punainen ja vihreä

janika98

En ole koskaan polttanu tupakkaa ja sain kaveriltani juuri kaksi tupakkaa. Kukaan ei ole painostanut minua polttamaan mutta itse olen utelias kokeilemaan. Älkää tulko tuomihtemaan minua olette itsekkin olleet nuoria ja uteliaita. Oon nyt 16 vuotta enkä oo koskaan polttanu. Mutta kysymykseni on että koska nämä tupakat ovat L&M:n Red label ja Green label. Niin kumpi niistä on lievemmän makuista silleen ettei se ihan ala pyörryttää tai oksennuttamaan. Tiedän että ekalla kerralla hyvinkin voi oksentaa mutta että kumpi on "lievempää" koska en halua ekalla kerralla ottaa sitä vahvempaa. Ja ottakaa huomioon että poltan ekaa kertaa! Kiitos.

5

190

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreä hyvä

L&m vihreä aivan ihana maku suosittelen sitä lämpimästi

• janika98

Kiitos:) Mutta onko myös lievemmän makuista?

• ttt 3

paa ne vitun röökit roskiin ei sun iässä enään kannata kokeilla paskaa se on

• JKdontdoit

About yhtä vahvoja ovat mutta vihreä ainakin maistuu itselleni paremmin. Aluksi voi tulla huono olo ja vähän päässä pyöriä mutta kyllä se siitä kun kuukausi tolkulla jaksat vaan sauhutella, niin se alkaa sujua aivan varmasti.

• Herbertthepervert

en tuomitse mutten todellakaan voi suositella kyseistä harrastusta. Itellä mennyt kunto ja rahat, onneksi sain lopetettua. Tokihan sitä testata voi jos niin kovasti kiinnostaa, punanen on tietty parempaa sinä itsenään. Typeräähän se on polttaa tupakkaa jos ei edes halua sitä makua siitä irti, eli mitä vahvempaa sen parempi. Jos todella haluaa hifistellä niin kannattaa käydä tupakkakaupasta hakemassa esim manitouta, herkullinen maku ei lisäaineita ja siitä on mukava kääriä sätkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2455
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2077
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      630
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      491
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      452
    Aihe