Sapettaa sellanen kun ihmiset luulee tietävänsä toisten asiat enemmän tarkkaan kuin omansa, ja sitte huudellaa pihalla älyttömyyksiä.
Mun sairaudet ei näy ulospäin, mutta ne rajoittaa mun jaksamista tosi paljon sekä sosiaalista elämää myös.
Kun on nämä kaksi viheliäistä sairautta niin en voi itteeni terveeksi tehdä, ja liikuuntaa harrastan sen mukaa mitä on jaksamista, ja ei voi oikein suunnitella elämää eteenpäin kuin tunti kerrallaan, kun jos tänää suunnittelen että olis kiva tehdä nuo 3 asiaa huomenna, niin voi olla aamulla kun heräät et pysty tekemää kun just sen että syöt ja peseydyt ja se onkin siinä sitten tekemiset sille päivälle.
Kun kaikki eivät saa olla terveitä, tekisin paljon enemmän asioita jos pystyisin.
Ja ikleittein ei tarvi alkaa kommentoimaan mitään, kiitos.
Eletään ja annetaan toistenkin elää, suomessa on liikaa ennakkoluuloja.
Ymmärtämättömyys????
1
84
Vastaukset
- kolmen konstin mies
Kolmen häikän ukko.
Heikko itsetunto on aiheuttanut minullekin paljon ongelmia. Minulle on huudeltu, enemmän kuitenkin nuorten taholta. Ne kokeilevat olisiko siinä kiusaamiaen paikkaa heille sakista huutelijoille.
Ne häikät.
Depressioalttius saattaa syntyä myös vapaa-aikana ilman mitään vastoinkäymistä.
Alkoholin käyttö
Sen kanssa on tullut paljon hölmöiltyä. En uskonut koskaan eläväni 65 vuotiaaksi. Nyt olen sen ikäinen. Eläke jäi pieneksi.
Yksinäisyys
Sosiaaliset taidot ovat jääneet kehittymättä. En osaa olla toisten seurassa luonteva. Samanluonteinen nainen ois hyvä olla olemassa. Mistä sitä enää tässä iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591