Alan jo epäillä

Suolistolaiset ovat aloittaneet mafiansa..

27

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Natsismi on palannut. :DD

      • vale-hitler

        Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.


      • vale-hitler kirjoitti:

        Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.

        Älähän nyt, jatketaan PiPlePliPejä! :D


      • actung Preussi:.
        vale-hitler kirjoitti:

        Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.

        .

        "Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä

        .


      • actung Preussi:. kirjoitti:

        .

        "Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä

        .

        Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.


      • DDR tappoi:.
        veh kirjoitti:

        Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.

        .

        "DDR:ssä tapettiin kaikki"

        .


    • Joo, taas jotain jännää.. :D

      • PiPlePliP! :DD


      • Kukas te olette? VeH?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kukas te olette? VeH?

        PiPlePliP
        T. VeH


      • aquawind kirjoitti:

        PiPlePliP
        T. VeH

        HeHee, HöHö!!!!! :DDD Hehe hauskaa! XD


    • VeH... -.-

      • No mikä nyt? :DD Harrastushan tämäkin.


      • Luotsimerkittömyys somistaa sinua oikein nätisti. :'DD


      • aquawind kirjoitti:

        No mikä nyt? :DD Harrastushan tämäkin.

        Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.

        Siis joku alkoi spämmimään Pulinoihin joskus silloin, kun Lomatoyt servattiin? X'D
        PS. PiPlePliP


      • aquawind kirjoitti:

        Luotsimerkittömyys somistaa sinua oikein nätisti. :'DD

        Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.

        En kyllä itsekään pidä merkistä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.

        En kyllä itsekään pidä merkistä.

        XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...

        Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)


      • aquawind kirjoitti:

        XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...

        Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)

        Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?

        Ruudutkin häiritsivät aluksi...


      • VeHje
        kurpizza kirjoitti:

        Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?

        Ruudutkin häiritsivät aluksi...

        Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O


      • VeHje kirjoitti:

        Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O

        Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.


      • Anteeksi keskeytys:.
        kurpizza kirjoitti:

        Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.

        .

        "Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"

        .


      • Anteeksi keskeytys:. kirjoitti:

        .

        "Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"

        .

        Ei, vaan olemme tuolta eräältä toiselta palstalta. VeH on trollannut myös siellä, mutta rupesi kämppimään sitten täällä...


    • ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ :DD

    • PliPlePliPlePloPloPePloPPiPuPuPePPoPaPiPuPluPPoPeePoPuPa
      PiPlePliP

    • 22:22 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN UNOHDA SINUA!!!!!!!! ♥♥♥
      22:22

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe