurimmasta osasta ihmiskuntaa. Miksi minä tuollaista oliota kunnioittaisin?


      • Log_
        Log_ kirjoitti:

        Siis minkälainen usko on lahja? Ovatko kaikkien uskontojen mukaiset uskot lahjoja vai ainoasta se usko joka sinulla on?

        Miksi oletettu Jumala antoi tämän lahjan vain osalle ihmisistä? Loput joutaa sitten käristyä ikuisessa tulessa...? Tämähän vaikuttaa siltä, että Jumalasi viis veisaa suurimmasta osasta ihmiskuntaa. Miksi minä tuollaista oliota kunnioittaisin?

        Uskovaisuuteen kuuluu ilmeisesti se, että asioita ei mietitä loppuun asti. Kun eteen tulee hankala kysymys häivytään paikalta ja unohdetaan koko juttu. Näin taitaa myös Arianna11 toimia.

        Saahan ihminen elää miten lystää kunhan ei toisia kiusaa. Ihmetyttää vain miten nämä uskovaiset voivat perustaa elämänsa asialle, joka ei kestä tarkempaa pohdintaa?


      • kirlmduis
        Log_ kirjoitti:

        Uskovaisuuteen kuuluu ilmeisesti se, että asioita ei mietitä loppuun asti. Kun eteen tulee hankala kysymys häivytään paikalta ja unohdetaan koko juttu. Näin taitaa myös Arianna11 toimia.

        Saahan ihminen elää miten lystää kunhan ei toisia kiusaa. Ihmetyttää vain miten nämä uskovaiset voivat perustaa elämänsa asialle, joka ei kestä tarkempaa pohdintaa?

        Uskovaisethan ovat jo pohtineet vatauksensa valmiiksi. Mm. ex-arkkipiispa pitää nyt sitä jumalaa kaikkivaltiaana mutta ei kaikkivoipana. Kiero veto. Kaikkivaltiashan ei ole vastuussa kaikesta maailman pahuudesta, koska hän ei ole kaikkivoipa. Itse en kyllä tajua, että mistä se pahuus sinne sitten tupsahti, koska raamatun mukaanhan se jumala loi kaiken 7 päivässä. Tietysti se jumala olisi voinut antaa ihmisen valita hyvän ja pahan väliltä, mutta miksi ihmeessä? Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi hänelle ollut? Sitäpaitsi ihminenhän vain toistaa luonnon mallia , vahvat syövät heikot ja miksi ihmessä joku hyvä jumala sellaisen mallin olisi edes luonut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8474
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      123
      2301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1956
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe