Puhunko totta?

jyrri

Puhunko totta vai valehtelenko jos puhun asioista joita simppelin cityevokkiluuserin on vaikea uskoa todeksi?

Mitä jos kerron että olen katsellut Mont Blancia ylhäältä päin?

Vaikea olisu uskoa jollei nopeasti hoksaisi että lensikastahan se noin näkyy.

Mitä jos kertoisin että olen painellut menemään sataa sata metriä Atlantin valtameren pohjan alapuolella?
Vaikea olisi uskoa jollei hoksaisi että onhan niitä merenalaisia tunneleita siellä täällä.

Mutta uskoisiko kukaan jos kertoisin että olen käynyt useammassakin muhamettilaisessa moskeijassa ja olen kajauttanut siellä islamin uskontunnustuksen arabiaksi niin että moskeija raikuu?


Siis tunnen muslimit, ja siksi katson että olen pätevä arvioimaan sitä että Suomwn muslimuyhteisö tarvitsee nyt kriisiapua ja vakavaa neuvontaa ettei se lähettäisi lisää väkeään tappotantereille rikollisille teille.

42

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrri

      Jeesus sallii tämän toimen, kuten sen lennon veeteeseehen. NeckSnap Jeesuskselle ja vapaapudotus alas taivaasta, kiitos. Jeesus suojelee Kakkavopipana terroristejeä

      • ...

        Anteeksi tämä äskeinen purkaukseni, olen vain ateistinen nikkejä varasteleva sekoboltsi.


      • Akbar.

        Joo, "Minä olen antava teille niin kuin se joka antoi erikoisen asian, johon eivät osanneet muut katsoa, vain sinä"(Jeesus Tuomaan evankeliumissa)


    • Se on jyrbä sillä lailla, että ei sitten kannata jäädä jatkuvasti valeista kiinni, jos haluaa olla uskottava.

      Tuohon höpinääsi jossa "muslimiyhteisö" lähettää poikiaan jihadisteiksi olen sulle eilen vastannut ja sen valheeksi todennut, mutta näköjään uskot että se jankkaamalla siitä sitten todemmaksi muuttuu. Todellisuudessa tuosta jihad-touhusta on Suomen muslimeille pelkkää harmia ja murhetta.

      >onhan niitä merenalaisia tunneleita siellä täällä.

      Kanaalin tunnelin lisäksi Atlantin alla niinku mitä muita, herra hoidokkikretuluuseri?

      • "Mutta uskoisiko kukaan jos kertoisin että olen käynyt useammassakin muhamettilaisessa moskeijassa ja olen kajauttanut siellä islamin uskontunnustuksen arabiaksi niin että moskeija raikuu?"

        Ihan hiukan minäkin muslimimaailmaa tuntien väittäisin että sinua on pidetty vähän kajahtaneena jos olet mennyt karjumaan "allah akhbar" keskelle moskeijaa. Veikkaan ettet puhu arabiaa edes sitä vähää mitä minä.

        Ja miksi heIvetissä kenekään ei-muslimin pitäisi mennä karjumaan keskelle moskeijaa allan akhbaria??? On se kummaa mitä ihmisen itsetehostuksen tarve teettää. Ja tuollainen temppu ei mainittavasti lisää asiantuntemustasi...


      • exhellari86 kirjoitti:

        "Mutta uskoisiko kukaan jos kertoisin että olen käynyt useammassakin muhamettilaisessa moskeijassa ja olen kajauttanut siellä islamin uskontunnustuksen arabiaksi niin että moskeija raikuu?"

        Ihan hiukan minäkin muslimimaailmaa tuntien väittäisin että sinua on pidetty vähän kajahtaneena jos olet mennyt karjumaan "allah akhbar" keskelle moskeijaa. Veikkaan ettet puhu arabiaa edes sitä vähää mitä minä.

        Ja miksi heIvetissä kenekään ei-muslimin pitäisi mennä karjumaan keskelle moskeijaa allan akhbaria??? On se kummaa mitä ihmisen itsetehostuksen tarve teettää. Ja tuollainen temppu ei mainittavasti lisää asiantuntemustasi...

        >Ja miksi heIvetissä kenekään ei-muslimin pitäisi mennä karjumaan keskelle moskeijaa allan akhbaria???

        Joku haakertti ehkä voisi, jos heimossa on Allan jota ihailee kovasti...


      • jyrri

        Repe on tainnut lintsata mantsan tunneilta yhtä paljon kuin bilsan tunneiltakin, eikä ole matkailu avartanut Repen tajuntaa edes naapurimaiden avulla, sillä Norjan rannikollahan näitä saariin meneviä tunneleita riittää.

