Joidenkin hihhuleiden mielestä Suomestakin tulee islamistinen nopeammin kuin osaamme odottaakaan. Huomatkaa: NOPEAMMIN KUIN KUKAAN OSASI ODOTTAA. Kyllä nyt ainakin se yksi tykkää ja odottelee jo vesi kielellä että ehtiikö islam valloittaa Suomen jo ennen venäläisiä!
http://yle.fi/uutiset/obama_islamilainen_valtio_levinnyt_nopeammin_kuin_kukaan_osasi_odottaa/7402688
Ne jyrää meitin
14
68
Vastaukset
Ei se mikään valtio ole vaan kuin 40 rosvoa Ali Baba -sadusta.
- Allahin nimeen!
No, tämähän on lähinnä ateistien ongelma. Itselläni on ollut Pyhä Koraani hyllyssä jo pidemmän aikaa ja olen jo vuosia ollut aikeissa lukeakin sen. Uskoisin, että kohdallani kulttuurinen murros onnistuu aivan helposti. Koska kesät käyvät vain kuumemmiksi, ei vaalea kauhtana olisi ollenkaan hassumpi asuste. Eikä se Kalashnikovin kanssa tanssiminenkaan kaduilla olisi ehkä ollenkaan hullumpi harrastus. Suomalaisena tietenkin edellytän, että se sallitaan laissa ja että siitä itse asiassa tehtäisiin jokaisen Suomen kansalaisen perusoikeus. Tätä varten tarvittaisiin tietenkin maahamme aivan oikea islamilainen puolue, joka edistäisi islamilaisen kulttuurin etenemistä ja rohkeasti ajaisi islamin asiaa maassamme.
Kivityskivien myynti saattaisi muuten ollakin ihan hyvä bisnis. Raaka-aine on melko halpaa ja on helposti saatavilla, ja kyllä islamisti varmasti maksaa kunnollisesta, helposti käteen sopivasta ja tarkasti uhriin osuvasta kivestä ihan hyvän hinnan. Kaupan käynnin traditio kuuluu niin kiinteästi arabialaiseen kulttuuriin ja islamhan on vain sen vesitetympi muoto, kauppiaiden uskonto, joka on halpa ja muovinen kopio juutalaisuudesta. Tuotekehittelyssä on toki edetty käytännöllisempään suuntaan, kuten Suuresti Kunnioitettu ja Maailmalla Laajasti Tunnettu HERRA ADOLF HITLER (en voi osoittaa kunnioitustani tarpeeksi koska isoja kirjaimia isompia ei löydy näppäimistöltä) asian huomasikin. Islam on erittäin käytännöllinen ja kätevä rauhan uskonto, koska kuten tiedämme, vain sotimalla sodan jossa kaikki viholliset lopullisesti voitetaan ja tuhotaan, voi saavuttaa ikuisen ja pysyvän rauhan. Juuri tähän tarkoitukseen islam on kuin luotu.
Joten siis tervetuloa islam! Tervehdimme sinua muutoksen voimana joka lakaisee maastamme väljähtyneen ja velton perussuomalaisuuden. Kuten tiedämme suurin syy miksi perussuomalaiset vastustavat islamisaatiota on islamin ehdottoman absolutistinen asia alkoholin käyttöön ja sianlihan syömiseen. Nämä kaksi ravintoainetta kun pitävät perussuomalaisuuden liikkeessä, ovat sen polttoainetta ja ovat sen salainen ase. Parvekkeilla tupakka suussa grillaavat kaljamahat vaihtuvat reippaaseen katuliikuntaan rynnäri kädessä USA:n lähetystön edustalla.Utuiset kännipuukotukset sotkuisissa ja paskaisissa kaupungin vuokra-asunnoissa korvautuvat iloisilla sosiaalisilla kivitystapahtumilla ja julkisilla teloituksilla. Eikä edes Esko Valtaojan tarvitse tuntea itseään erilaiseksi partoineen.- panovihre hapolainen
Kuten tiedämme suurin syy miksi perussuomalaiset vastustavat islamisaatiota on islamin ehdottoman absolutistinen asia alkoholin käyttöön ja sianlihan syömiseen
p.o.
Kuten tiedämme suurin syy miksi perussuomalaiset vastustavat islamisaatiota on islamin ehdottoman absolutistinen asenne alkoholin käyttöön ja sianlihan syömisee - ,,,,,
panovihre hapolainen kirjoitti:
Kuten tiedämme suurin syy miksi perussuomalaiset vastustavat islamisaatiota on islamin ehdottoman absolutistinen asia alkoholin käyttöön ja sianlihan syömiseen
p.o.
Kuten tiedämme suurin syy miksi perussuomalaiset vastustavat islamisaatiota on islamin ehdottoman absolutistinen asenne alkoholin käyttöön ja sianlihan syömiseeKerrotaan tarinaa että venäläiset eivät kääntyneet islamiin koska kristinusko salli alkoholin.
"Kivityskivien myynti saattaisi muuten ollakin ihan hyvä bisnis. Raaka-aine on melko halpaa ja on helposti saatavilla, ja kyllä islamisti varmasti maksaa kunnollisesta, helposti käteen sopivasta ja tarkasti uhriin osuvasta kivestä ihan hyvän hinnan."
http://youtu.be/MIaORknS1Dk
- fda
Se että Obama on yllättynyt ei tarkoita että kukaan muu olisi yllättynyt.
- asdzxcasqwcvbnm,.
30 vuoden päästä kirkot ovat tyhjiä ja ne myydään muslimeille, näin on jo tapahtunut Espoossa. Monia muita kirkon tiloja on vuokrattu islamilaisille, että siitä se lähtee leviämään suomessa.
- kulttuurin muutos
Luultavasti myös perussuomalaisten toimistotilat myydään islamisteille, jotka alkavat niitä arabialaisen liikemiesvaistonsa innoittamana vuokraamaan perussuomalaisille. Tämän seurauksena taas perussuomalaiset joutuvat panttaamaan maihinnousukenkänsä, leijonariipuksensa, suomi 1939-45 paitansa ja pilottitakkinsa, joista tosin ei paljon mitään enää sitten saa.
Ihan kiva että kulttuuri välillä vaihtuu. Johan tuota saunomis- ja järveenhukkumiskulttuuria on riittänytkin jo ihan riittävän monta ikäpolvea.
- vapaampiajattelija
Mielipiteeni:
Länsimaissa ei ole hyväksyttävää olla kristitty. Koska jos haukut islamia, olet rasisti, niin monet kristityt valitsevat islamin. Samalla tavalla, ei-teistit valitsevat islamin, kun ovat kääntymässä teistiin. Tässäkin kyseessä se, että kristinusko ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää...- logiikan riemuvoitto
"Länsimaissa ei ole hyväksyttävää olla kristitty. Koska jos haukut islamia, olet rasisti, niin monet kristityt valitsevat islamin."
Mitä ihmettä?!? Kristityt kääntyvät islamiin, koska eivät saa haukkua sitä?!? Minä luulin, että kristityt ovat kristittyjä, koska uskovat Raamatun Jumalaan ja Jeesukseen tämän poikana, mutta taisin olla väärässä....
- oma kokemus
En usko tuota, itse olen julkikristitty. Hiukseni ovat niskasta ajeltu melkein kaljuksi ja sinne on tatuoitu Jeesus pelastaa sinutkin teksti. Kaulassani on kultaketjuissa muutamia ristiriipuksia ja toisessa korvassani on ristiinnaulittua esittävä korvakoru. Kenellekään ei pitäisi olla epäselvää, että olen ihan oikea kristitty enkä häpeä sitä vähääkään. Jeesuksen iloinen naamataulu on myös useassa paidassani. Ainoastaan nahkahousujeni takamuksiin ompelin sielunvihollisen kuvan, että voin symbolisesta aina istua hänen naamalleen.
Käyn joka sunnuntai ehtoollisella eikä mua ole kertaakaan sieltä ulos heitetty. Kristityt oikeasti rakastaa. Kerran nuori naispuolinen pappi kosketti kieltäni pitkällä kynnellään kun antoi ehtoollisleivän mun suuhun. Näytti kuin olis iskeny silmääkin.
Mua ihmetyttää kaikkien ateistien vihapuheet kristityistä. Ihan mukavaa porukkaa ne mun mielestä on. Voi hyvä luoja... Luetteko koskaan postaamianne linkkejä? Jutussa kerrotaan Irakissa riehuvassa liikkeestä nimeltä 'Islamilainen valtio'.
- Kirjojen kirja
Luen vain Raamattua, se riittää minulle. SIinä on kaikki.
Eikös valtioon muuten jo liittynyt yksi espoolainen. Tätä menoa ei kauaa aikaa vierähdä kun koko Suomi on osa kalifaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278