Näin hamas surmaa Kristittyjä

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesämies

      Tuossa karmeassa videossa oli ISIS:in taistelijoita, jotka surmasivat Irakin armeijan sotilaita. Ei kai siellä Irakissa olisi tuollaista kaaosta, jos USA ei olisi hyökännyt ja miehittänyt aluetta ja lopulta jättänyt maan oman onnensa nojaan ja muslimit sotimaan toisiaan vastaan.

      Huomautan vielä lopuksi Suomi24 säännöistä:

      Suomi24-palveluissa ei saa:

      Linkittää sivuille tai tiedostoihin, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa

      • USA:n hyökkäys oli irakkiin välttämätön ja pakollinen kun saddam hussein ei antanut asetarkastajien tulla maahan


      • aaroninparta
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        USA:n hyökkäys oli irakkiin välttämätön ja pakollinen kun saddam hussein ei antanut asetarkastajien tulla maahan

        Isis muslimien tappo orgioista,ei ole huolestunut Yk ei ämmnesty ei edes suomalaiset vihervasurit.Kiinassa veitsin aseistautuneet uiguurit ovat tappaneet kymmeniä ihmisiä,uiguurit ovat yllägys yllätys muslimeja.


      • niin,
        aaroninparta kirjoitti:

        Isis muslimien tappo orgioista,ei ole huolestunut Yk ei ämmnesty ei edes suomalaiset vihervasurit.Kiinassa veitsin aseistautuneet uiguurit ovat tappaneet kymmeniä ihmisiä,uiguurit ovat yllägys yllätys muslimeja.

        siinähän on hyvä syy jatkaa arabien teurastusta...


      • yiihaaaaa
        niin, kirjoitti:

        siinähän on hyvä syy jatkaa arabien teurastusta...

        ´niin,´

        No tuo olikin jo kaikkien olkiukkojen kantaisä.. :D :D :D

        Tulipa nähtyä tuokin ihme.Kiitokset!


      • saivarteleva
        yiihaaaaa kirjoitti:

        ´niin,´

        No tuo olikin jo kaikkien olkiukkojen kantaisä.. :D :D :D

        Tulipa nähtyä tuokin ihme.Kiitokset!

        judenatsukka, kuolemalle naureskelija, (arabien),

        mitähän aaroni parka,
        halusi kirjoituksellaan sanoa...


      • aaronin parta
        saivarteleva kirjoitti:

        judenatsukka, kuolemalle naureskelija, (arabien),

        mitähän aaroni parka,
        halusi kirjoituksellaan sanoa...

        En naureskele kenenkään kuolemalle.Tahtoo sanoa kirjoituksella,Irakissa tapahtuu kauheita asioita,ei naurata video pätkät joita on kuvattu isisin tappo orgioista.


      • tarkoitin tuota
        aaronin parta kirjoitti:

        En naureskele kenenkään kuolemalle.Tahtoo sanoa kirjoituksella,Irakissa tapahtuu kauheita asioita,ei naurata video pätkät joita on kuvattu isisin tappo orgioista.

        saivartelevaa naureskelijaa,
        joka itseään peukuttaa...

        aaroni parka,
        sinua pelottaa ja se on helppo muslimi vihalla pokata,
        ei tarvitse oikeita pelkoja kohdata,
        itsensä kanssa keskenään olla


    • aaroninparta

      Kts oletko katsonut.

      • Ei varmasti kts katso sitä mikä on totta


      • aaroninparta
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ei varmasti kts katso sitä mikä on totta

        Yk pääsihteerikin herännyt Irakin tilanteeseen.Ylen aamuuutiset isis on vallannut useita kaupunkeja,ei sanaakaan massa teurastuksista.


      • aaroninparta kirjoitti:

        Yk pääsihteerikin herännyt Irakin tilanteeseen.Ylen aamuuutiset isis on vallannut useita kaupunkeja,ei sanaakaan massa teurastuksista.

        Ja kuulemma heillä on pelottava uusi ase käytössä

        Isis-taistelijoiden pelätään saaneen käsiinsä "pelottavan joukkotuhoaseen"

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288723164548.html


      • sieltä ne

    • 5+7

      Maailma on muuttunut Hel-vetiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe