Ymmärtämättömyys????

Kahden vaivan akka

Sapettaa sellanen kun ihmiset luulee tietävänsä toisten asiat enemmän tarkkaan kuin omansa, ja sitte huudellaa pihalla älyttömyyksiä.
Mun sairaudet ei näy ulospäin, mutta ne rajoittaa mun jaksamista tosi paljon sekä sosiaalista elämää myös.
Kun on nämä kaksi viheliäistä sairautta niin en voi itteeni terveeksi tehdä, ja liikuuntaa harrastan sen mukaa mitä on jaksamista, ja ei voi oikein suunnitella elämää eteenpäin kuin tunti kerrallaan, kun jos tänää suunnittelen että olis kiva tehdä nuo 3 asiaa huomenna, niin voi olla aamulla kun heräät et pysty tekemää kun just sen että syöt ja peseydyt ja se onkin siinä sitten tekemiset sille päivälle.
Kun kaikki eivät saa olla terveitä, tekisin paljon enemmän asioita jos pystyisin.
Ja ikleittein ei tarvi alkaa kommentoimaan mitään, kiitos.
Eletään ja annetaan toistenkin elää, suomessa on liikaa ennakkoluuloja.

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmen konstin mies

Kolmen häikän ukko.

Heikko itsetunto on aiheuttanut minullekin paljon ongelmia. Minulle on huudeltu, enemmän kuitenkin nuorten taholta. Ne kokeilevat olisiko siinä kiusaamiaen paikkaa heille sakista huutelijoille.
      Ne häikät.

Depressioalttius saattaa syntyä myös vapaa-aikana ilman mitään vastoinkäymistä.

Alkoholin käyttö

Sen kanssa on tullut paljon hölmöiltyä. En uskonut koskaan eläväni 65 vuotiaaksi. Nyt olen sen ikäinen. Eläke jäi pieneksi.

Yksinäisyys

Sosiaaliset taidot ovat jääneet kehittymättä. En osaa olla toisten seurassa luonteva. Samanluonteinen nainen ois hyvä olla olemassa. Mistä sitä enää tässä iässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18