Komuuttaja, kamuttaja...

Herätystä hoi!

Ettekö te vielä ole tajunneet kuka Kamuttaja on?
Hyväisänähköön!
Pankaahan nyt kaikki aivosolut liikkeelle. Niin, niin, tarkoitan kaikkia kolmea solua.
Kun mietti, että minkä tyyppisistä tiedoista on kyse, mistähän noita tietoja saa ja kuka niitä voisi saada niin eipä jää montaakaan vaihtoehtoa.
Vai mitä sannoopi tähän Kamuttaja itse?

"Tieto on valtaa, mutta jos aikoo käyttää valtaansa niin ei kannata kertoa kaikkea tietoaan".
Sama juttu se on tässä nimimerkin taakse kätkeytymisessä. Kirjoituksista voidaan tehdä päätelmiä. Vaihtoehtojen määrä pienenee kierros kierrokselta ja lopulta jää vain piste.
Yksi nimi.
Kun kerrot liikaa nin ennemmin tai myöhemmin paljastut.

11

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamuttele edelleen

      Mitäs sillä on väliä kuka on, pääasia on että on sellaista historian tietoa jota muilla ei ole, eikös se jo riitä! Mukava lukea noita Kamuttaja kirjoituksia!

      • historioitsija

        Samaa mieltä, mukava lukea nimim. Kamuttajan kirjoituksia. Ei syytä loukkaantua kenenkään kirjoituksistaan.
        Julkista tietoahan tuo kirjoittaa että siltäkään osin ei loukkaa ketään.


      • Just nii!

        Olkoonpa setä-Kamuttaja kuka hyvänsä niin hän sentään edustaa palstalla harvinaista järjen ääntä. Perskeles!


      • Aloittaja...
        Just nii! kirjoitti:

        Olkoonpa setä-Kamuttaja kuka hyvänsä niin hän sentään edustaa palstalla harvinaista järjen ääntä. Perskeles!

        En minä ole sitä kieltänytkään.


      • Just nii!
        Aloittaja... kirjoitti:

        En minä ole sitä kieltänytkään.

        Eipä oo kukkaa väittänykkää että oisit kieltäny. Kunha kirjotin muute.


    • vaara nro1

      Kamuuttelija on agentti!

      • Liru anneli

        Minkähän maan?


      • OIKEA LIEKSALAINEN
        Liru anneli kirjoitti:

        Minkähän maan?

        kAMUTTAJA ON vENNÄÄN AGENTTI. sELVISI JOS KUUNTELITTE UUTISIA. vENÄJÄ ILMOITTI SAANEENSA TIEDUSTELUTIETOA SUOMESTA JA SAI PATEEN SALAKULJETTAJAN KIINNI RAJALLA. SE VENÄLÄINEN OSTI SEN PATEEN MEIDÄN S-MARKETISTA JA KAMUTTAJA OLI SILLON SIELLÄ ASIAKKAANA. SOITTI HETI VENÄÄN MAALLE


    • hihna luistaa

      Nuo mitkä luulee kamuttajaa agentiksi on varmaan tilanne sellainen että he kuulevat päänsäsisältä ääniä jotka kertoo asian niin olevan!

    • Hei vaara nro 1.
      Miksi sinä paljastit, että olen agentti.
      Tunnustan, että olen Ruotsin agentti, ja lähetetty Suomen miehitystä valmistelemaan.
      Ruotsalaiset joukot ovat koko länsirajan leveydeltä odottamassa hyökkäyskäskyä Suomeen.
      Nyt heillä on kuitenkin istumalakko menossa.
      Syynä on se kun miehiltä loppui nuuska eikä heidän hiusverkkonsa ole tulleet perille vaan ovat vielä Kiinassa tehtaalla.
      He kieltäytyvät hyökkäämästä ennen kuin nämä asiat on hoidettu.

    • Annan sinulle muutaman vihjeen tuossa rekisteröitymisilmoitus aloituksessani.
      Saat faktatietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe