Harrastaako kukaan skeittausta Orivedellä?
Itse oon tyttö ja alotin tässä kesällä skeittauksen, mutta vaan seuranpuute vaivaa. Mukavampaa ois, jos lähellä olisi muitakin saman harrastuksen omaavia, jottei yksin tarvis harjoitella.
(Kenties jotakuta kiinnostaa, niin oon 17v.)
Muita skeittaajia?
3
174
Vastaukset
- Lihava luuseri
Ei löydy yhtä ainoaa kiinnostunutta? 17-v tyttö ei saa harrastuskaveria!? Ihme zombeja koko kaupunki täynnä..
Ajattelin joskus pyytää pyöräilykaveria, mutta en ajattele enää. - skeitta
Orivedellä ei skeitata, täällä ajellaan mopolla.
Mutta vakavasti puhuen, kannattaa kysellä onko nuorisotoimella mitään tietoa paikallisista harrastajista, voihan täällä skeittaajiakin olla. Paljon niitä ei ole, sillä näkyisihän se paremmin katukuvassa. Fiksua voisi olla myös se, että menisi sinne liikuntahallin skeittirampille palloilemaan, tai vaikka ihan skeittaamaan. Sieltä todennäköisesti yhyttää varmemmin kavereita kuin suoli24:n kuntapalstoilta.- on niitä
yhden skeittarin näin nojailevan lautaansa liikenteen tukkona, että kaikki varmasti näkee sen olevan skeittari. yhdessä pihassa oli jopa jonkinlainen skeittiramppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541