        Ja aivan samoin kuin evoluutioteoria synnyttää nenästävedettä
        viä, niin muslimiusko synnyttää jihadisakkia, joten kyllä tässä olisi todellinen valistuksen paikka.

        Toki Suomen muslimijohto on kiitettävästi hillinnyt väkeään täällä Suomessa, ja Suomessa on aina suhtauduttu ystävällisesti arabeihin yleensä.
        Ja tämän ovat lähi-idän arabit kyllä panneet merkille.
        Esim. Egyptissä kuulee hyvin usein kauppiailta ja muilta että jos sanoo olevansa from Finland niin he sanovat että Firland........goog people. Siis he eivät osaa sanoa ärrää. Mutta suomalaisilla on hyvä maine mm. myonteisen palestiinalaispolitiikan takia.

        Ja tosi on että äärimuslimien jihadsakki ärsyttää ja vihastuttaa suurta arabienemmistöä ja syynä siihen että edes arabimaiden yhteisö ei halua mennä Syyriaan rauhoittelemaan tilannetta on se ettei yksikään arabimaa halua jihadilaisten saavan jalansijaa ja kaikki toivovat hiljaisesti että Syyrian sinänsä voimakas armeija kukistaisi nuo jihadilaiset.
        Tämänkin valossa on outoa etteivät rauhaarakastavat suomalaismuslimit osaa valistaa omiaan riittävästi estääkseen poikia menemästä tuonne.
        Tämä haiskahtaa siltä että joku tekee salassa myyräntyötä finnmuslimien keskuudessa. Eli vetää nuorukaisia nenästä.


      • jyrris
        exhellari86 kirjoitti:

        "Mutta uskoisiko kukaan jos kertoisin että olen käynyt useammassakin muhamettilaisessa moskeijassa ja olen kajauttanut siellä islamin uskontunnustuksen arabiaksi niin että moskeija raikuu?"

        Ihan hiukan minäkin muslimimaailmaa tuntien väittäisin että sinua on pidetty vähän kajahtaneena jos olet mennyt karjumaan "allah akhbar" keskelle moskeijaa. Veikkaan ettet puhu arabiaa edes sitä vähää mitä minä.

        Ja miksi heIvetissä kenekään ei-muslimin pitäisi mennä karjumaan keskelle moskeijaa allan akhbaria??? On se kummaa mitä ihmisen itsetehostuksen tarve teettää. Ja tuollainen temppu ei mainittavasti lisää asiantuntemustasi...

        Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri".

        Ja uskontunnustus menee meidän kirjaimilla kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä suurin piirtein näin: "La ilaha illa Allah, ve Muhammed res ul Allah."
        Ja rohkenin kajauttaa tuon uskontunustuksen kun olin yksin tyhjässä moskeijassa keskellä päivää Rethymnonin linnoituksen sisäpihalla olevassa moskeijassa niin kuuman polttavana päivänä ettei lähistöllä ollut ketään muuta turistia kuin vaimoni, joka nauroi kippurassa esitykselleni. Tosin sanoi hölmöksi.

        Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla.
        Entäs sinä?


      • jyrris
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Ja miksi heIvetissä kenekään ei-muslimin pitäisi mennä karjumaan keskelle moskeijaa allan akhbaria???

        Joku haakertti ehkä voisi, jos heimossa on Allan jota ihailee kovasti...

        Hahahah....


      • jyrri kirjoitti:

        Repe on tainnut lintsata mantsan tunneilta yhtä paljon kuin bilsan tunneiltakin, eikä ole matkailu avartanut Repen tajuntaa edes naapurimaiden avulla, sillä Norjan rannikollahan näitä saariin meneviä tunneleita riittää.

        Ja aivan samoin kuin evoluutioteoria synnyttää nenästävedettä
        viä, niin muslimiusko synnyttää jihadisakkia, joten kyllä tässä olisi todellinen valistuksen paikka.

        Toki Suomen muslimijohto on kiitettävästi hillinnyt väkeään täällä Suomessa, ja Suomessa on aina suhtauduttu ystävällisesti arabeihin yleensä.
        Ja tämän ovat lähi-idän arabit kyllä panneet merkille.
        Esim. Egyptissä kuulee hyvin usein kauppiailta ja muilta että jos sanoo olevansa from Finland niin he sanovat että Firland........goog people. Siis he eivät osaa sanoa ärrää. Mutta suomalaisilla on hyvä maine mm. myonteisen palestiinalaispolitiikan takia.

        Ja tosi on että äärimuslimien jihadsakki ärsyttää ja vihastuttaa suurta arabienemmistöä ja syynä siihen että edes arabimaiden yhteisö ei halua mennä Syyriaan rauhoittelemaan tilannetta on se ettei yksikään arabimaa halua jihadilaisten saavan jalansijaa ja kaikki toivovat hiljaisesti että Syyrian sinänsä voimakas armeija kukistaisi nuo jihadilaiset.
        Tämänkin valossa on outoa etteivät rauhaarakastavat suomalaismuslimit osaa valistaa omiaan riittävästi estääkseen poikia menemästä tuonne.
        Tämä haiskahtaa siltä että joku tekee salassa myyräntyötä finnmuslimien keskuudessa. Eli vetää nuorukaisia nenästä.

        >Tämänkin valossa on outoa etteivät rauhaarakastavat suomalaismuslimit osaa valistaa omiaan riittävästi estääkseen poikia menemästä tuonne.

        Niillä on paljon lapsia valvottavana ja valvonta keskitetään tyttöihin. Pojat saavat mennä aika vapaasti, ja siitä on sitten seurauksia. Poikien valvonnan tiukentaminen tarkoittaisi äkkiä tytöille lisää vapauksia, ja sellainen pelottaa monia muslimeja melkein siinä missä jihadismikin.

        >Tämä haiskahtaa siltä että joku tekee salassa myyräntyötä finnmuslimien keskuudessa. Eli vetää nuorukaisia nenästä.

        Lopultakin ymmärsit, mistä on kyse. Tai ainakin juuri nyt etäisesti siltä tuntuu... hetken...


      • jyrris kirjoitti:

        Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri".

        Ja uskontunnustus menee meidän kirjaimilla kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä suurin piirtein näin: "La ilaha illa Allah, ve Muhammed res ul Allah."
        Ja rohkenin kajauttaa tuon uskontunustuksen kun olin yksin tyhjässä moskeijassa keskellä päivää Rethymnonin linnoituksen sisäpihalla olevassa moskeijassa niin kuuman polttavana päivänä ettei lähistöllä ollut ketään muuta turistia kuin vaimoni, joka nauroi kippurassa esitykselleni. Tosin sanoi hölmöksi.

        Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla.
        Entäs sinä?

        Jep jep, ja tämä tekee mytomaanimultinikistä omasta mielestään muslimien tuntijan ja asiantuntijan Suomen muslimiyhteisön suhteen?

        No ei ole ennenkään ollut epäilystä mytomaanimultinikin omahyväisyydestä ja kaikkivoipaisuudesta ja tässä se taas tulee esille.

        Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä.

        BTW, perhetuttu kärsii Alzheimerin taudista ja vastaavaa kakkivoipaisuutta ja omahyväisyyttä olen hänenkin käytöksestään havainnut.


      • jyrri kirjoitti:

        Repe on tainnut lintsata mantsan tunneilta yhtä paljon kuin bilsan tunneiltakin, eikä ole matkailu avartanut Repen tajuntaa edes naapurimaiden avulla, sillä Norjan rannikollahan näitä saariin meneviä tunneleita riittää.

        Ja aivan samoin kuin evoluutioteoria synnyttää nenästävedettä
        viä, niin muslimiusko synnyttää jihadisakkia, joten kyllä tässä olisi todellinen valistuksen paikka.

        Toki Suomen muslimijohto on kiitettävästi hillinnyt väkeään täällä Suomessa, ja Suomessa on aina suhtauduttu ystävällisesti arabeihin yleensä.
        Ja tämän ovat lähi-idän arabit kyllä panneet merkille.
        Esim. Egyptissä kuulee hyvin usein kauppiailta ja muilta että jos sanoo olevansa from Finland niin he sanovat että Firland........goog people. Siis he eivät osaa sanoa ärrää. Mutta suomalaisilla on hyvä maine mm. myonteisen palestiinalaispolitiikan takia.

        Ja tosi on että äärimuslimien jihadsakki ärsyttää ja vihastuttaa suurta arabienemmistöä ja syynä siihen että edes arabimaiden yhteisö ei halua mennä Syyriaan rauhoittelemaan tilannetta on se ettei yksikään arabimaa halua jihadilaisten saavan jalansijaa ja kaikki toivovat hiljaisesti että Syyrian sinänsä voimakas armeija kukistaisi nuo jihadilaiset.
        Tämänkin valossa on outoa etteivät rauhaarakastavat suomalaismuslimit osaa valistaa omiaan riittävästi estääkseen poikia menemästä tuonne.
        Tämä haiskahtaa siltä että joku tekee salassa myyräntyötä finnmuslimien keskuudessa. Eli vetää nuorukaisia nenästä.

        >Norjan rannikollahan näitä saariin meneviä tunneleita riittää.

        Ja nopeusrajoitukset niissä ovat millaiset?


      • huutis.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Norjan rannikollahan näitä saariin meneviä tunneleita riittää.

        Ja nopeusrajoitukset niissä ovat millaiset?

        Oisi kiva tietää yksikin autotunneli, joka kulkee sata metriä merenpohjan alapuolella.


      • jyrris kirjoitti:

        Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri".

        Ja uskontunnustus menee meidän kirjaimilla kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä suurin piirtein näin: "La ilaha illa Allah, ve Muhammed res ul Allah."
        Ja rohkenin kajauttaa tuon uskontunustuksen kun olin yksin tyhjässä moskeijassa keskellä päivää Rethymnonin linnoituksen sisäpihalla olevassa moskeijassa niin kuuman polttavana päivänä ettei lähistöllä ollut ketään muuta turistia kuin vaimoni, joka nauroi kippurassa esitykselleni. Tosin sanoi hölmöksi.

        Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla.
        Entäs sinä?

        "Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri". "

        Juu toki. Mutta käännynnäisen uskontunnustus on eri asia. Hänen ei tarvitse sanoa muuta kuin "Allah akhbar" ja hän on periaatteessa muslimi.

        "kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä"

        Vain yksi pikku huomautus: "we" on murteellinen. Standardiarabian sana on "wa". Mutta menee se noinkin.

        "Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla."

        Minä vain Länsirannalla., Israelissa, Jordaniassa, Egyptissä, Norjassa (Oslo). Mutta en kajautellut niissä mitään. Nablusin vanhan kaupungin moskeijassa on eräs ihmeitä tekeväksi väitetty reliikki. Kerroin siitä kerran. Muistatko?

        Kannattaisi ei-muslimina välttää noita kajautuksia. Varsinkin moskeijassa.


      • jyrri kirjoitti:

        Repe on tainnut lintsata mantsan tunneilta yhtä paljon kuin bilsan tunneiltakin, eikä ole matkailu avartanut Repen tajuntaa edes naapurimaiden avulla, sillä Norjan rannikollahan näitä saariin meneviä tunneleita riittää.

        Ja aivan samoin kuin evoluutioteoria synnyttää nenästävedettä
        viä, niin muslimiusko synnyttää jihadisakkia, joten kyllä tässä olisi todellinen valistuksen paikka.

        Toki Suomen muslimijohto on kiitettävästi hillinnyt väkeään täällä Suomessa, ja Suomessa on aina suhtauduttu ystävällisesti arabeihin yleensä.
        Ja tämän ovat lähi-idän arabit kyllä panneet merkille.
        Esim. Egyptissä kuulee hyvin usein kauppiailta ja muilta että jos sanoo olevansa from Finland niin he sanovat että Firland........goog people. Siis he eivät osaa sanoa ärrää. Mutta suomalaisilla on hyvä maine mm. myonteisen palestiinalaispolitiikan takia.

        Ja tosi on että äärimuslimien jihadsakki ärsyttää ja vihastuttaa suurta arabienemmistöä ja syynä siihen että edes arabimaiden yhteisö ei halua mennä Syyriaan rauhoittelemaan tilannetta on se ettei yksikään arabimaa halua jihadilaisten saavan jalansijaa ja kaikki toivovat hiljaisesti että Syyrian sinänsä voimakas armeija kukistaisi nuo jihadilaiset.
        Tämänkin valossa on outoa etteivät rauhaarakastavat suomalaismuslimit osaa valistaa omiaan riittävästi estääkseen poikia menemästä tuonne.
        Tämä haiskahtaa siltä että joku tekee salassa myyräntyötä finnmuslimien keskuudessa. Eli vetää nuorukaisia nenästä.

        "Esim. Egyptissä kuulee hyvin usein kauppiailta ja muilta että jos sanoo olevansa from Finland niin he sanovat että Firland........goog people. Siis he eivät osaa sanoa ärrää. Mutta suomalaisilla on hyvä maine mm. myonteisen palestiinalaispolitiikan takia. "

        Minkähän puhevikaisen kanssa olet ollut jutuissa? Maine on kyllä totta, tosin koskee melkein kaikkia eurooppalaisia, mutta kyllä ne osaavat lausua" Finland", "Finlanda" ihan oikein. Firland? Never heard.


      • 9999999999
        jyrris kirjoitti:

        Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri".

        Ja uskontunnustus menee meidän kirjaimilla kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä suurin piirtein näin: "La ilaha illa Allah, ve Muhammed res ul Allah."
        Ja rohkenin kajauttaa tuon uskontunustuksen kun olin yksin tyhjässä moskeijassa keskellä päivää Rethymnonin linnoituksen sisäpihalla olevassa moskeijassa niin kuuman polttavana päivänä ettei lähistöllä ollut ketään muuta turistia kuin vaimoni, joka nauroi kippurassa esitykselleni. Tosin sanoi hölmöksi.

        Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla.
        Entäs sinä?

        Onkos Aurinkomatkojen talviesite jo ilmestynyt, kun Jyrtsillä taas mielikuvitusmatkat alkavat?


      • Aikbar.
        jyrris kirjoitti:

        Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri".

        Ja uskontunnustus menee meidän kirjaimilla kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä suurin piirtein näin: "La ilaha illa Allah, ve Muhammed res ul Allah."
        Ja rohkenin kajauttaa tuon uskontunustuksen kun olin yksin tyhjässä moskeijassa keskellä päivää Rethymnonin linnoituksen sisäpihalla olevassa moskeijassa niin kuuman polttavana päivänä ettei lähistöllä ollut ketään muuta turistia kuin vaimoni, joka nauroi kippurassa esitykselleni. Tosin sanoi hölmöksi.

        Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla.
        Entäs sinä?

        EI jyyri, tarkkaanottaen Akbar tarkoitaa: Jumala armahtaa... Mutta samaahan se tarkoittaa tietysti, että "Jumala on Suuri.


      • Skitsoko?
        antimytomaani_orig kirjoitti:

        Jep jep, ja tämä tekee mytomaanimultinikistä omasta mielestään muslimien tuntijan ja asiantuntijan Suomen muslimiyhteisön suhteen?

        No ei ole ennenkään ollut epäilystä mytomaanimultinikin omahyväisyydestä ja kaikkivoipaisuudesta ja tässä se taas tulee esille.

        Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä.

        BTW, perhetuttu kärsii Alzheimerin taudista ja vastaavaa kakkivoipaisuutta ja omahyväisyyttä olen hänenkin käytöksestään havainnut.

        Lainaa: antimytomaani_Orig
        BTW, perhetuttu kärsii Alzheimerin taudista ja vastaavaa kakkivoipaisuutta ja omahyväisyyttä olen hänenkin käytöksestään havainnut.

        No, silloin diagnoosi oli väärä, hänellä ei ollut Alzheimeria, vaan psykoosi, suuruudenhulluuspyskoosi.


      • jyrris
        antimytomaani_orig kirjoitti:

        Jep jep, ja tämä tekee mytomaanimultinikistä omasta mielestään muslimien tuntijan ja asiantuntijan Suomen muslimiyhteisön suhteen?

        No ei ole ennenkään ollut epäilystä mytomaanimultinikin omahyväisyydestä ja kaikkivoipaisuudesta ja tässä se taas tulee esille.

        Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä.

        BTW, perhetuttu kärsii Alzheimerin taudista ja vastaavaa kakkivoipaisuutta ja omahyväisyyttä olen hänenkin käytöksestään havainnut.

        No sitähän minäkin että jopa alzheimerintautisetkin ovat evokkeja selkeästi fiksumpia. Hehe.


      • Psykotpaatti.
        Skitsoko? kirjoitti:

        Lainaa: antimytomaani_Orig
        BTW, perhetuttu kärsii Alzheimerin taudista ja vastaavaa kakkivoipaisuutta ja omahyväisyyttä olen hänenkin käytöksestään havainnut.

        No, silloin diagnoosi oli väärä, hänellä ei ollut Alzheimeria, vaan psykoosi, suuruudenhulluuspyskoosi.

        Suomalaisen Napoleon syndrooma on hieman erinäköinen. Napoleon kaivaa kuvettaan, suomalainen muniaan..


      • jyrris
        exhellari86 kirjoitti:

        "Ex ei taida tietää että ei Allah akbar ole islamin uskontunnustus vaan se tarkoittaa suomeksi että:"Jumala on suuri". "

        Juu toki. Mutta käännynnäisen uskontunnustus on eri asia. Hänen ei tarvitse sanoa muuta kuin "Allah akhbar" ja hän on periaatteessa muslimi.

        "kirjoitettuna ääntiöjäljitelmällä"

        Vain yksi pikku huomautus: "we" on murteellinen. Standardiarabian sana on "wa". Mutta menee se noinkin.

        "Lisäksi olen käynyt moskeijoissa Egyptissä sekä Kreikassa sekä Israelissa, ja Kyproksessa ja Kosilla."

        Minä vain Länsirannalla., Israelissa, Jordaniassa, Egyptissä, Norjassa (Oslo). Mutta en kajautellut niissä mitään. Nablusin vanhan kaupungin moskeijassa on eräs ihmeitä tekeväksi väitetty reliikki. Kerroin siitä kerran. Muistatko?

        Kannattaisi ei-muslimina välttää noita kajautuksia. Varsinkin moskeijassa.

        Ähläm wa sähläm vaan Ex, mutta olehan sinä sinä vaan varovaisen tiukasti kaapissa silloin kun liikut jossain muslimireliikkejä tutkimassa.


        Ja tosihan se on että voisin olla parikytsenttiä lyhempi nyt jos joku käyräsapeli-jihadisti olisi minut tuolloin huomannut.


      • Tiedenero.
        jyrris kirjoitti:

        No sitähän minäkin että jopa alzheimerintautisetkin ovat evokkeja selkeästi fiksumpia. Hehe.

        Mutta jos se oli ewokki, jolla oli Alzheimer, kato sananimikategoriat eivät aina ole erikseen, ne voi olla päälläkkäin.


      • jyrris
        jyrris kirjoitti:

        Ähläm wa sähläm vaan Ex, mutta olehan sinä sinä vaan varovaisen tiukasti kaapissa silloin kun liikut jossain muslimireliikkejä tutkimassa.


        Ja tosihan se on että voisin olla parikytsenttiä lyhempi nyt jos joku käyräsapeli-jihadisti olisi minut tuolloin huomannut.

        Hitsi, minun koneeni väittää sanaa Ählläm kirosanaksi. Katsdotaan kelpaako kahdella ällällä.


      • Tiedenero,
        Tiedenero. kirjoitti:

        Mutta jos se oli ewokki, jolla oli Alzheimer, kato sananimikategoriat eivät aina ole erikseen, ne voi olla päälläkkäin.

        Esim A U E. Aan unioni Eestä, tai Een unioni Aasta, Andja.
        Alffin unioni ewokin kanssa, mitä yhteistä, se tummennetaan....


      • Tiedenero.
        Tiedenero, kirjoitti:

        Esim A U E. Aan unioni Eestä, tai Een unioni Aasta, Andja.
        Alffin unioni ewokin kanssa, mitä yhteistä, se tummennetaan....

        ÖÖ, Unionissa yhdistetään kaikki, U pitäisi pistää toisinpäin, sori, tuo oli TAIOR.


      • Pakstori.
        exhellari86 kirjoitti:

        "Esim. Egyptissä kuulee hyvin usein kauppiailta ja muilta että jos sanoo olevansa from Finland niin he sanovat että Firland........goog people. Siis he eivät osaa sanoa ärrää. Mutta suomalaisilla on hyvä maine mm. myonteisen palestiinalaispolitiikan takia. "

        Minkähän puhevikaisen kanssa olet ollut jutuissa? Maine on kyllä totta, tosin koskee melkein kaikkia eurooppalaisia, mutta kyllä ne osaavat lausua" Finland", "Finlanda" ihan oikein. Firland? Never heard.

        Moni juutalainen luulee nykyään Suomen olevan Libanon? Finland-Filistea, Dagon-datorneineen... Sitten tulee liiton arkki lyömään Raamatuilla päähän stupid-finlandia ja arvuuttaja kaatuu....


      • jyrris kirjoitti:

        No sitähän minäkin että jopa alzheimerintautisetkin ovat evokkeja selkeästi fiksumpia. Hehe.

        Hehe vaan itsellesi, mytomaanimultinikki. Siinähän jatkat tuota omahyväisyytesii ja kaikkivoipaisuutesi esilletuomista.

        Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä.


      • jyrris
        Aikbar. kirjoitti:

        EI jyyri, tarkkaanottaen Akbar tarkoitaa: Jumala armahtaa... Mutta samaahan se tarkoittaa tietysti, että "Jumala on Suuri.

        Voipi olla noinkin kuin aikbar sanoo, sillä minä en osaa arabiaa, eikä välttämättä Wikikään.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Allahu_Akbar


        Wiki on tosiaan siitä surkea tietokirjaksi että siellä on hyvin paljon suosittuja yleisiä luulemisia todellissen tiedon sijaan.

        MM. tämä:Evoluution todisteet[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
        Pääartikkeli: Evoluution todisteet
        Evoluutio voidaan suoraan havaita populaatiossa geenifrekvenssien muutoksina geenikartoituksella ja sekvensoimalla ympäristön muuttuessa.

        ----Tänäänhän tiedämme että geenikartoituksella ja sekventoimalla ei todellakaan ole voitu todistaa evoluutiota, eli niin suuria muutoksia eliöissä että voitaisiin puhua varsinaisesti evoluutiosta. Rengaslajien lajiutuminen taas ei sekään tarkasti ottaen ole vielä evoluutiota vaan tutkitusti vasta mikroevoluutiota jota ei lasketa makroevoluutioksi joka olisikin siten jo evoluutiota mutta jota ei siis ole koskaan havaittu.


      • jyrris
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tämänkin valossa on outoa etteivät rauhaarakastavat suomalaismuslimit osaa valistaa omiaan riittävästi estääkseen poikia menemästä tuonne.

        Niillä on paljon lapsia valvottavana ja valvonta keskitetään tyttöihin. Pojat saavat mennä aika vapaasti, ja siitä on sitten seurauksia. Poikien valvonnan tiukentaminen tarkoittaisi äkkiä tytöille lisää vapauksia, ja sellainen pelottaa monia muslimeja melkein siinä missä jihadismikin.

        >Tämä haiskahtaa siltä että joku tekee salassa myyräntyötä finnmuslimien keskuudessa. Eli vetää nuorukaisia nenästä.

        Lopultakin ymmärsit, mistä on kyse. Tai ainakin juuri nyt etäisesti siltä tuntuu... hetken...

        Ainahan minä olen perusmuslimeja puolustanut, paljon ystävällisempää ja mukavampaa kansaa he ovat kuin alatikatkerat ateistievokit tai murjottavat moraalittomat kuppaiset ev.lutit.


      • jyrris kirjoitti:

        Ähläm wa sähläm vaan Ex, mutta olehan sinä sinä vaan varovaisen tiukasti kaapissa silloin kun liikut jossain muslimireliikkejä tutkimassa.


        Ja tosihan se on että voisin olla parikytsenttiä lyhempi nyt jos joku käyräsapeli-jihadisti olisi minut tuolloin huomannut.

        " mutta olehan sinä sinä vaan varovaisen tiukasti kaapissa silloin kun liikut jossain muslimireliikkejä tutkimassa."

        No ei tosiaan kannata sellaisissa takapajuloissa paljon kaapin ovea raotella. Tosin Jordaniassa vaara ei ole niin suuri. Siellä on jopa puolijulkisia LGBT-myönteisiä ravintoloitakin eivätkä viranomaiset kovin aktiivisesti niitä tarkkaile.

        Jos kuitenkin joku alkaa kovin aktivoitua mm. tasa-arvon suhteen, silloin tietoa alkaa löytyä asianomaisen liikkeistä hyvinkin nopeasti.

        Kun sinut seuraavaksi yllättää moskeijassa julistamisen ja esiintymisen halu, kokeilepa sitten seuraavaa tunnustusta:

        Allah inte ahbal, kuss ochtak, wallah! Se tulee lausua kolme kertaa, kumartaen joka kerta. Olisi mielenkiintoista nähdä miten lämpimästi sinut otetaan vastaan muslimiyhteisöön...


      • exhellari86
        jyrris kirjoitti:

        Voipi olla noinkin kuin aikbar sanoo, sillä minä en osaa arabiaa, eikä välttämättä Wikikään.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Allahu_Akbar


        Wiki on tosiaan siitä surkea tietokirjaksi että siellä on hyvin paljon suosittuja yleisiä luulemisia todellissen tiedon sijaan.

        MM. tämä:Evoluution todisteet[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
        Pääartikkeli: Evoluution todisteet
        Evoluutio voidaan suoraan havaita populaatiossa geenifrekvenssien muutoksina geenikartoituksella ja sekvensoimalla ympäristön muuttuessa.

        ----Tänäänhän tiedämme että geenikartoituksella ja sekventoimalla ei todellakaan ole voitu todistaa evoluutiota, eli niin suuria muutoksia eliöissä että voitaisiin puhua varsinaisesti evoluutiosta. Rengaslajien lajiutuminen taas ei sekään tarkasti ottaen ole vielä evoluutiota vaan tutkitusti vasta mikroevoluutiota jota ei lasketa makroevoluutioksi joka olisikin siten jo evoluutiota mutta jota ei siis ole koskaan havaittu.

        "Rengaslajien lajiutuminen taas ei sekään tarkasti ottaen ole vielä evoluutiota vaan tutkitusti vasta mikroevoluutiota jota ei lasketa makroevoluutioksi joka olisikin siten jo evoluutiota mutta jota ei siis ole koskaan havaittu."

        Jo etukäteen kiitoksia vertaisarvioitujen tieteellisten julkaisujen listasta joita esität väitteesi tueksi.


      • jyrris kirjoitti:

        Ainahan minä olen perusmuslimeja puolustanut, paljon ystävällisempää ja mukavampaa kansaa he ovat kuin alatikatkerat ateistievokit tai murjottavat moraalittomat kuppaiset ev.lutit.

        Ja kreationisteja joka ikinen.


      • jyrris
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ja kreationisteja joka ikinen.

        Sitähän minä olin juuri sanomassa että perusmuslimit ovat fiksumpia kuin evokit.


      • jyrris

    • Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että tyhmyys auttaa käyttäjää ymmärtämään ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.

    • "Puhunko totta"

      Harvemmin puhut.

      "valehtelenko"

      Yleensä aina.

      • Aki.

        Lainaa: solon1
        "Puhunko totta"

        Harvemmin puhut.

        "valehtelenko"

        Yleensä aina.

        Milloin viimeksi, jyrr valehteli... Sinäkin valehtelet jos esität väitteitä, ilman todisteita."Tyhmäkin kävisi viisaasta, jos olisi silloin vaiti, silloin kun joku viisas puhuu"(Salomo)...."Älkää olko omasta mielestänne viisaita, koska se on kilpailu."


      • huutis.
        Aki. kirjoitti:

        Lainaa: solon1
        "Puhunko totta"

        Harvemmin puhut.

        "valehtelenko"

        Yleensä aina.

        Milloin viimeksi, jyrr valehteli... Sinäkin valehtelet jos esität väitteitä, ilman todisteita."Tyhmäkin kävisi viisaasta, jos olisi silloin vaiti, silloin kun joku viisas puhuu"(Salomo)...."Älkää olko omasta mielestänne viisaita, koska se on kilpailu."

        En tiedä milloin VIIMEKSI jyrr valehteli, mutta ainakin aloituksessa hän väitti painelleensa "menemään sataa sata metriä Atlantin valtameren pohjan alapuolella". Ei se ainakaan totta voi olla.

        Sinänsähän valheeksi ei tee se, että kuvittelee asian olevan niin kuin sanoo. Toisaalta ei perustelematonkaan väite välttämättä ole valhe. Valhe on valhe silloin kun väittää jotain, jonka itsekin tietää olevan puutaheinää. Ja tähän jyrr syyllistyy jatkuvasti.


      • jyrris
        huutis. kirjoitti:

        En tiedä milloin VIIMEKSI jyrr valehteli, mutta ainakin aloituksessa hän väitti painelleensa "menemään sataa sata metriä Atlantin valtameren pohjan alapuolella". Ei se ainakaan totta voi olla.

        Sinänsähän valheeksi ei tee se, että kuvittelee asian olevan niin kuin sanoo. Toisaalta ei perustelematonkaan väite välttämättä ole valhe. Valhe on valhe silloin kun väittää jotain, jonka itsekin tietää olevan puutaheinää. Ja tähän jyrr syyllistyy jatkuvasti.

        Tostakin olen päästellyt ja vieläpä edestakaisin.

        Nopeusrajoitus toisin oli 80 km. tunnissa mutta kun ensin oli 1,5 km jyrkkää alamäkeä ja hyvin valaistu tunneli, niin vauhti nousi huomaamatta aika hurjaksi. Kenkuinta oliskin sitten nousta yhtä jyrkkää ja pitkää mäkeä ylöspäin sama matka. Tuo tunneli oli rakennettu tosi jyrkäksi ja syvin kohta oli tuolla 150 metrissä ja kun veden syvyys oli vain 30 metriä tuossa kohdassa mantereen ja saaren välissä, niin kyllä siinä mentiin 120 m. merenpohjan alla.

        Tunnelimaksu oli aika korkea, ja sikäli hämäävää oli tuo touhu että karttani näytti tuossa kohden että paikalla olisi ollut silta, mutta kun parin vuorensivun jälkeisen mutkan takaa tuli tietullipiste niin siitä ei enää päässyt takaisin kääntymään vaan oli vain mentävä vaikka kuinka hirvitti.


    • Akvar.

      Tunnet muslimit? En usko. Tiedät vain jotain käytöksestään ja toiminnastaan.

      • jyrris

        Akvar on oikeassa, en tunne kaikkia muslimeja.

        Tunnen vain sen verran että kitkisin jihadin pois heidän uskomuksistaan.

        Vai eikö se ole melkoisen pervoa että murhaajaraiskaajalle luvataan että jos he kuolevat taistelussa, niin heitä odottaa tuonpuoleisessa 7 nuorta ja kaunista neitsyttä valmiina maattaviksi kautta ikusiuuden.

        Eikö nyt joku voisi kertoa heille että heitä on vedetty nenästä.


    • Pastori Silli

      "simppelin cityevokkiluuserin"

      Totisesti, totisesti Veli Jyrr, sinä olet liahksi tullut kristillinen lähimmäisenrakkaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe