ILOUUTISIA!!!!!!!

Uusien viestien määrä onkin jo 78! :D

3

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpikaan meistä ei oo eikä ollut kultaa
      Vaikka me niin annettiin olettaa

      Ei huomattu lainkaan
      Et kuinka ollaan velkaa
      Kuin vasta nyt kun munaa
      Sitten sekoillaan

      Kumpikin toistaan paremmin
      Tiesi jokaisen provon
      Kumarrettiin omia tekstejään

      Provompi toistaan kumpikin on
      Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
      Hulluina spämmää lausetta samaa
      Kuinka ne on tässä parhaita

      Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
      Eikä heitä bännätyiksi saa
      Eikä ne huomaa kumpikin on
      Vain provompi toistaan

      Varmoina vallasta ja niin helvetin ylpeet
      ilmeet kasvoilla meidät bännättiin

      Kirjoita uudestaan
      Ei enää kuin lauluissa
      Kun jokaiselle jää
      Bännit teksteistään

      Trolli ilman valtaansa kuin on toinenkin
      Vielä kumartavat teksteilleen

      Provompi toistaan kumpikin on
      Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
      Hulluina spämmii viestiä samaa
      Kuinka ne on tässä parhaita

      Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
      Eikä heitä bännätyiksi saa
      Eikä ne huomaa kumpikin on
      Vain provompi toistaan

      Katkeemaan ei sitä mitenkään saa
      Turhempaa ei oo olemassakaan
      Huomaa vaan kun joku spämmii jotain sellaista
      Mitä kuulla haluaa
      Ei haittaa onko edes tottakaan
      Oikeuttaa nettiään bännäämään

      Provompi toistaan kumpikin on
      Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
      Hulluina spämmii viestiä samaa
      Kuinka ne on tässä parhaita

      Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
      Eikä heitä bännätyiksi saa
      Eikä ne huomaa kumpikin on
      Vain provompi toistaan

    • Kumpikaan meistä ei oo eikä ollut kultaa
      Vaikka me niin annettiin olettaa

      Ei huomattu lainkaan
      Et kuinka ollaan velkaa
      Kuin vasta nyt kun munaa
      Sitten sekoillaan

      Kumpikin toistaan paremmin
      Tiesi jokaisen provon
      Kumarrettiin omia tekstejään

      Provompi toistaan kumpikin on
      Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
      Hulluina spämmää viestiä samaa
      Kuinka ne on tässä parhaita

      Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
      Eikä heitä bännätyiksi saa
      Eikä ne huomaa kumpikin on
      Vain provompi toistaan

      Varmoina vallasta ja niin helvetin ylpeet
      ilmeet kasvoilla meidät bännättiin

      Kirjoita uudestaan
      Ei enää kuin lauluissa
      Kun jokaiselle jää
      Bännit teksteistään

      Trolli ilman valtaansa kuin on toinenkin
      Vielä kumartavat teksteilleen

      Provompi toistaan kumpikin on
      Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
      Hulluina spämmii viestiä samaa
      Kuinka ne on tässä parhaita

      Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
      Eikä heitä bännätyiksi saa
      Eikä ne huomaa kumpikin on
      Vain provompi toistaan

      Katkeemaan ei sitä mitenkään saa
      Turhempaa ei oo olemassakaan
      Huomaa vaan kun joku spämmii jotain sellaista
      Mitä kuulla haluaa
      Ei haittaa onko edes tottakaan
      Oikeuttaa nettiään bännäämään

      Provompi toistaan kumpikin on
      Ja kuinka nyt ne servaa toisiaan
      Hulluina spämmii viestiä samaa
      Kuinka ne on tässä parhaita

      Ilkeempi toistaan kumpikin viesti
      Eikä heitä bännätyiksi saa
      Eikä ne huomaa kumpikin on
      Vain provompi toistaan

    • ABC-liikennemyymälä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe