Minä poistaisin heti rikkailta lapsilisät- he eivät lisää tarvitse!
Mitä TURHAA POISTAISIT SUOMESTA? Joka vaan nielee rahaa?
32
66
Vastaukset
- A Stubido
Hallituksen
- waler.
Kokoomuksen virkamiehineen
- dfassdfsdafsdf
Miten joku voi olla noin tyhmä, että yhdistää virkamieskunnan kokoomukseen? Kokoomushan ajaa julkisen sektorin supistamista ja palvelujen yksityistämistä.
- waler.
dfassdfsdafsdf kirjoitti:
Miten joku voi olla noin tyhmä, että yhdistää virkamieskunnan kokoomukseen? Kokoomushan ajaa julkisen sektorin supistamista ja palvelujen yksityistämistä.
Niin ajaakin.Kuka teitä sitten äänestäisi?
- sdfsdsfdsdf
waler. kirjoitti:
Niin ajaakin.Kuka teitä sitten äänestäisi?
Ne jotka tähänkin asti ovat äänestäneet.
- 3Timo
sdfsdsfdsdf kirjoitti:
Ne jotka tähänkin asti ovat äänestäneet.
No entäs sen jälkeen kun niille kasvaa se järki päähän?
- liikaa rahaa valtiolle
ylisuuret verot ja rahastusmaksut ja turhat säännöt.
- Suomi on viidakko
Kaikki verovaroilla loisivat mamut.
- totuus,
Yksityiset pankit.
- kansallistaja
Ottaisin sähköntuotannon ja -jakelun yhteiskunnan haltuun. Samoin kaikki kaivosoikeudet, toimivat kaivokset ja rautatietliikenteen ja teiden kunnossapidon.
- Minä poistaisin
Lopullisesti vihreät ääliöt, jotka sallivat suomenmaan myymisen venäläisille, koska sellaiset on ÄÄRIMMÄISEN VAARALLISIA, ja täysin täryvapaita vastuullisuudesta, ja tulevaisuudesta, ELIKKÄ IHAN HIRVITTÄVIÄ IDIOOTTEJA !!!
samoin poistaisin tuommoset bäkmännit, ja antaisin porttikiellon suomeen-lopullisesti, eikä anteeksipyynnön mahdollisuutta koskaan !!! - KIITOS APLOODEISTA !
somalit, mustaloiset, virkaloiset, vasurit ja vihreät homot.
- Lisäys ;
JA VEROTUKSEN !!!
- 3Timo
Ja vasurihomot!
Niin ja yleensä homot!
- varakkailta
eläkkeet kokonaan pois ja omaisuusverot ylös. muille max eläke 3000e/kk miinus verot.
yksityiset terveydenhoidot pois, koska on sikamaisen törkeää käyttää hyväksi ihmisten sairauksia ja rahastamalla törkeitä summia hoidoista. toiminta on sairasta itsessään...viittaa suoraan kokoomukseen.- Olet oikeassa !!!
Verotus onperseestä ja se tulee lopettaa ensi viikolla !!!
Rikollista varastamista rehellisiltä ihmisiltä kaiken maailman paskaporukoille ja rikollisille. Suksikoot vittuun koko paskasakki.
KIITOS VINKISTÄ !!! - 3Timo
Olet oikeassa !!! kirjoitti:
Verotus onperseestä ja se tulee lopettaa ensi viikolla !!!
Rikollista varastamista rehellisiltä ihmisiltä kaiken maailman paskaporukoille ja rikollisille. Suksikoot vittuun koko paskasakki.
KIITOS VINKISTÄ !!!Ömh!?
Ja kuis herra talousnero toteuttaa Suomessa terveydenhuollon ilman veroja ja jos ei o ees yksityistä terveydenhoitoo!?! :D - Hra talousnero.
3Timo kirjoitti:
Ömh!?
Ja kuis herra talousnero toteuttaa Suomessa terveydenhuollon ilman veroja ja jos ei o ees yksityistä terveydenhoitoo!?! :DTottahelvetissä yksityinen terveydenhoito... Silloin alkoholistit ja narkkarit jäis hoitamatta, kansan geneettinen perimä paranisi !!!
- Mutta kuka hoitaisi
Hra talousnero. kirjoitti:
Tottahelvetissä yksityinen terveydenhoito... Silloin alkoholistit ja narkkarit jäis hoitamatta, kansan geneettinen perimä paranisi !!!
Sitten Tuon 3timon, jolla on ainakin kolme persoonaa ?
- sen näkee sitten..
Mutta kuka hoitaisi kirjoitti:
Sitten Tuon 3timon, jolla on ainakin kolme persoonaa ?
ootellaan...
- 3Timo
Talvivaaran kaivoksen.
Ja Turun telakan vois järsiä irti Turun läänistä ja hinata se kii Ahvenanmaahan ja tehä siit veroparatiisi ni jos seki alkais sit tuottaa voittoo?- Varvastossun allko?
Entäs varvastossut-tarpeelliset?
- Heti pois
Varvastossun allko? kirjoitti:
Sukuelinten silpomisen ! Eläintestaukset turhuuksille ja turkikset ja tarhat!
- 3Timo
Varvastossun allko? kirjoitti:
Mun puolest! Mä diggaan enemmä sandaaleit ku mul on nii rintava jalkapöytä et mul ei meinaa pysyy ees holtsut jalas!
Nii eli: Hollannikkaist voidaan luoua myös! - Esim tää
Heti pois kirjoitti:
Sukuelinten silpomisen ! Eläintestaukset turhuuksille ja turkikset ja tarhat!
Itsepuolustusväline kiellon! Tämä vielä kostautuu meille ! Terroristit pääsevät vapaasti koteihimme!
- Tämä nielee rahaa
3Timo kirjoitti:
Mun puolest! Mä diggaan enemmä sandaaleit ku mul on nii rintava jalkapöytä et mul ei meinaa pysyy ees holtsut jalas!
Nii eli: Hollannikkaist voidaan luoua myös!Israelin tukemisesta. Näyttää pärjäävän rikkaana ja polleana,
- 3Timo
Esim tää kirjoitti:
Itsepuolustusväline kiellon! Tämä vielä kostautuu meille ! Terroristit pääsevät vapaasti koteihimme!
NOU HÄTÄ!
Pyyät 020202 vaa israelin armeijan puhelinnumeron ja paat sen luuris pikanäppäimee ni ne tulee HETKES pommittamaa sen terroristin (ja sun talos!) matalaks! - Voihan lättähattu-/
3Timo kirjoitti:
NOU HÄTÄ!
Pyyät 020202 vaa israelin armeijan puhelinnumeron ja paat sen luuris pikanäppäimee ni ne tulee HETKES pommittamaa sen terroristin (ja sun talos!) matalaks!Sullekko kävi niin,-taisit vaan ilmoittaa naapurisi osoitteen,-joka ei hyväksyny sinun muslimismia ?
- Ehdottomasti;
FEMINISTIRIKOLLISET HELEVETTIIN !!!
- Tästä alkuun
Tv 7 ihan turhaa rahakeräämistä rikkaalle kukkoilevalle israelille! Nekin rahat jumalisemmin köyhillemme!
- tentorio
poistaisin ahdistuneisuuden, ahdasmielisyyden ja alkoholismin.
- Muslimit pois
Suomesta niin suomi paranis huomattavasti.
Äänestämälla voit vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092772- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1121232
- 1001040
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47871