Trollaus

Tällä palstalla keskustellaan trolleista ja trollaamisesta. Täällä saa myös vapaasti trollata.

Trolli on henkilö tai viesti, jonka tarkoituksena on häiritä ja provosoida muita keskustelijoita.

Sellaista sitten jeeeee kivaa heh hessu ei mitään tarkoitusta, mutta päätä sinä

ERO!!!!!!!!!!!!!!!!!

39

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa.tänne

      Kuinkas teidän hiittiösolut jakselevat?

    • UZKOKAA.-JO

      EN OLE TROLLI ENKÄ £EPSO!

      • yksilöytyy

        SinivihreäNainen on trolli Suomi24:llä.


    • NiinSeOnTana

      Säkeneitä eli kypeneitä.

    • espersen

      Mitä järkee on trollata, jos siihen kehotetaan. Kovin juttuhan olisi nimenomaan tällä palstalla olla trollaamatta. Kuten esm. mä tässä nyt teen.

      • Hesarista

        ime nyt vittu munaas.


    • a-no

      Tampereellekin tulee pian trollit, jotka ajavat Hämeenkatua eestaas! Turkuunkin puuhataan trolleja!

      • noh.noh.sentään

        Trolli sulla on housuissas. Ei sentään mikään hirmupeikko.


    • Suunnallinen.Rusakko

      Mun lempitrollini.

      Aiheutat suunnatonta hauskaa mulle ja olet lähes ainoa syy, miksi käyn suomi24 palstoilla.

      • dervrt

        jeeee


      • SekavaSeinäkello

        Nuole smällis ennenkuin meet nukkumaan.


    • peikotellaan

      Peikko! Tämä on trollaamista, Pöllö! tämä on sellaista, jos sukunimenä on viiru, hän on PÖLLÖ, VIIRUPÖLLÖ.

    • RunkkaavatRuohosipulit

      Runkkaan sun viestilles!

      AAAAAAAH1

    • OlemmeJumalia

      Kanerva ja Rönkä tykkää toisistansa.

      • Anonyymi

        Ne raiskaa toisiaan jatkuvasti


    • TulenJaPelastan

      haista karvainen kyrpä ja tunge se syvälle onkaloon ja ähki niin maan pirusti.

    • IltalehdestäPäivää

      haista vittu kyrpäperse tai saat makkaraa.

      • Anonyymi

        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki
        Nakki

        PASI!!!11111 ??? !!!!!!! pistää paikat remonttiin jos ei ole höyrymakkarat kunnolla höyrytetty myös #KESKELTÄ# muuten jää jäljelle pelkkä kraateri paikoista


    • iheminen

      naama kiinni, kiitos ja mene sinne growtopian pariin takasin...

      • Teenmitähuvittaa

        Mulla on pippeli.


      • Anonyymi
        Teenmitähuvittaa kirjoitti:

        Mulla on pippeli.

        Kanerva kirjoittaa kännissä vähän outoja.


    • IhanTuhmiaJuttuja

      "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."


      Joku oli kirjoittanut ihan tuhman viezin.

      • NauraaKuollakseen

        vedä kätees. Tai jalkaas.


      • NauranIloissani

        Helvetin luuserit vittun täältä. Silvan nuolee kyrpää.


      • Anonyymi

        Miten trollauspalstalta #VOI# poistaa jonkun viestin sehän pitäisi olla #MAHDOTONTA#


    • NauraaKuollakseen

      Haistapa kuule ihan vaan paskapökälees.

      • Anonyymi

        HEI!!!!1111 me ei olla millään Ikaalispalstalla pökäleineeen


    • Poistavaankirjoitanuuden

      Miksi trollipalstalla sensuroidaan? Sehän on juuri koko trollauksen pointti, että vitun aivokuolleet munanlutkuttajat saa imeä kyrpää.

      • Anonyymi

        Sanoman toimittaja on vetänyt huumeita


    • Nimmarikunkku

      Minä menen nyt ulos. Sitten teen jotakin kivaa.

      Muista slnäkin.

    • Iltisonvaarallinen

      Huomaa minut vitun kyrvänlutkuttaja.

      Mikä sun ongelmasi on?

    • Anonyymi

      Tänne on tosi tylsää trollata. Muilla foorumeilla se on antoisampaa

      t:Ylläpito

      • Anonyymi

        PASI!!!!!!!!1111111 ?????? räjäytteli Libanonissakin kun ei ollut kunnolla höyrytetty!!!!


    • Anonyymi

      Pillu

    • Anonyymi

      Pippeli

    • Anonyymi

      Kyrpä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe