Onko täällä ketään?

Onko täällä ketään jolla olis ollu lapsuus, nuoruus ja aikuisikä, suhteellisen helppoa elämää? Olen itse nyt 24 v. Ja tähän asti mulla on ollu todella rankka elämä. Ihan varhais lapsuus oli suhteellisen helppoo ja ala-aste, mutta ylä-aste oli silkkaa helvettiä, sitten sain hallusinaatioita lukio aikana ja olen ollu 2 kertaa mielisairaalassa sen takia. Masennustakin on ollu vaikka kuinka paljon koulu aioista lähtien. Lääkkeitä oon syöny vaikka minkälaisia ja niistä tullut kaiken näkösiä sivuoireita. Halusin vaan tällä palstalla kysyä että löytyykö tästä Suomen maasta yhtään jolla olis ollu helppo elämä, vaikka about 25 v. asti, vai onko se silkkaa toive ajattelua?

2

226

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo elämää tarponut

Kyllähän elämään kaikkea mahtuu. Tiedän mitä tuska ja suru on, mutta minulla ne johtuivat ihan konkreettisista menetyksistä ja pettymyksistä. En tiedä mitä olisi olla masentunut ja ahdistunut ilman tietoista syytä. En hakenut terapiaa, koska tiesin, mistä paha oloni johtui. Minua auttoi
      puhuminen ystäville, usko ja rukous, että kaikella on sittenkin tarkoitus.
      Rohkaisen sinua, että kyllä niitä valoisia vuosia on sinullekin jäljellä.

• onniponni.

Minulla oli lapsuus, nuoruus ja aikuisikä, suhteellisen todella vaikeaa elämää. Olen nyt "keski-iässä". Mutta mitään masennuksia minulla ei koskaan ole ollut ja toivottavasti ei tule. Otat ja elät vain päivä kerrallaan ja mietit hyviä asioita. Surullisia miettiköön hevoset - nillää on isompi pää! Jokaisesta asiasta kannattaa etsiä se kultareunus. Vaan, saa ihminen surrakin kun on sen aika. Ei sekään pahasta ole. Pitäävain muistaa ettei mikään ole ikuista tai kestä ikuisesti. Tämään tällä hetkellä jokin asia on huomenna vain muisto. Tai ainakin eri tavalla muuttunut asia jolla ei ole enää merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2666
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1005
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      853
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      48
      775
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      759
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      612
    9. 50
      605
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe