"Meidän tulisi yhdessä kehittää parempaa vuorovaikutusta ja edistää myönteisiä arvoja".
Eivätkö tulevat kunnallispoliitikot osaa tarttua oman kuntansa asukkaita koskettaviin asioihin niiden oikeilla nimillä?
Kuten näin;
"Omakotiasukkaiden velvollisuus aurauslumien poiskuljetukseen Turussa on kohtuuton vaatimus ja teen kaikkeni tämän epäkohdan poistamiseksi"
tai:
"Helsingin kaupungin vuokra-asuntojen hintataso on liian korkea ja aion esittää asuntotuotannon lisäämistä hintapaineiden helpottamiseksi"
tai:
"Peräkosken kunnan maanviljelijöiden tämän vuoden heikkojen satonäkymien vuoksi esitän uudelle kunnanvaltuustolle, että viljelijöille järjestetään maksuttomia tiedotustilaisuuksia satovahinkokorvauksien hakemisesta".
Huomio, nyt ei olla pyrkimässä eduskuntaan. Siksi kaikki yleisluontoiset lupaukset saa toivottaa sinne, mistä ne ovat lähtöisin.
Liian yleisluonteiset puheet!
1
148
Vastaukset
- Realisti-demokraatti
Mjaa. Minä en aio koskaan äänestää ihmistä, joka tekee vakaita ja konkretisoituja vaalilupauksia - etenkään jos ne poikkeavat valtavasti muiden ehdokkaiden näkemyksistä. Mielestäni silloin ihminen ei tajua mitään politiikan ja enemmistödemokratian toimintamekanismeista. Parempi yleiset mielipiteet ja vakaat, konkretisoidut ARVOT tyyliin "vastustan maahanmuuttajien sorsimista kaikissa tilanteissa", "julkiset palvelut tulee kehittää ja säilyttää taloudellisten realiteettien puitteissa" jne.
Huomio. Se joka lupaa jotain yhtä konkreettista, aiheuttaa todennäköisimmin äänestäjälleen pettymyksen ja epäluulo politiikkaa vastaan kasvaa entisestään. Minä ainakin äänestän ehdokasta, jonka arvoista ja kyvyistä toimia politiikassa tiedän varmiten.
Helsingissä mietin tällä hetkellä esim. yhtä demaria, www.elenag.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225