Tässä näkee kuinka muslimiveljeskunta ja hamas surmaa Kristittyjä.
VAROITAN FILMI ON TODELLA JÄRKYTTÄVÄ
http://therightscoop.com/horrible-isis-murders-1500-pows-in-a-brutal-display-of-violence-nsfw/
Näin hamas surmaa Kristittyjä
14
131
Vastaukset
- kesämies
Tuossa karmeassa videossa oli ISIS:in taistelijoita, jotka surmasivat Irakin armeijan sotilaita. Ei kai siellä Irakissa olisi tuollaista kaaosta, jos USA ei olisi hyökännyt ja miehittänyt aluetta ja lopulta jättänyt maan oman onnensa nojaan ja muslimit sotimaan toisiaan vastaan.
Huomautan vielä lopuksi Suomi24 säännöistä:
Suomi24-palveluissa ei saa:
Linkittää sivuille tai tiedostoihin, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaaUSA:n hyökkäys oli irakkiin välttämätön ja pakollinen kun saddam hussein ei antanut asetarkastajien tulla maahan
- aaroninparta
totuusonvoittaja kirjoitti:
USA:n hyökkäys oli irakkiin välttämätön ja pakollinen kun saddam hussein ei antanut asetarkastajien tulla maahan
Isis muslimien tappo orgioista,ei ole huolestunut Yk ei ämmnesty ei edes suomalaiset vihervasurit.Kiinassa veitsin aseistautuneet uiguurit ovat tappaneet kymmeniä ihmisiä,uiguurit ovat yllägys yllätys muslimeja.
- niin,
aaroninparta kirjoitti:
Isis muslimien tappo orgioista,ei ole huolestunut Yk ei ämmnesty ei edes suomalaiset vihervasurit.Kiinassa veitsin aseistautuneet uiguurit ovat tappaneet kymmeniä ihmisiä,uiguurit ovat yllägys yllätys muslimeja.
siinähän on hyvä syy jatkaa arabien teurastusta...
- yiihaaaaa
niin, kirjoitti:
siinähän on hyvä syy jatkaa arabien teurastusta...
´niin,´
No tuo olikin jo kaikkien olkiukkojen kantaisä.. :D :D :D
Tulipa nähtyä tuokin ihme.Kiitokset! - saivarteleva
yiihaaaaa kirjoitti:
´niin,´
No tuo olikin jo kaikkien olkiukkojen kantaisä.. :D :D :D
Tulipa nähtyä tuokin ihme.Kiitokset!judenatsukka, kuolemalle naureskelija, (arabien),
mitähän aaroni parka,
halusi kirjoituksellaan sanoa... - aaronin parta
saivarteleva kirjoitti:
judenatsukka, kuolemalle naureskelija, (arabien),
mitähän aaroni parka,
halusi kirjoituksellaan sanoa...En naureskele kenenkään kuolemalle.Tahtoo sanoa kirjoituksella,Irakissa tapahtuu kauheita asioita,ei naurata video pätkät joita on kuvattu isisin tappo orgioista.
- tarkoitin tuota
aaronin parta kirjoitti:
En naureskele kenenkään kuolemalle.Tahtoo sanoa kirjoituksella,Irakissa tapahtuu kauheita asioita,ei naurata video pätkät joita on kuvattu isisin tappo orgioista.
saivartelevaa naureskelijaa,
joka itseään peukuttaa...
aaroni parka,
sinua pelottaa ja se on helppo muslimi vihalla pokata,
ei tarvitse oikeita pelkoja kohdata,
itsensä kanssa keskenään olla
- aaroninparta
Kts oletko katsonut.
- aaroninparta
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ei varmasti kts katso sitä mikä on totta
Yk pääsihteerikin herännyt Irakin tilanteeseen.Ylen aamuuutiset isis on vallannut useita kaupunkeja,ei sanaakaan massa teurastuksista.
aaroninparta kirjoitti:
Yk pääsihteerikin herännyt Irakin tilanteeseen.Ylen aamuuutiset isis on vallannut useita kaupunkeja,ei sanaakaan massa teurastuksista.
Ja kuulemma heillä on pelottava uusi ase käytössä
Isis-taistelijoiden pelätään saaneen käsiinsä "pelottavan joukkotuhoaseen"
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288723164548.html- sieltä ne
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja kuulemma heillä on pelottava uusi ase käytössä
Isis-taistelijoiden pelätään saaneen käsiinsä "pelottavan joukkotuhoaseen"
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288723164548.htmltulee ja jyrää...
- 5+7
Maailma on muuttunut Hel-vetiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
