Suolistolaiset ovat aloittaneet mafiansa..
Alan jo epäillä
27
195
Vastaukset
Natsismi on palannut. :DD
- vale-hitler
Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.
vale-hitler kirjoitti:
Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.
Älähän nyt, jatketaan PiPlePliPejä! :D
- actung Preussi:.
vale-hitler kirjoitti:
Sinä olet taas yksi niistä tyhjäpäistä joka saarnaa natsien olemassaolosta. Niitä ei ole koskaan ollut! Kaikki todisteet jotka sinulle on elämäsi aikana näytetty on pelkkää valetta! Yhtäkään juutalaista ei ole Saksassa tapettu, koska saksalaiset ovat maailman kunnollisinta kansaa. Todisteena Saksan autoteollisuus. Lidl ja braatwurstit. Tekisikö ilkeä kansa niin paljon hyvää muille? Sinunlaiset propagandistit puolustavat Yhdysvaltojen tuottoisinta mediabisnestä, saamatta siitä edes mitään palkkiota! Sinuna työntäisin pään maahan ja häpeäisin.
.
"Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä
. actung Preussi:. kirjoitti:
.
"Achtung Preussi!!!!!!!!11!!!!!11!1!!" ja Königsberg no rysssä norkoilee siellä
.Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.
- DDR tappoi:.
veh kirjoitti:
Tapoin Preussin, sori, korkeintaan kummittelee.
.
"DDR:ssä tapettiin kaikki"
.
Joo, taas jotain jännää.. :D
VeH... -.-
aquawind kirjoitti:
No mikä nyt? :DD Harrastushan tämäkin.
Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.
kurpizza kirjoitti:
Olen sanaton. Viimeksi kävi näin Lomiksen servauksen jälkeen.
Siis joku alkoi spämmimään Pulinoihin joskus silloin, kun Lomatoyt servattiin? X'D
PS. PiPlePliPaquawind kirjoitti:
Luotsimerkittömyys somistaa sinua oikein nätisti. :'DD
Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.
En kyllä itsekään pidä merkistä.kurpizza kirjoitti:
Vihjaatko, että minun pitäisi lopettaa? Älä luule. En luovuta helpolla, vaikka muuten aika nynny olenkin.
En kyllä itsekään pidä merkistä.XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...
Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)aquawind kirjoitti:
XD, sitä saisi haaveilla...muutama vuosi...
Merkki on kyllä ihan OK, mutta kuitenkin. ;)Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?
Ruudutkin häiritsivät aluksi...- VeHje
kurpizza kirjoitti:
Hmm... Muutama vuosi. Sinä aiheutat minussa sellaisen olon, että haluan häipyä Suolistosta.. Olenko oikeasti noin inhottava?
Ruudutkin häiritsivät aluksi...Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O
VeHje kirjoitti:
Siis luotsiutesi siis ainoastaan. Siis kun tulit luotsiksi, joudut näkemään joitain laatikoita? :O
Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.
- Anteeksi keskeytys:.
kurpizza kirjoitti:
Aijaa... Mutta ainakin pyrin käyttäytymään mahdollisimman paljon samalla tavalla, kuin tavallisenakin... Jeps. Ei ne enää häiritse. Tuossa on vain semmoinen pikkuinen ruutu jokaisen keskustelun vieressä etusivulla. Ei sen kummempaa.
.
"Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"
. Anteeksi keskeytys:. kirjoitti:
.
"Mutta kuulutteko te johonkin kerhoon?????????"
.Ei, vaan olemme tuolta eräältä toiselta palstalta. VeH on trollannut myös siellä, mutta rupesi kämppimään sitten täällä...
https://www.youtube.com/watch?v=C0ntyXreqWI
Jotain jännää taas meneillään.. >XD▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ :DD
PliPlePliPlePloPloPePloPPiPuPuPePPoPaPiPuPluPPoPeePoPuPa
PiPlePliP22:22 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN UNOHDA SINUA!!!!!!!! ♥♥♥
22:22
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416