Alan jo epäillä

Suolistolaiset ovat aloittaneet mafiansa..

27

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Natsismi on palannut. :DD

      • vale-hitler

        Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.


      • vale-hitler kirjoitti:

        Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.

        Älähän nyt, jatketaan PiPlePliPejä! :D


      • actung Preussi:.
        vale-hitler kirjoitti:

        Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.

        .

        "Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä

        .


      • actung Preussi:. kirjoitti:

        .

        "Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä

        .

        Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.


      • DDR tappoi:.
        veh kirjoitti:

        Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.

        .

        "DDR:ssä tapettiin kaikki"

        .


    • Joo, taas jotain jännää.. :D

      • PiPlePliP! :DD


      • Kukas te olette? VeH?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kukas te olette? VeH?

        PiPlePliP
        T. VeH


      • aquawind kirjoitti:

        PiPlePliP
        T. VeH

        HeHee, HöHö!!!!! :DDD Hehe hauskaa! XD


    • VeH... -.-

      • No mikä nyt? :DD Harrastushan tämäkin.


      • Luotsimerkittömyys somistaa sinua oikein nätisti. :'DD


      • aquawind kirjoitti:

        No mikä nyt? :DD Harrastushan tämäkin.

        Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.

        Siis joku alkoi spämmimään Pulinoihin joskus silloin, kun Lomatoyt servattiin? X'D
        PS. PiPlePliP


      • aquawind kirjoitti:

        Luotsimerkittömyys somistaa sinua oikein nätisti. :'DD

        Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.

        En kyllä itsekään pidä merkistä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.

        En kyllä itsekään pidä merkistä.

        XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...

        Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)


      • aquawind kirjoitti:

        XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...

        Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)

        Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?

        Ruudutkin häiritsivät aluksi...


      • VeHje
        kurpizza kirjoitti:

        Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?

        Ruudutkin häiritsivät aluksi...

        Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O


      • VeHje kirjoitti:

        Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O

        Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.


      • Anteeksi keskeytys:.
        kurpizza kirjoitti:

        Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.

        .

        "Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"

        .


      • Anteeksi keskeytys:. kirjoitti:

        .

        "Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"

        .

        Ei, vaan olemme tuolta eräältä toiselta palstalta. VeH on trollannut myös siellä, mutta rupesi kämppimään sitten täällä...


    • ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ :DD

    • PliPlePliPlePloPloPePloPPiPuPuPePPoPaPiPuPluPPoPeePoPuPa
      PiPlePliP

    • 22:22 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN UNOHDA SINUA!!!!!!!! ♥♥♥
      22:22

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe