http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014073118531910_uu.shtml
Nyt ei pitäisi olla henkilökohtainen loukkaus, joten uutisessa mainittu henkilö ei voi laillisin perustein vaatia tämän viestiketjun poistoa :)
Kohusaarnaajan räikeä petos!
HuijaritLinnaan!
4
352
Vastaukset
- Fuhj
Toivottavasti joutuu kiven sisään ja pitkäksi aikaa!
Onpahan siellä aikaa miettiä tekojaan, jos vaikka katuisi tekojaan.
Puhumattakaan, että tekisi aitoa parannusta. - Keltainen STT
Keltainen lehdistö ja suomessa kaikki eliittiä lipovat lehdet sekä STT kirjoittelee kaikenlaisia valheita. TV7 israel uutiset on hyvä vastapaino valhejutuille.
- Kauheetahan se on
Älä puhu perättömiä. TV7 on valhejuttujen isä.
- huom
Kauheetahan se on kirjoitti:
Älä puhu perättömiä. TV7 on valhejuttujen isä.
katkeruudesta se syöpä sikiää, sun mustaan arkkuun on jo kaikki naulat lyöty, kansi naulataan kohta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739