Suolistolaiset ovat aloittaneet mafiansa..
Alan jo epäillä
27
195
Vastaukset
Natsismi on palannut. :DD
- vale-hitler
Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.
vale-hitler kirjoitti:
Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.
Älähän nyt, jatketaan PiPlePliPejä! :D
- actung Preussi:.
vale-hitler kirjoitti:
Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.
.
"Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä
. actung Preussi:. kirjoitti:
.
"Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä
.Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.
- DDR tappoi:.
veh kirjoitti:
Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.
.
"DDR:ssä tapettiin kaikki"
.
Joo, taas jotain jännää.. :D
VeH... -.-
aquawind kirjoitti:
No mikä nyt? :DD Harrastushan tämäkin.
Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.
kurpizza kirjoitti:
Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.
Siis joku alkoi spämmimään Pulinoihin joskus silloin, kun Lomatoyt servattiin? X'D
PS. PiPlePliPaquawind kirjoitti:
Luotsimerkittömyys somistaa sinua oikein nätisti. :'DD
Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.
En kyllä itsekään pidä merkistä.kurpizza kirjoitti:
Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.
En kyllä itsekään pidä merkistä.XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...
Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)aquawind kirjoitti:
XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...
Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?
Ruudutkin häiritsivät aluksi...- VeHje
kurpizza kirjoitti:
Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?
Ruudutkin häiritsivät aluksi...Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O
VeHje kirjoitti:
Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O
Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.
- Anteeksi keskeytys:.
kurpizza kirjoitti:
Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.
.
"Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"
. Anteeksi keskeytys:. kirjoitti:
.
"Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"
.Ei, vaan olemme tuolta eräältä toiselta palstalta. VeH on trollannut myös siellä, mutta rupesi kämppimään sitten täällä...
https://www.youtube.com/watch?v=C0ntyXreqWI
Jotain jännää taas meneillään.. >XD▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ :DD
PliPlePliPlePloPloPePloPPiPuPuPePPoPaPiPuPluPPoPeePoPuPa
PiPlePliP22:22 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN UNOHDA SINUA!!!!!!!! ♥♥♥
22:22
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683