Kaverillani on Islannin hevonen, ja ole käynyt sillä ratsastamassa jo viisi kertaa (hevonen tuli tänä kesänä) Olen mennyt hevosella ilman satulaa kaikki kerrat yhtä lukuun ottamatta. Osaan siis hypätä estettä, ensimmäinen esteeni jonka ylitin oli 43 cm, osaan myös keventää, mennä maastossa, laukata, ravata ja laittaa hevosen käyntiin. Eli ratsastaminen on jotenkuten hallinnassa. Hoidan tätä hevosta usein yleensä harjaan ja putsaan kaviot joskus myös pesen hevosen. Osaan siivota karsinan ja laittaa hevoselle suitset ja satulan. Olen opetellut hevosen sairauksia ja osaan kaikki ulkoa, tiedän oireet ja kuinka joitakin sairauksia tulee hoitaa.
Asun entisellä maatilalla jossa on ollut lehmiä, navetta on hyvässä kunnossa, peltoja riittää ja maastopolku löytyy. Olisiko minulla mahdollisuus saada oma hevonen?
Unelmana oma hevonen
Syksyhevonen
1
137
Vastaukset
- kukkska
mielestäni on mahdollisuus. mutta mieti eka mitä omistajuuteen liittyy. kerro vanhemmillesi. sinun täytyy olla valmis. hevosessa on kiinni aika ja raha. onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741