Kiitos kenelle kiitos kuuluukaan Hallisenlammen leikkipuistosta. Viihdyttävä paikka!
Pirate
26
572
Vastaukset
- minätekisinmaalle
Lampeen on tehty leikkipuisto? Outo idea.
- Liukumäki
Vesipuisto!!!
- hieno juttu
Mahtavaa. Täytyypä pakata lapset ja vaimo huomenna asuntoautoon ja lähteä viikonloåuksi sinne vesipuistoon. Onhan siellä hallisenlammella karavaanari alue?
- tukka märkänä
Siellä on 236 vaunupaikkaa ja teltoille 50. Kelohirsimökin 12 kpl voi vuokrata jarin varastomyymälästä. Masan grilliltä onnistuu vene ja vesijetti vuokraus.
- hieno juttu
Jes kiitoksia tiedoista! Enpä oo turhaan kuullu että kuortaneella on mukavaa porukkaa. En löytäny siitä vesipuistosta mitään tietoa netistä, mutta huomennahan se sitten nähdään. :)
- tukka märkänä
Unohtui mainita että mäyryn unionilta leppäsen huoltsikalta saa edullisimman polttoaineen.
- Anonyymi
tukka märkänä kirjoitti:
Unohtui mainita että mäyryn unionilta leppäsen huoltsikalta saa edullisimman polttoaineen.
No siis hiihtäjähän rinnastetaan jalan kulkijaan
- hieno juttu
Kyllä minä ostan polttoainetta takin täyteen täältä etelä-suomesta ja vielä pönttöön mukaan. Tiedä minkälaista vesittynyttä paskaa te takapajulan juntit myytte. :)
- tukka märkänä
Hyvin autot pelaa paikallisilla aineilla. 5 asteen pakkasella hiukan hyydättää,harvemmin jämähtää kokonaan. Auttaa kyllä kun laittaa "ruonalaista"tankkiin ;)
- Minä vain
tukka märkänä kirjoitti:
Hyvin autot pelaa paikallisilla aineilla. 5 asteen pakkasella hiukan hyydättää,harvemmin jämähtää kokonaan. Auttaa kyllä kun laittaa "ruonalaista"tankkiin ;)
Loistava idea! Vesipuisto siihen venevuokraamon viereen. Ja tankkaus piste vaikka sitä Tiikeriä niin sopisi kivasti tuon Piraten kanssa. Murrrr ja räyh!
- Tiikeriä
Minä vain kirjoitti:
Loistava idea! Vesipuisto siihen venevuokraamon viereen. Ja tankkaus piste vaikka sitä Tiikeriä niin sopisi kivasti tuon Piraten kanssa. Murrrr ja räyh!
Tiikeriä tankkiin... Niin tulee Esso ja lapsuus mieleen. Tupakansavu ja höyrymakkara
- jamesperkele
Mitenkä tiikeri ja pirate muka liittyy toisiinsa?
- tukka märkänä
No aatteleppa ite. Pirate girl ratsastaa tiikerillä vesipuistossa vaatteet märkänä. Mielikuvitus rajana ; )
- Vai rasvainen tukka?
Tosi typerä ajatus. Olet lukenut liikaa jallua äitisi vintillä. :)
- tukka märkänä
Ei vaan paperinkeräys laatikossa kallea. Siitäkös tämä johtuukin ;)
- Anonyymi
Ei täälä kyllä näe mitään
- hyvä
Onko sun poikamies boxis paperinkeräys laatikko? Wau! :) Hienoa että aikamiespojatki kierättää! Kai siinä sitten tapoja oppii kun keski-ikäiseksi asti asuu äidin luona.
- tukka märkänä
Voi voi. Kakarat vielä kotona ja akanki pitäis heittää pihalle jotta mä voisin äiteekullan tänne ottaa mun kans. Ei taitaasi jaksaa kattella kumpikaa toistansa kun 89 oon lähteny maalimalle ;) eihä sulla vaa oo amisviiksiä näppynaama? :)
- vanhapoika(?)
tukka märkänä kirjoitti:
Voi voi. Kakarat vielä kotona ja akanki pitäis heittää pihalle jotta mä voisin äiteekullan tänne ottaa mun kans. Ei taitaasi jaksaa kattella kumpikaa toistansa kun 89 oon lähteny maalimalle ;) eihä sulla vaa oo amisviiksiä näppynaama? :)
Äitisi taitaa jo nukkua joten menehän peiton alle tumputtamaan. Muista hävittää mällipaperit ettet jää kiinni. :)
- Mielensäpahoittaja
vanhapoika(?) kirjoitti:
Äitisi taitaa jo nukkua joten menehän peiton alle tumputtamaan. Muista hävittää mällipaperit ettet jää kiinni. :)
- idioottien kiusaksi
Mielensäpahoittaja kirjoitti:
siihen lippuun vois lisätä vielä nyrkkiraudan ja konekiväärin.
- tukka märkänä
idioottien kiusaksi kirjoitti:
siihen lippuun vois lisätä vielä nyrkkiraudan ja konekiväärin.
Taas näkee että jollakin hikinauha hiukan kireällä. Iloisia leikkejä lapsille ja miksei myös vanhemmille. :)
- Anonyymi
tukka märkänä kirjoitti:
Taas näkee että jollakin hikinauha hiukan kireällä. Iloisia leikkejä lapsille ja miksei myös vanhemmille. :)
Mitä haittaa leikkipuistosta on? Kysympähän vaan
- Anonyymi
Eikö se kuulu kunnalle
- Anonyymi
Eikö se kiitos kuulu kumminkin kunnalle elimeille veronmaksajille.
- Anonyymi
Tosi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177