On päästävä hamasista eroon
Jopa arabit huomaavat totuuden!!! HIENOA!!!
Ihmisoikeusaktivisti (palestiinalainen) Bassem Eid sanoo:
Palestiinalaisaktivisti sanoo, että heidän on päästävä eroon Hamasista. Ihmisoikeusaktivisti sanoo, että palestiinalaiset eivät voi paeta omaa vastuutaan siitä tuhosta, minkä tiesivät seuraavan siitä, että valitsivat Hamasin. Suurin osa palestiinalaisista vastustaa rakettien ampumista Israeliin. Valitsimme Hamasin tietoisena siitä, että se toisi tuhon ja kuoleman omillemme. Tiesimme heidän kaivavan tunneleita, joka lopulta johti omaan tuhoomme. Hamas tiesi myös, että ampuessaan raketteja Israeliin, he menettäisivät suuren määrän ihmishenkiä. Mutta Hamas-johtajat ovar kiinnostuneita vain omasta voitostaa, ei ihmisistä. Hamas vaatii kuolemaa. Kuolema tuo heille lisää valtaa ja rahaa ostaa lisää aseita. Hamasia ei kiinnosta palestiinalaisten vapauttaminen. Eikä Israel pysty koskaan tuhoamaan Hamasin sotarakenteita Gazan alueella. Vain me, palestiinalaiset voimme sen tehdä. Meidän palestiinalaisten on noustava Hamasin hallintoa vastaan. Opimmeko tästä tragediasta jotain? Kyllä, meidän on ensin päästävä eroon Hamasista ja riisuttava Gazan alue aseista. Sen jälkeen voidaan rajakin avata. Sanon tämän lojaalina palestiinalaisena ja koska välitän omasta kansastani.
http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/24842/Default.aspx#.U-prOpC7cbI.facebook
http://goo.gl/g16Mk6
On päästävä hamasista eroon Jopa arabit huomaavat totuuden!!!
3
69
Vastaukset
Oma vika kun päästettiin hamas valtaan
Palestiinalainen ihmisoikeusaktivisti kirjoittaa, että he itse ovat vastuussa kansansa kuolemasta, koska päästivät Hamasin valtaan.... ja että heidän tulisi päästä eroon Hamasista....ja Gaza tulisi demilitarisoida....sen jälkeen rajat voitaisiin avata....ja palestiinalaiset pääsisivät rakentamaan elämäänsä.- 63prosenttiaVastaan
Gazalainen taksikuski ulkomaiselle toimittajalle: "Everybody hates hamas"
Liioitteli. Kyselyssä vain kuusikymmentäkolme prosenttia vastusti hamasia- 11+4
Tai uskalsi ilmaista kantansa rehellisesti.Gazalaiset tietävät kyllä hyvin että hamas on vastuussa sodasta ja siten kaikista heidän kärsimyksistään.Ei Israel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268