varatut kivat miehet

mieh1

olen 16v olen rakastunu 20v mieheen ei olla harrastettu seksiä , mutta en halua näyttää hänelle olevani neitsyt , nyt etsin miehiä joille kelpaisi neitsyt ja tulisi kokemuksia ja taitoa olisi vain seksiä ei muuta . mieluusti varattut miehet osaavat opettaa . kiire

9

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyeh

      Miksi et halua ensimmäistä kertaa hänen kanssaan, jos rakastat häntä? Et ehkä pidä kokemattomista miehistä, mutta miehet yleensä pitävät kokemattomista naisista.

    • Panomies111
    • naisten logiikka omg

      Tämä on tätä naisten logiikkaa jota en millään voi ymmärtää.
      menee varmaan jotenkin niin että nainen itse ei arvosta jos miehellä on poikuus tallella ja ajattelee että myöskään miehet ei arvosta jos nainen on neitsyt..

      miehet arvostaa yli kaiken sitä että nainen on neitsyt joten tuo toimintasi olisi aivan älytöntä..
      aika monesti naiset ja miehet ei tajua sitä mitä vastapuoli arvostaa..
      tästä esim: naiset hankkii korkean koulutuksen koska sitä haluavat miehenkin tekevän, sitten miehet treenaa timmin kropan salilla koska sitä haluavat naistenkin tekevän, ei miehet voisi vähempää välittää jostain naisen koulutuksesta, kunhan nainen näyttää hyvältä :)

    • mason

      Ihanko oikeasti luulet, että se pano jonkun tollon kanssa sinun tasoasi nostaa. Kuinka typerä sitä ihmisen pitää olla. Tietysti jos ei tuo jätkäkään ole kokematon, niin sitten hänkään ei ehkä sen kummemmin ansaitse neityyttäsi. Mutta mitä tulee miesten mielipiteisiin, niin ilman muuta kaikki haluaa puhdasta neitsyttä parisuhteeseen, jos vain mahdollista.

    • . kiire

      en halua näyttää hänelle olevani neitsyt
      # tuo on typerää, sinun kannattaa tietenkin kertoa heti, että olet neitsyt ja haluaisit kokemuksia ja taitoa.

      varattut miehet osaavat opettaa
      # noinhan se yleensä on, mutta kaikki osaavat ei ole varattuja.

      Vanhat miehet on yleensä parhaita opettajia, mutta ikävä kyllä olet ”liian nuori”.

    • Häpeäisit

      Ootko Panomies111 ylpeä itsestäsi? Kyttäät täällä pillua alaikäisilta naisilta!!!

    • ???..

      hei onko sinulla kikkiä? voisin opettaa sinua

    • mieh1

      kiitti matti ei se jälkeenpäin niin kamalaa ollutkaan kun osasit olla hellä . nyt tierän mitä saan ja voin poikaystävälleni antaa kokenutta rakastelua se on tyytyväinen .

    • Trollitutkaaa

      Heh! Aloittaja on pikku, pikku trolli vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe