Ebola tappaa talossa ja puutarhassa.
http://yle.fi/uutiset/ebolan_kuolinluvut_synkentyivat_jalleen__lisaa_tapauksia_21_miljoonan_asukkaan_kaupungissa/7397252
Mikä on kreationistisen uskomusvapaan tieteen panos ebolan kaltaisten epidemioiden hillitsemiseen?
Ebola tappaa
8
209
Vastaukset
- uygfgfui
Kyllä luonnonvalinta hoitaa sen.
"Mikä on kreationistisen uskomusvapaan tieteen panos ebolan kaltaisten epidemioiden hillitsemiseen?"
Kreationistit ovat varmaan rukoilleet jo niin paljon, että jännetuppitulehdus uhkaa eli he ovat laittaneet terveytensä peliin Ebolaa vastustaessaan.- Ebola is still alive
Jumala loi Ebolan, mutta missä se on pysynyt piilossa ja elossa noin 6000 vuotta? Kuinka virus selvisi hengissä aiheuttamatta vahinkoa arkissa? Jonkun täytyi kantaa virusta arkissa ja itämisaika ei tietääkseni ole pitkä.
- souva kurja souva
Minkähän takia ebola ei ole tappanut savolaisessa soutuveneessä? Jonkun on täytynyt kantaa ebolaa veneessä.
- joo-0
"Mikä on kreationistisen uskomusvapaan tieteen panos ebolan kaltaisten epidemioiden hillitsemiseen?"
Kilpaa hämmästellä kuinka älykkäästi suunniteltu tuo virus on. Ebola on jumalan rangaistus...
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2014/08/ebola-tulee-oletko-valmis.htmlEbolasta parantunut mies voi levittää sitä siemennesteessään pari kuukautta parantumisestaan vaikka itse on immuuni.
Kyllä terroristit taitaa jo tietää tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094