Jos kiinnostaa nähdä kuinka sarja alkoi, niin kannattaa käydä tykkäämässä tosta sivusta. Jos vaikka isolla joukolla olisi voimaa. :)
https://www.facebook.com/UPDVDlle
Uusi Päivä DVD:lle!
20
1613
Vastaukset
- Tini
Oikein!
- 123455
kauan tässä menee dvden kanssa mihin aikaan se tulee
- 3985
uusi päivä on hyvä joka saa tunteita herää aina ja missä vaan haluan sanoa tässä että minulla on erinäkökulma tästä asiasta on se laittakaa hyvät ihmiset sen takia tämä olisi hyvä jakaa muiden kanssa tätä samaa puhumistakin kyllähän minuakin harmittaa se uusi päivä ei tuu DVD:lle tajuan sen ihan hyvin muuta tässä on tielle vastauus uuden päivät jaksot tuli vain mieleen siihen vuonna 2015 2012 2014 2013
näiden avualla päästään niiten sivulle ja myös jakamaan muillekin vai mitä ihmiset sanoo kaikki tajua missä on kyse muut saattaa olla toista mieltä muuta minun sana on toinen näistä uusi päivä jaksot täytyy olla myös kaikessa muussa kuin Yle areenassa sen takia pyydän mihin jakso jäi katsomatta vuosia sitten laittakaa ne jaksot ei tässä tarvitse odotella näin kauan muut varmista tajuaa mistä tässä on kyse ihmiset ja tunteet osaavat ne mitkä tuo tullessaan asia on totta mitä haluisin kysyä voitte äänestä minua tämä asia on hyvä tietää ei tarvitse tietää keneltäkään hyvä teidän kanssa on kiva jutella vai mitä teidän mielestä - 5785
katso mitä viesti tarkoittaa se on että muut olisivat hyvää tietää että uusi päivä tulee sitten kauppoihin jos mitenkään voisi olla mahdollista muuta jokainen saa olla erimieltä yksi biisi tunnen nämä kadut joka laulaa lissu kanerva tuttu hyvä aikuinen ihminen joka on myös vihreät valot on nämä päivä uus järki ei riitä lumibiisi noustaan ilmaan ne mitä laulut kertoo on hyviä vai mitä jos joku ei ole kuullut niin käykää lukemassa ihmiset tekevät netissä vai mitä uusia saa tulla aina jos kertoo tunteet avaa mitkä tahansa biisi on niin kauniita joka hetkessä miettii aivoissa mistä ne kertoo uudet on vaikka mitä hauskaa mitä teidän mielestä on uudet päivät tuo tielle onko kivoja roolit on hyvä näytelmä aina jos joku halua onnistua tuossa se hyvä näyttelijä Vilma Jani on hyvä pari kunnes karri tuli siihen esiin janin paikalle tosi törkein oli karri palomäki miten se kehtaa viedä vaimon onneksi jani Vilma kuuluvat yhteen asia on niin vai mitä olette mieltä tästä viestistänne
- 735
Ois kiva uusi päivä tulee dvdlle kaikea jaksoja koska vilman raskana janin kanssa seurustelee toivon että saisin sen dvdnä pian
- alunkinkatsoja
Sarja alkoi Haavistossa aamulla kun perhe heräsi ja koulu alkoi.
Isä Asko oli rehtori ja oli kevät juhla jossa esittänyt aina Wiikingisarvet päässä puhaltaen tuohitorveen "jotain".
Vilma häpesi isän touhuja. Yritti piiloutua tavalla ja toisella koko tuohitorvitoilausta.
Ihan alussa myös pappa ja mamma muutti takaisin Suomeen keskustelematta siitä Askon tai Minnan kanssa siis Haavistontaloon joka omistaa Haavistot.
Vilma oli rakastunut musiikin opettajaan ja kehitteli siitä varsinaisen fantasian josta ope joutui vaikeuksiin ja nosti kytkintä koko Virtauksesta.
Jani ja Vilma olivat vain kaverukset eivät "seurustelleet" jäivät vahingossa saareen yöksi mukana yksi teltta ja niin sai Väinö alkunsa.
Asko sai yhdessä vaiheessa päähänsä ettei ole isänsä poika... vaan kunnan lääkärin joka oli ollut ja oli rakastunut Ainon-äitiin.
Sarja on hyvä ja korvaa monelle sukua naapureita ja kavereita. Ilmeisemmin tulee niin kalliiksi että loppuu rahoituksen puutteeseen jossain vaiheessa. - 123466
Missä on uusi päivä koska tarvin haluan nähdä miten se alkoi 2013 miten vilma raskaus ja jani en tiedä vielä muuta ois kiva joka olis paras tästä vilma jätti janin hääissä kun karri tuli ja oti vilman mukaan ja hyppäsi autoon jani on silti hyvä janin ja vilman riitely tuli siinä vaihessa kuin karri ilmeistyi paikalleen miten karri meni tekemään jani on kuitenkin väinön isä on sillä oikeus olla sen lapsen kanssa ei asoita voisi muuta mitä on tehty vilma teki tahallaan jätti janin se oli kyllä paha virhe janin mielestä vilma on lapsellinen siksi oletti karrin kanssa eikä yhtään mietinyt miksi tuollasta menee jani on paljon paras mitä voisi olla ja se että milloin se tulisi dvdle
olisi helppoa sellainen- 1294
koska se uusi päivä on tullu DVD:lle koska olisi kiva nähdä miten se alkoi
niin että se olisi kiva saada se pian mutta milloin
- 123455
Haluan osta sen dvdlle koska olisi helppoa seurata siitä mihin viimeinen jakso jäi katsomatta vuodelta kaikki jakost mitä tulisi sen samaan muuta missä elina ja aleksi jani ja vilma karri kirsta tuija jimi osku ensio joka kuoli auto onnettomuudessa samalla kun vilma oli raskaana janille koska oisi hyvä osta se dvd koska miten ensiolle kävi autossa muuta en tiedä mitä sanoa siihen miten annille kävi roni tulikin mukaan tähän oisi kiva kiva nähdä miten sarja sai alkuunsa siinä vaihessa kaikki kivat asiat paras tuija on kanssa jimin olisi helppoa muuta yle kautta ei näytä sivulta mitään missä kaikki ovat ne varmaan tulee dvdlle ehkä ensin kesänä aikana muuta kuitenkin olisi paljon hyvä se tulisi vai mitä kaikialla olisi ostanut sen jos joku osaisi tehdä jotain kunnes tulisi samalla pian box olen katsonut kaikialta muuta ei ollu missään no kuitenkin se varmaan tulee heti koska kiva nähdä miten se viime vuosiina lähti käyntiin
- 12355
Milloin se uusi päivä tulee dvdlle kauan siinä oikein menee ension auto onnettomuudessa vilman raskaana janille ja virheä valot missä emmi laulaa aapo cicca rasmus olisi kiva silti saada miten se alkaa mikä päivä se olisi ylen kautta pitäisi tulla muuta ei olen näyhnyt sivulta ei ole vielä tulossa kuitenkin että pian saisi tulla heti koska dvd on siksi tehty missä olisi helppoo nähdä miten sarja alkoi vuonna 2013 miten se vilman janin lapsi tuli ja ristiäiset oskun bändin olisin kiinnostunut tästä vastakaa tähän viestiin että milloin uusi päivä tulee dvdlle se on sen takia olis paras katsoa dvdnä kuin yleaarenssa laittakaa kuitenkin dvdlle jos tiellä on aikaa tehdä se homma voisi osta sen vaikka mistä kaupasta sen takia kiitos
- 123455
koska uusi päivä oikein tulee kun haluaisin nähdä miten se alkoi vuodessa 2013 2012 miten vilma jani oli hääiden kanssa kävi väinö on kiva ajatella mikä päivä se on edes tulee joku dvd miten kaikki alkoi samana päivänä no muuta miten karri vei janilta vaimon junalle oisin tehnyt tästä aikasemmat jäivät kunnes en ole nähny pienenä tyttönä sitä jakosa mä en muista nyt katson uusi päivä tänään illalla yuotuden kautta maanantaina tulee uusi päivä telkkusta jeee jee jee jeah
- 243
Uusi päivä on pakko tulla koska haluan nähdä kaikki jaksot uudestaan miten se jäi
- 123455
Kokoajan tässä katselen mutta illalla vasta koska uusi päivä on kivaa kun olisin toivonut tulisi dvdlle ajatelin milloin edes on kaupoissa no pitäisi ootella kauan tässä oikein menee haluan saada vastauksen tästä sen takia saan tietä etukäteen missä oikein mennään mä en jaksa enää odotella tulisi dvd olen odotanut aika monta kertaa
sen takia saan tietä mikä tahansa voisi mennä muuta - 12355
uusi päivä on pakko olla jossain koska missä oli jimi ja tuija vilma jani ensio aino tero kaikki missä tullu olisi tullu ne aikasemmat kaikki vaan miten box tai dvd kun on helppoa katsoa ne dvdlle tai boxiin no muuta tässä ei auta odotella kauan siinä oikein menee kuitenkin olisi paras hetki ootella niin kauan tulee ensin kesänä jos se ei tuu mä kirjoitan tälle asioita uusi päivästä jos on olisi niin varmaa ihan sama tuskin tämä ei voi jatkua näin haluan että missä vilma on raskaana janille sara tero kanssa mihin asti näin kauan voisi no mitä se haittaa tule jos tulee ei kauan tässä voi mennä aika ei ole
- 1237
missä on se uusi päivä koska olisi kiva nähdä kaikki jaksot kun haluan ehkä ostan sen jos olisi dvdlle no mutta kyllä sitä voi muuten seurata telkkusta ja yuotuden kautta
mistä olisi voinut tietä aikasin koska se tuli aikoja sitten olen valmis ostamaan kuunes edes tulee kaupoihin yle aranasta tullu vaikea se piti tulla aikasemmin helmikuussa tai sitten jos joku on väärässä tämän asian kanssa tuonato tekee kokoajan näitä lisää hommia missä ei ole järkeä jos mä jotain sanon aina menee näin se ei usko mitään tai välitä yhtään mistää mitä mä voisin enää tehdä kuin ootella mua väsytää tää ootellu kunnes ei tässä menisi enää kauaa- 38053
uusi päivä on pakko olla kaupassa koska olen tässä miettinyt milloin edes tulee niin että voisitko laita ne jaksot tulemaan heti minun olisi pitänyt saada tietää tästä aikoja sitten no mutta olisi kiva nähdä kaikki jaksot alusta lähtien niin tiedät varmaan ne olisivat hyvää muistaa kuka oli nähnyt ne jaksot myös salatut elämät 181 koska kyllähän nekin olla siellä eipä ollut minä haluan nähdä kaikki jaksot sitten kuin tulee minusta olisi Reilua se että voisi joku tehdä tälle asialle jotain minä olen sitä mieltä kaikki jaksot pitäisi nähdä vuonna 2001 2002 2003 2004 niin voisitte olla sitä tyytyväisiä siinä että ne tulisi nopeaa vauhtia
- 3985
missä on teillä uuden päivät jaksot koska ne pitäisi olla sen takia että voisi katsoa jaksot ovat niin tärkeä asia minulle sen takia on pakko kiirehdi ne ovat Minulle koko dvd olisi siellä kaupassa jos niitä olisivat ei ole niin on kiva tietää koska edes tulee nyt vauhtia koska tämä on kiire asia sen takia haluan saada tämän Minua kiinnostaa kaikki jaksot niitä pitäisi kolmea eri jaksoja jos olisivat no tämä on kiire viesti
- 642
Olisi kiva tietää että koska se uusi päivä tulee DVD:lle kun haluan seurata tätä alusta asti vuonna 2012 2013 2014 2015 2010 kun tässä olisi hyötyä myös niille jotka aikoivat tehdä mutta eipä tullu mitään sen takia haluisin kovasti että tulisi monen jakson mukana ajattelin tässä olisi parasta muistaa että se kyllä jokaisen ihmisen saada nähdä alusta lähtien miten ne jaksot ovat tulleet ilmoita jos alkaa näkyä niin tänään olin Antilassa siellä sanottiin että ei ole vielä tullut voisitteko sanoa joka tekee uuden päivän dvd niin sanokaa niin pitäisi olla siellä missä lukee ´ne jaksot mitkä tulevat että tiedän tästä vielä vai mitä
- 4983
OLISI KIVA TIETÄÄ KOSKA NE UUDET JAKSOT TULEE NIIN ETTÄ TIEDÄN SEN KOSKA NE PITÄISI TULLA NE YOUTUBE EI RIITÄ SEN TAKIA NE PITÄISI OLLA KAIKKI SAMASSA SEN TAKIA HALUAN NE TULISI VÄHÄN NOPEAA NE JAKSOT MUTTA VOIN ODOTAA KAUAN NIISSÄ OIKEIN MENEE VOI TIETÄÄ KOSKA NE ILMESTYY JAKSOT VOI OLLA MITKÄ TAHANSA MINÄ HALUAISIN MUISTAA KOSKA TUONTATOKAUUSI ALKAA UUDESTAAN VAI MITÄ
- 8403
minusta olisi kiva nähdä ne alusta miten sarja alkoi vaikka kaikki halua ostaa jos olisi kaupoissa vai mitä koska uuden päivä perään haluan sanoa sen takia että uudesta päivästä on kivaa tietää se niin että kaikki odotellaan niitä jaksoja vai mitä kunnes äsken tajuaisin myydähän toisia elokuvia ja sarjoja muuta ei Yle dvd on täytyy olla myös minä haluan tietää sen että koska ne edes tulee tähän dvd ovat sitä varten miten olisi tullu kaikki myös mitkä Olivat kaikki uudestaan alusta vai mitä haluan vaan sanoa sen mikä on pakko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2564682Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793128- 472493
- 312033
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 961544
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98902