VARAKAS SEURA

Jehovan todistajien toiminnassa liikkuu melkoisia rahasummia

VARAKAS SEURA

Jehovan todistajien toiminnassa liikkuu melkoisia rahasummia. Tästä on osoituksena se, että amerikkalainen Newsday-lehden mukaan vartiotorniseura oli vuonna 2001 yksi New Yorkin neljästäkymmenestä varakkaimmasta yhtymästä yli 950 miljoonan dollarin tuloilla. Arvioiden mukaan seura saa pelkästään painamistaan ja julkaisemistaan lehdistä nykyään n. 3 miljoonaa dollaria viikossa http://www.sixscreensofthewatchtower.com/6massivepublishingcompany.html

http://www.sixscreensofthewatchtower.com/6massivepublishingcompany.html

http://goo.gl/et9S7s

Ei ole syytä ihmetellä gudujen rikkautta ja kuinka ovelta ovelle kiertävät kotirauhan häiritsijät ajaa mersuilla.

The Watchtower Bible and Tract Society is a massive publishing house which has
accumulatively sent out billions of pieces of literature. This high rolling money
machine produces publications that can be compared to slow doses of poison,
impacted the lives of countless unsuspecting readers into slavishly devoting their
lives to an organization that cares only for the mass consumption of their members
finances. Considered Bible aids, Jehovah's Witnesses are tricked into believing that
only through Watchtower publications can one fully understand the Scriptures. Yes,
in the efforts for mass financial consumption, Watchtower leaders train their
followers to believe that it is impossible to grasp the true meaning of the Scriptures
without guidance from them and their publications. The financial growth and
success of the Society from Watchtower publications alone is certainly phenomenal
and through examining the following evidence one can solidly conclude that the
Watchtower organization is nothing more than a business utilizing millions of sales
reps everyday to peddle their goods.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli mieleen kysyä

Kuinka varakas on aloittaja......onko tullut kymmennykset maksettua seurakunnallesi???????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe