Eli huomenna alkaa koulu, olen jostain saanut herpeksen. Oireillut viikon, mutta tuntuu että pahenee koko ajan. Kotona olen voinut hengailla ilman pikkareita koska niiden kanssa tuntuu että kävellessä hiertää. Myös vessassa käynti on yhtä tuskaa. Huomenna olisi kuitenkin pakko kestää kävelyä yms koko päivä ja tietenkin vaatteet päällä. Sattuu vaan niin helvetisti..
Kauanko herpeksen rakkulavaihe kestää? Mitä sen jälkeen ja muutenkin miten taudin ensitartunta etenee? Miten oireita voisi kotikonstein helpottaa koska lääkäriin en pääse ennen viikonloppua.. kaikki tieto olisi tarpeen koska en vain tiedä tästä taudista mitään ja olen paniikissa.
Pika apua herpekseen?
kathilyn
1
194
Vastaukset
- Vinkkejä hoitoon
Viilentävä peräpukamavoide turruttaa kipua. Samoten sively desinfiointiaineella. Sattuu ensin, mutta helpottaa sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254497
- 1072267
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111049- 501039
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994