Koiruus .

Hau Hau .

Kenen juopon Koira teki taas tuhoja .Kuinkahan syytömän taas kävi

5

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RÄYH!

Tiedän juopon kenen koiruus, ihme ettei ole piikille joutunu aikaisemmin. Pitäisi olla joku laki ettei alkkis saa pitää koiraa!!!

• Niin juu.

Alkoholistin koira tekee huomattavasti kakkaisemmat kakat ja isommat tuhot kuin toimitusjohtaja pellen koira, eiks?

• RÄYH

Alkkis harvemmin kykenee kouluttamaan koiraa, etenkin "vaativia" rotuja. Eläimet myös tuntee pelkoa humalaisia kohtaan, olkoon oma emäntä/isäntä tai vieras. Ja nythän oli koira ollu vapaana humalaisen seurassa.

• Mistä sinä tiedät?

Tai LUULET tietäväsi mitä eläimet pelkää ja ketä ne pelkää? Kyllä minä luulen, että joku ns. parempiosainen saattaa olla eläimille paljon ilkeämpi kuin joku lusmu alkoholisti tai muu vastaava ns. epäsosiaalinen ihminen. Tuossa ihmiset menevät juuri usein lankaan. Joku saat*nan pankinjohtaja voi olla vaikka kuinka häijy, ilkeä ja häikäilemätön, mutta se naapurin juoppo voi olla hyvinkin hyvä sydäminen ihminen.

• RÄYH!

Lueppas ensimmäinen kommenttini, tämän tapauksen tiedän ja olen nähnyt kuinka asiattomasti kännissä koiraa käsitellään ja täysin asiatonta ryyppyluolissa mukana pitämistä. Ja kyseessä on koko elämänsä viinan kanssa lätränny seurakunta. Ja eläimiin liittyvä tietous on täällä koulutuksen kautta enemmän kuin luulo!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe