Uusien viestien määrä onkin jo 78! :D
ILOUUTISIA!!!!!!!
3
155
Vastaukset
Kumpikaan meistä ei oo eikä ollut kultaa
Vaikka me niin annettiin olettaa
Ei huomattu lainkaan
Et kuinka ollaan velkaa
Kuin vasta nyt kun munaa
Sitten sekoillaan
Kumpikin toistaan paremmin
Tiesi jokaisen provon
Kumarrettiin omia tekstejään
Provompi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
Hulluina spämmää lausetta samaa
Kuinka ne on tässä parhaita
Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
Eikä heitä bännätyiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain provompi toistaan
Varmoina vallasta ja niin helvetin ylpeet
ilmeet kasvoilla meidät bännättiin
Kirjoita uudestaan
Ei enää kuin lauluissa
Kun jokaiselle jää
Bännit teksteistään
Trolli ilman valtaansa kuin on toinenkin
Vielä kumartavat teksteilleen
Provompi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
Hulluina spämmii viestiä samaa
Kuinka ne on tässä parhaita
Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
Eikä heitä bännätyiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain provompi toistaan
Katkeemaan ei sitä mitenkään saa
Turhempaa ei oo olemassakaan
Huomaa vaan kun joku spämmii jotain sellaista
Mitä kuulla haluaa
Ei haittaa onko edes tottakaan
Oikeuttaa nettiään bännäämään
Provompi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
Hulluina spämmii viestiä samaa
Kuinka ne on tässä parhaita
Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
Eikä heitä bännätyiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain provompi toistaanKumpikaan meistä ei oo eikä ollut kultaa
Vaikka me niin annettiin olettaa
Ei huomattu lainkaan
Et kuinka ollaan velkaa
Kuin vasta nyt kun munaa
Sitten sekoillaan
Kumpikin toistaan paremmin
Tiesi jokaisen provon
Kumarrettiin omia tekstejään
Provompi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
Hulluina spämmää viestiä samaa
Kuinka ne on tässä parhaita
Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
Eikä heitä bännätyiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain provompi toistaan
Varmoina vallasta ja niin helvetin ylpeet
ilmeet kasvoilla meidät bännättiin
Kirjoita uudestaan
Ei enää kuin lauluissa
Kun jokaiselle jää
Bännit teksteistään
Trolli ilman valtaansa kuin on toinenkin
Vielä kumartavat teksteilleen
Provompi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
Hulluina spämmii viestiä samaa
Kuinka ne on tässä parhaita
Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
Eikä heitä bännätyiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain provompi toistaan
Katkeemaan ei sitä mitenkään saa
Turhempaa ei oo olemassakaan
Huomaa vaan kun joku spämmii jotain sellaista
Mitä kuulla haluaa
Ei haittaa onko edes tottakaan
Oikeuttaa nettiään bännäämään
Provompi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
Hulluina spämmii viestiä samaa
Kuinka ne on tässä parhaita
Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
Eikä heitä bännätyiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain provompi toistaanABC-liikennemyymälä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416