Viherlaakson muistipalvelukeskus ??

uteliasespoo

Millainen paikka tämä Viherlaakson muistipalvelukeskus??

35

6235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihertää

      Tarkoitatko sitä huumehörhöjen paikkaa missä neulat vaihtavat? Kyllähän toki siinä touhussa muisti meneekin.

    • Kannattaa muistaa

      Hyvä että muistit ottaa tämän asian esille. Itse en olisi muistanut millään, ja olisi jäänyt menemättä ensi viikolla Viherlaaksossa alkavalle tilaamalleni muistikurssille. Veikkaan että kurssin jälkeen minäkin alan muistamaan asioita taas.

    • Keika

      Ihan ok sinällään, raskas paikka ku siellä on 24 muistisairasta. Ei mitään huumehörhöjä

    • enmuistanimimerkkiäni

      En nyt kyllä millään muista...

    • Anonyymi

      Viher.... nyt en kyllä.... mitäs minun pitikään.....
      Mikä keskus...... siis.....
      Ei helevati...
      Tais iskee se.... se.... se... se.... no.... se....

    • Anonyymi

      Minun muistini ei ole palvellut enää pariin vuoteen kovin hyvin. Nimet ja tapaamiset ja synttärit ja hääpäivät, kaikki unohtuu.

      Muistipalvelukeskuksella olis kyllä mulle nyt käyttöä. Jos ne siellä sais muistin vielä korjattua, edes auttavaan kuntoon.

      • Anonyymi

        Säästät paljon, kun ei tarvitse ostaa synttäri lahjoja tai lähettää kaikenmaailman kortteja. Ja se vasta säästöä on, kun unohtaa mennä kutsuttuihin juhliin.
        Niin että, unohda koko juttu............................... Miten täältä pääsee poisss.................


    • Anonyymi

      Esimiehillä oppimista.

      • Anonyymi

        Todellakin.


      • Anonyymi

        Millaista se on ollut? Eikö työntekijöitä kuunnella vai mikä on mennyt pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista se on ollut? Eikö työntekijöitä kuunnella vai mikä on mennyt pieleen?

        lähinnä kaikki pielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lähinnä kaikki pielessä

        Osaa kuunnellaan ilkeässä mielessä liiankin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista se on ollut? Eikö työntekijöitä kuunnella vai mikä on mennyt pieleen?

        Työnjohto unohtaa kertoa olennaisia työhön liittyviä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnjohto unohtaa kertoa olennaisia työhön liittyviä asioita.

        Niinkuin minkäläisiä asioita?


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää miten esimiehet ovat toimineet ja millaista muutosta olisitte kaivanneet heiltä?

      • Anonyymi

        Nyt saamme uuden esimiehen ja tätä muutosta kaipasimme.


    • Anonyymi

      Henkilökunta on riitaisaa väkeä. pahan puhuminen selän takana erittäin yleistä

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Pelkkää hyvää siitä kuullut.

    • Anonyymi

      Ei kai siellä pakko ole olla töissä jos on noin vaikeaa. Voi sieltä sanoutua irti ja mennä muualle toraamaan. Tarkoitus on kait tehdä töitä eikä tapella keskenään.

      • Anonyymi

        Olen käsittänyt et monikin lähtenyt just ilmapiirin takia pois. Nähneet jopa painajaisia ym työpaikastaan. Osalla vain vissiin niin vähän eläkkeeseen aikaa, etteivät halua irtisanoutua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käsittänyt et monikin lähtenyt just ilmapiirin takia pois. Nähneet jopa painajaisia ym työpaikastaan. Osalla vain vissiin niin vähän eläkkeeseen aikaa, etteivät halua irtisanoutua

        Eivätkös ne ole ihan nuoria,vähän liiankin nuoria?


    • Anonyymi

      Muisti siel pätkii ku yks ja toinen kiusaa. Ilkee ilmapiiri. Ku pääs vittuu sielt, ni muistiki algo pelittää! Esch guet.

    • Anonyymi

      Täysin paska paikka. Juoru ämmiä töissä kyseisessä paikassa.

    • Anonyymi

      Esimiehet nykyään täysin osaamattomia!

    • Anonyymi

      Joopajoo, samaa olen kuullut!
      Oli kuulema ennen kiva työpaikka! Mikäs nyt!

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä…. niin…. no, nyt en kyllä saa minkäänlaista muistikuvaa…. jaa,että mitä että kysyitkään🤔

    • Anonyymi

      Ärsyttävää kun siellä ei saaa kunnon hoivaa, ullat on vähän kertoneet tuolla kaupoilla

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe